Създаване на условия за по-ефективна и ефикасна работа на администрацията на район Възраждане чрез обучения на служителите
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
1. Провеждане на обучения за служители от администрацията на район Възраждане в Института по публична администрация (ИПА): Избрани курсове за обучения от Каталога на Института по публична администрация за 2013 г. и брой служители, които ще бъдат обучавани:
Оценка на въздействието на законодателство и политики (ПР-1) – 2бр.
Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) – 2бр.
Регулация и практика в България (ПР-10) – 4 бр.
Основни производства по АПК (ПР-6) – 2бр.
Семеен кодекс и кодекс на международното частно право (Пр-9)-2 бр.
Основи на материалното право на ЕС (ПР-14) – 2бр.
Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации (ПР-19) – 2бр.
Актуални въпроси при изготвяне на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2)-2бр.
Е-правителство: успешни практики и предпоставки за развитие (ИТО-1) - 2бр.
Работа с електронно подписани документи (ИТО-5) – 3 бр.
Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси (ЧР-6) – 2бр.
Презентационни умения MS POWER POINT (ИТО-23) – 2бр.
3 930.00
0.00
2. Провеждане на специализирани обучения за служители от администрацията на район Възраждане: Изборът на темите за специализираните обучения е съобразен със специфичните функции, които служителите изпълняват:
Работа със специализирани софтуерни продукти – (CAD-системи и MS Excel) – дългосрочни обучения за 10 служители;
Обучения за придобиване на теоретични знания и практически умения в областта на строителството и строителното производство – 5 служители;
Обучения за работа с трудни клиенти – 2 служители
Обучения по трудово и осигурително право – 4 служители
Обучения по английски език – 10 служители.
31 200.00
0.00
3. Провеждане на групови обучения за служителите от администрацията на район Възраждане
: Ефективното оползотворяване на ресурсите на администрацията, включва от една страна нуждите на нейните служители да развиват аналитични техники, комуникация, включеност и мотивация, а от друга работа с други фирми и организации.
За постигането на тази цел ще се проведат групови обучения, включващи няколко основни теми:
1. Мотивация;
2. Комуникации в екипа;
3. Ефективно лидерство;
4. Работа в екип;
5. Решаване на конфликти.
Обученията ще бъдат изнесени и ще се провеждат на 3 групи – две по 18 служители и една със 17. Групите ще включват експерти и служители на ръководни длъжности. Това се налага поради следните причини: от една страна в обученията да могат да вземат участие всички служители, а от друга за да не се нарушава нормалния процес на работа на администрацията
20 935.00
0.00
4. Дейности за информация и публичност
: Провеждане на две пресконференции – начална пресконференция и крайна за отчитане резултатите, постигнати с изпълнението проекта.
Резултатите от изпълнението на проекта ще бъдат обявени и на Интернет страницата на районната администрация
Ще се изработят и разпространят 100 рекламни брошури
4 050.00
0.00
5. Дейности за организация и управление на проекта: Екипът за организация и управление на проекта ще се състои от двама служители – ръководител и счетоводител на проекта. Екипът ще отговаря за успешното изпълнение на дейностите, провеждането на тръжните процедури и правилното разходване на средства при изпълнението на проекта.
6 462.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN