Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на район „Южен” за постигане на лична и екипна ефективност, на социална сигурност и управление на непрекъснатостта на работа на общината и управление на конфликти
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Обучение по „Ефективно лидерство“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Бизнес среда на лидера – фактори, оказващи влияние върху лидерската среда; фактори, които въздействат върху оперативната среда (на организацията); външни фактори, въздействащи върху организацията и ефектът на всички изброени върху задачите на лидера/мениджъра; 2. Лидерът и ролите, които изпълнява като мениджър – какво се очаква от мениджъра, задачи на мениджъра, задачи на лидера; промени след като „колегата“ стане „началник“, йерархично зависими и йерархично независими задачи на мениджъра 3. Теории за лидерството – лидерство, основано на качеството на личността; управленски стилове (авторитарен, демократичен, либерален§; ситуационно лидерство; поведение на лидера според променливите „задача, отношение, власт“; управленска решетка на стиловете на мениджъра; мениджмънт чрез цели и мениджмънт чрез подход. 4. Визия и мисия – смисъл на визията и мисията; принципи на лидерството. Етичен мениджмънт, корпоративна социална отговорност; 5. Цели – стратегически цели; финансови цели; цели на персонала; цели на клиентите; конфликтни, допълващи се, неутрални цели; цели на заинтересуваните лица; 6. Подходящи тестове, бизнес казуси и ролеви игри. 8 500.00 0.00
Дейност 2: Обучение по „Лична ефективност“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Необходимост от самоанализ, принцип на Парето, основни предпоставки и приложения на АВС анализа; принципи и умения за ефективно управление на времето 2. Ефективно управление на времето 3. Процеси и правила на планиране 4. Процеси и правила на вземане на решение 5. Планиране и провеждане на успешни срещи 6. Комуникация 7. Тестове за проверка на знанията, бизнес казуси, ролеви игри 10 800.00 0.00
Дейност 3: Обучение по „Екипна ефективност“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Екип и група 2. Очаквания към членовете на екипа 3. Фази в развитието на екипа 4. Планиране и провеждане на успешни срещи 5. Работни инструкции и делегиране 6. Комуникация 7. Мотивация 8. Вземане на решения 9. Решаване на тестове за проверка на знанията, бизнес казуси и упражнения, ролеви игри. 34 000.00 0.00
Дейност 4: Обучение по „Социална сигурност и управление на непрекъснатостта на работа на общината и подчинените й структури“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Обзор на добри практики и международни стандарти за управление на непрекъснатостта на бизнеса 2. Основни елементи на управлението на непрекъснатата дейност 3. Препоръки и изисквания на добрите практики и международни стандарти към постигане на непрекъсната работа на бизнеса 4. Подход за определяне на ключовите услуги, които общината трябва да доставя без прекъсване, при предварително определени срокове и нива на обслужване 5. Планиране на мероприятия за действие при прекъсване на дейността в кризисни и аварийни ситуации, стихийни бедствия, при инциденти, липса на капацитет и други. 6. Проверка и упражняване на действията при прекъсване на дейността. 7. Поддържане на плановете за действие 8. Анализ на прекъсванията и подобряване. 7 200.00 0.00
Дейност 6: Обучение по „Административно обслужване“ (ИТО–4) от каталога на ИПА: Обучението ще обхване следните теми: • Визия за организация на административното обслужване. • Комплексни административни услуги, принципи на изграждане, правна рамка. • Основни компоненти на хартата на клиента. • Системи за управление на качеството на административното обслужване. Блок схеми за анализ на процедурите. • Въвеждане на единни принципи за определяне на таксите за административно обслужване. • Механизми за обратна връзка и комуникация в процеса на административно обслужване. • Работа с трудни и проблемни клиенти. Разрешаване на конфликти. • Работа в екип и междуличностно взаимодействие. 4 300.00 0.00
Дейност 5: Обучение по „Работа с електронно подписани документи” (ИТО–5) от каталога на ИПА: Обучението ще обхване следните теми: • Обработване на електронно подписани документи – получаване на документа, проверка валидността на подписа (верификация), отваряне на документа. • Обработка: редакция, становище, затваряне на документа. • Съхранение и изпращане на електронно подписан документ. 850.00 0.00
Дейност 7: Информация и публичност: Тази дейност ще се провежда с цел да се популяризира сред обществеността дейността по проекта. Включва планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на резултатите от проекта и дейностите по него: - предоставяне на информация и осигуряване на публичност за изпълнението на проекта в медиите, чрез подготовка на материали за платени публикации в национален ежедневник при значими отделни етапи от проекта (стартиране на проекта, проведени обучения и приключване на проекта). - организиране на пресконференции за оповестяване на проекта при неговото стартиране, както и при приключване на проекта за представяне на резултатите от него; - публикуване и разпространение на рекламни и информационни материали. 5 000.00 0.00
Дейност 8: Управление на проекта: В тази дейност са включени следните под-дейности: • Провеждане на тръжни процедури, съобразно предвидените по проекта дейности • Изготвяне на междинни доклади • Изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта • Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Управляващия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. В екипа ще бъдат включени служители на районната администрация. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг. Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК. 5 491.81 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.