Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Провеждане на обучения с цел повишаване на ефективостта на администрацията на община Брегово.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Провеждане на обучения за професионално развитие от Института по публична администрация: Обученията, заложени в проекта, включват теми по следните направления: - управление на административната дейност; - финансово-стопанско управление; - е-правителство: изграждане и умения. В рамките на тази дейност ще бъдат проведени обучения на служители от община Брегово, които ще се организират от лектори на Института по публична администрация. Обученията покриват 9 теми, както следва: - Курс „Управление и оценка на изпълнението” (ЧР-2); - Модул: Организационно развитие, управление на промяната (УА-5) - Семинар: Административна стилистика (ПР-4); - Курс „Новите моменти при извършването на одитите за съответствие на финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия” (ФС-3); - Курс: Вътрешен и външен одит (ФС-4); - Семинар: Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронното управление (ИТО-2); - Курс: Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали ИТО 9); - Курс: Обмен на данни между MS EXCEL и MS Word (напреднали ИТО 11); - Курс: Презентационни умения. MS POWER POINT (БАЗОВ КУРС ИТО-23) Планираните курсове на обучение по тези теми са 75 на брой и чрез тях ще бъдат обучени 29 общински служители. Продължителността на курсовете варира от 1,5 дни до 3 дни, като същите ще се провеждат в базата на Института по публична администрация в град Банкя. 35 975.00 0.00
Дейност 2. Провеждане на обучения на тема: - „Изграждане, управление, развитие и работа в екип” - „Ефективни механизми и добри практики при провеждане на вътрешна и външна координация в и между структурите на държавната администрации”. : Планираните в тази дейност обучения ще се организират и проведат от изпълнител, избран по реда на ЗОП. В рамките на тази дейност ще бъде проведено обучение на представители целевата група, което ще е с продължителност съотетно 3 и 2 дни, с откъсване от работата. Общият брой на служителите заявили участие за обучение е съответно: - „Изграждане, управление, развитие и работа в екип” – 26 служители; - „Ефективни механизми и добри практики при провеждане на вътрешна и външна координация в и между структурите на държавната администрации” 23 служители. За постигане на оптимални условия за обучение, предвид броя на служителите, заявили участие и с оглед да не се нарушава нормалната работа на администрацията, обученията ще се проведат на групи. Организацията и провеждането на курса ще бъдат на избрания изпълнител. 28 272.00 0.00
Дейност 3. Дейности за информация и публичност: Информиране на всички заинтересовани страни за целите и дейностите на проекта и за резултатите от него. Това включва: - Откриване на проекта с конференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Изработване банери и рекламни материали; - Организиране на финална конференция за закриване на проекта и популяризиране на резултатите; - Публикуване на съобщения в печатни и/или електронни медии; - Публикуване на информация на интернет страницата на общината за прогреса на проекта. 5 200.00 0.00
Дейност 4. Организация и управление на проекта: Постигане на ефективна организация и управление на проекта с цел реализиране на специфичните му цели. Това ще се реализира чрез: - Изготвяне на план за действие за изпълнение на заложените дейности; - Организиране на първа работна среща; - Създаване на механизъм за координация; - Създаване на процедури за работа на сформирания екип; - Изготвяне на всички необходими документи, свързани с изпълнението на проекта - протоколи, технически отчети, формуляри и форми и др., в това число участие в работни срещи с експертите, които ще бъдат ангажирани за изготвянето на процедури по ЗОП; - Управление на отношенията с изпълнителите по проведените процедури и създаване на механизъм за мониторинг и контрол, с цел проследяване на изпълнието на дейностите по заложените график и бюджет; - Проследяване изпълнението на заложените индикатори; - Изготвяне и съхраняване на проектно досие. 5 320.02 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.