Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на знанията и уменията на служители на НАП, които използват Управленска информационна система (DataWarehouse) в НАП, за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 : Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки;: Дейността включва следните поддейности: Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейности 1, 2 и 3 на дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие. Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител; Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител. 3 698.13 0.00
Дейност 2 : Провеждане на обучения за подобряване капацитета на служителите на НАП, които развиват Управленската информационна система (DataWarehouse) (УИС);: В рамките на тази дейност ще бъдат проведени следните обучения: Поддейност 1: Провеждане на обучение за служители на НАП за работа със софтуерен продукт Oracle Database 11g - Data Warehousing Fundamentals; Предвижда се в обучението да вземат участие общо 8 служители на НАП от дирекции „Анализи и прогнози” (АП) и „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси” (ИСМБП) в ЦУ на НАП. Планираната продължителност на посоченото обучение е 3 дни. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки) на служителите на НАП (в случаите, в които това е приложимо), наем на зала, лекторски възнаграждения, материали за обучение и др., следва да бъдат за сметка на фирмата-изпълнител, която организира и провежда обучението. Поддейност 2: Провеждане на обучение за служители на НАП за работа със софтуерен продукт Oracle BI 11g R1 Create Analyses and Dashboards Ed 1.2; Предвижда се в обучението да вземат участие 10 служители на НАП от дирекции „Анализи и прогнози” (АП) и „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси” (ИСМБП) в ЦУ на НАП. Планираната продължителност на посоченото обучение е 4 дни. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки) на служителите на НАП (в случаите, в които това е приложимо), наем на зала, лекторски възнаграждения, материали за обучение и др., следва да бъдат за сметка на фирмата-изпълнител, която организира и провежда обучението. Поддейност 3: Провеждане на обучение за служители на НАП за работа със софтуерен продукт Oracle Essbase 11.1.2 Bootcamp; Предвижда се в обучението да вземат участие 8 служители на НАП от дирекции „Анализи и прогнози” (АП) и „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси” (ИСМБП) в ЦУ на НАП. Планираната продължителност на посоченото обучение е 5 дни. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки) на служителите на НАП (в случаите, в които това е приложимо), наем на зала, лекторски възнаграждения, материали за обучение и др., следва да бъдат за сметка на фирмата-изпълнител, която организира и провежда обучението. Поддейност 4: Провеждане на обучение на тема: „MS Excel за икономисти” (ИТО–15); Заложеното обучение е от Каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 г. и е насочено към служители, чиято ежедневна работа е свързана с обработката на икономическа информация. В рамките на обучението са включени следните основни теми: Статистически функции; Финансови формули; Консолидиране на отчети; Анализиране на данни с Analysis Toolpak и Data Analysis. Имайки предвид спецификата на обучението, проектът предвижда в това обучение да участват 10 служители на НАП от дирекция „Анализи и прогнози” в ЦУ на НАП. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. 74 388.00 0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност: Дейностите, свързани с информация и публичност ще се реализират по време на целия проект: от старта до края на проекта. Дейността включва следното: Поддейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки Поддейността включва: Подготовка на процедура за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на дейност 3 поддейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие; Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка; Сключване на договор с избрания изпълнител. Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност. Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта: • Разработване и отпечатване на рекламни пакети по проекта (вкл. брандирани с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК, папка, химикалка и бележник); • Разработване и отпечатване на информационни брошури по проекта Освен горепосочените поддейности, екипът на НАП ще предприеме и следните допълнителни действия при осигуряване на информация и публичност на проекта: • Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъдат публикувана актуална информация за изпълнението на проекта; На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като се използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК; 3 864.72 0.00
Дейност 4: Организация и управление на проекта: Дейността включва: • Организиране на цялостното изпълнение на проекта; • Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта; • Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки; • Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете; • Следене на индикаторите за изпълнение на проекта; • Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми; • Управление на промените; • Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност; • Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи; • Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране. 3 393.29 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.