Оптимизиране на структурата на общинска администрация Батак и избягване на дублиращи се функции.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 5 - Дейности за информация и публичност: Информиране на всички заинтересовани страни за целите и дейностите на проекта и за резултатите от него. Това включва:
• Откриване на проекта с конференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта;
• Изработване банери и рекламни материали;
• Организиране на финална конференция за закриване на проекта и популяризиране на резултатите;
• Публикуване на информация на интернет страницата на общината за прогреса на проекта.
8 701.35
0.00
Дейност 4 – Дейности за мониторинг, преглед и публичност на изпълнението на препоръките от функционалния анализ: • Извършване на анализ на изпълнението на препоръките от функционалния анализ и дейностите по оптимизиране на структурата;
• Информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките от функционалния анализ;
• Представяне на доклад за изпълнение на дейностите по проекта след финализиране на изпълнението на всяка дейност;
• Представяне на обобщен доклад при приключване на проекта;
• Осигуряване на публичност на резултатите от функционалния анализ и изпълнение на препоръките с цел осигуряване възможност за мултиплициране на резултатите от изпълнението на проекта и постигане на устойчивост на интернет страницата на общината.
9 500.00
0.00
Дейност 3 – Оптимизация на дейностите на общинската администрация: • Разработване на пакет вътрешни правила и процедури;
• Разработване на Стратегия за организационно развитие на общинска администрация Батак и Наръчник за управление на функциите на общинска администрация Батак.
27 200.00
0.00
Дейност 1 : Организация и управление: Постигане на ефективна организация и управление на проекта с цел реализиране на специфичните му цели. Това ще се реализира чрез:
- Организиране на регулярни работни срещи, в това число участие в работни срещи с експертите, които ще бъдат ангажирани за изготвянето на процедури по ЗОП;
- Създаване на механизми за логистика и координация;
- Създаване на процедури за работа на сформирания екип;
- Изготвяне на необходимите документи, свързани с изпълнение на проекта - протоколи, технически отчети, формуляри, форми и др.;
- Управление на отношенията с изпълнителите по заложените график и бюджет;
- Проследяване изпълнението на заложените индикатори;
- Изготвяне и съхраняване на проектно досие.
7 430.92
0.00
Дейност 2 – Извършване на функционален анализ на всички структури и дейности на общинската администрация чрез Единната методология за провеждане на функционален анализ на държавната администрация: • Анализ на текущото състояние на административната структура:
– Анализ на релевантността на функциите в общинската администрация (преглед на устройствения правилник на общината, нормативни и вътрешни документи и други документи);
– Анализ на ефективността и на ефикасността от дейността на административната структура (преглед на стратегически и програмни документи);
– Анализ на ефективността (преглед на отчета за изпълнение на програмния бюджет и оценка на факторите, които са оказали най-съществено влияние върху резултатите и разходите);
– Обобщение на резултатите от анализа на текущото състояние
– Идентифициране и приоритизиране на областите за подобрения въз основа на констатациите и изводите от анализа на текущото състояние, преглед/коригиране на визията за бъдещото развитие на общината;
• Преглед на нормативни, стратегически и други документи, както и устройствения правилник на общината, разработване на предложения за промени;
• Формулиране на конкретни препоръки за подобрение на съответните идентифицирани области.
37 000.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN