Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Оптимизиране на структурата и стимулиране на организационното развитие на Общинска администрация Павликени.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 „Управление на проекта, изготвяне на тръжна документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП”: В рамките на дейността ще бъде сформиран екипът за управление на проекта. Ще бъдат разработени правилата за работа на екипа, контрол, мониторинг и отчетност на проектните дейности. Общински експерти с необходимите опит и компетентност ще изготвят тръжна документация за избор на външни изпълнители на дейностите по по проекта, ще бъдат проведени законоворегламентираните процедури и ще бъдат сключени договори с избраните външни изпълнители. 6 873.00 0.00
Дейност 2 „Извършване на функционален анализ, чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ”: Функционалният анализ ще бъде извършен от екип, включващ външни експерти. Експерти от Общинска администрация и кметът на Общината ще сътрудничат на изпълнителите и ще осъществяват контрол върху изпълнението на дейността. Функционалният анализ ще бъде разработен на база Единната методология за провеждане на функционален анализ. Целта на предвидения функционален анализ е да се изготви оценка на релевантността на функциите, ефективността и ефикасността от дейността на Общинската администрация чрез използването на различни методи като: проучване и анализ на документи и информация, анкетни проучвания, интервюта, фокус групи, наблюдение и експертни оценки. Основните етапи при провеждането на функционалния анализ са:  Планиране и подготовка на функционалния анализ: сформиране на екип; дефиниране на заинтересованите страни; уточняване на акцентите на анализа; изготвяне на времеви график и разпределение на отговорностите; комуникация и гарантиране на ангажираност.  Провеждане на функционалния анализ: анализ на текущото състояние: анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; идентифициране на области за подобрение, формулиране на предложения за подобрение.  Приключване на функционалния анализ: приоритизиране на областите и предложения за подобрение; изготвяне на План за действие, изготвяне на проект на доклад, обсъждане, изготвяне на окончателен доклад, комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни. Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението: анализ на изпълнението на препоръките; информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките, публичност за резултатите от проведения функционален анализ. 33 000.00 0.00
Дейност 3 „Провеждане на кръгла маса след приключване на функционалния анализ”: Дейността предвижда провеждане на кръгла маса за дискусии и оценка на направените препоръки в Доклада от разработения функционален анализ, предложенията за промени и плана за действие, изготвен от екипа в Дейност № 2 „Извършване на функционален анализ, чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ”. След приключване на функционалния анализ, ще бъде проведена кръгла маса за дискусии с всички заинтересова страни:  Вътрешни: експерти от администрацията, ръководители на звената, кмет, зам.-кмет на Общината, главен секретар.  Външни: представители на други функционално свързани администрации; експерти, участвали в изготвянето на функионалния анализ. Участниците в кръглата маса ще се запознаят с основните изводи от проведения функционален анализ, предложените мерки за преодоляване на констатираните проблеми, както и с плана за действие за тяхното изпълнение. Подготвеният доклад ще бъде подложен на дискусия и предоставен за мнение на ръководството и служителите на общината, които носят отговорността за изпълнението на функциите на администрацията, познават спецификата на дейността й и ще бъдат ангажирани с реализирането на плана за действие. Ще бъдат разпечатани 30 копия от окончателния Доклад и разработения план за действие, предназначени за участниците в кръглата маса. 2 800.00 0.00
Дейност 4 „Разработване и/или актуализация на нормативни, стратегически и други документи, методологии, вътрешни правила и процедури”: Въз осонова на резултатите от функционалния анализ и направените препоръки за подобряване на ефикасността и ефективността и за оптимизиране на функциите и организационната структура, както и на база решенията след проведените дискусии, дейността предвижда:  Разработване и актуализация на вътрешни правила в Общинската администрация;  Актуализация, в съответствие с националната и европейската нормативна база, на вътрешни, нормативни и стратегически документи. Новоразработените и актуализираните документи ще бъдат разпечатани и предоставени на съответните звена. 25 000.00 0.00
Дейност 5 „Провеждане на съпътстващи обучения на служителите в администрацията”: След проведения функционален анализ, приетите решения, актуализирането на действащи и разработването на нови документи, ще бъде проведено еднодневно обучение на 30 служители в администрацията, пряко заинтересовани от направените промени във вътрешните документи и отговорни за тяхното прилагане. Ще бъдат подробно представени промените във вътрешните документи и разработените нови вътрешни правила. В рамките на дейността, служителите на Общинската администрация ще бъдат обучени да прилагат актуализираните и новоразработени документи. Обучението ще се проведе в зала на общината. За участниците в обучението ще бъдат осигурени: - папка с логото и информация за проекта; - химикалки; - флаш памет, с всички променени и новоразработени вътрешни административни документи; - тефтери с логото и информация за проекта. /рекламните материали ще бъдат осигурени от фирмата-изпълнител на Дейност 6 “Информация и публичност“/ 200.00 0.00
Дейност 6 „Информация и публичност”: Дейността предвижда популяризиране на целите, дейностите и резултатите на проекта, както и на финансовата подкрепа, с която се реализира той, чрез провеждане на информационна кампания и разпространение на информационни материали:  Провеждане на две пресконференции-начална и заключителна;  Подготовка на 80 комплекта материали за участниците в пресконференциите, кръглата маса и обученията (папки, химикалки, флаш памет, тефтери);  Изработване и поставяне на информационна табела в сградата на Общинската администрация;  Отпечатване и разпространение на информационни брошури за целите и дейностите по проекта –200 броя;  3 публикации в регионални печатни издания;  Излъчване на видеорепортаж в местна кабелна телевизия при приключване дейностите по проекта;  Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на Общината;  Отпечатване и разпространение на информационен плакат за проекта в тираж 50 броя. Плакатите ще бъдат разпространени на публични места, както и в залите за провеждане на кръглата маса и обучението на служителите; 3 494.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.