Повишаване квалификацията и компетентността на служителите в община Враца за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Като първи етап от изпълнение на дейността се предвижда сформиране на проектен екип в община Враца за управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта и за осигуряване на експертиза при изпълнение на проектните дейности. Екипът ще бъде сформиран през първия месец и ще осъществява дейността си през целия проектен период. Той ще планира, извършва подготовка и организация на дейностите, контрол над тяхното изпълнение и отчитането им пред Управляващия орган (УО).
В екипа ще бъдат включени следните 3 позиции: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; Счетоводител.
Проектният екип ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани резултатите от възложените задачи и извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи и дейности. Сред основните задачи на проектния екип ще бъде осъществяването на текущ контрол над изпълнението на проекта за гарантиране, че изпълнението неговото изпълнение ще бъде в съответствие с изискванията на договора с УО.
8 500.22
0.00
Дейност 3: Организиране и провеждане на обучения от каталога на Института за публична администрация /ИПА/: Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на:
5-ма служители от община Враца в обучение по „Обща рамка за оценка на качеството в публичната администрация /CAF/ – прилагане на европейския опит и практика в България” (УА-9).
3-ма служители на община Враца в обучение по „Доброто управление – отворена и прозрачна администрация” (ОПА-1)
3 320.00
0.00
Дейност 4: Организиране и провеждане на обучения по екипен коучинг за управление на промяната: Обучението по екипен коучинг за управление на промяната ще обхване 80 представители на целевата група, както следва:
Една група от 20 служители от общата и специализираната администрация на община Враца – ръководители и техните заместници от 8-те дирекции на общината и от 3-те самостоятелни отдела. Обучението ще е 3-дневно, изнесено, с продължителност от 24 учебни часа. Ще се проведе от избран в рамките на Дейност 2 външен изпълнител. Обучителите ще трябва да бъдат сертифицирани по коучинг и да притежават необходимата експертиза и значителен опит в сферата. Обучаемите ще получат сертификат за участие в обучението.
3 групи от по 20 служители на общината – общо 60 участници. Обученията ще са 3-дневни, изнесени, с продължителност от по 24 учебни часа. Ще се проведат от избрания в рамките на дейност 2 външен изпълнител. Обучителите ще трябва да са сертифицирани по коучинг и да притежават необходимата експертиза и значителен опит в сферата. Обучаемите ще получат сертификат за участие в обучението.
Избраният изпълнител ще подготви план-графици за провеждане на обученията. Също така, изпълнителят следва да разработи и предостави пакети с учебни материали за целите на коучинга.
68 000.00
0.00
Дейност 5: Информация и публичност: В рамките на дейността ще бъде проведена комуникационна кампания за популяризиране на дейностите, приноса и резултатите от проекта Дейността ще включва:
5.1. Организиране и провеждане на 1 откриваща пресконференция;
5.2. Отпечатване и разпространение на 100 броя информационни брошури;
5.3. Изработване на 1 банер по проекта;
5.4. Изработване на 150 комплекта (папки и химикали) за обученията по проекта;
5.5. Организиране и провеждане на 1 заключителна пресконференция.
На сайта на община Враца ще бъде публикувана текущо информация за хода на проекта и обученията. Дейността ще бъде реализирана от външен изпълнител.
3 100.00
0.00
Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители по проекта: Дейността включва подготовка и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители за извършване на Дейности 4 и 5.
3 000.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN