Повишаване на професионалната компетентност, квалификацията и капацитета на служителите в администрацията на Община Свищов
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1: Управление, мониторинг и отчетност на проекта: В рамките на дейността се предвижда:
Състав на екипа: 1. Ръководител; 2. Счетоводител; Координатор.
Провеждане на месечни срещи на експертите от екипа на проекта, които ще бъдат отговорни за неговото управление и изпълнение; провеждане на дискусии във връзка с общите и конкретни отговорности, плана за действие, процедурите, отчитане и комуникация с УО и всички необходими дейности за успешното изпълнение на проекта.
Тези работни срещи ще включват :
1.Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите;
2.Разпределяне на задълженията между експертите, включени в екипа;
3.Определяне на правила за работа и докладване;
4.Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност;
5.Контрол върху изпълнението на договорите с подизпълнители.
Ръководителят на проекта има основната отговорност за наблюдение и контрол по изпълнението на всички дейности.
Докладва на ръководството на общината и отчита проекта към УО на ОПАК.
Той ще бъде подпомаган в работата си от целия екип по изпълнението на проекта.
Администрирането на проектния бюджет ще се осъществява от счетоводителя на проекта.
8 956.75
0.00
Дейност 2: Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители: В рамките на дейността се предвижда провеждане на следните тръжни процедури, в т. ч. изготвяне на тръжни досиета със съпътстващи документи, изготвяне на методика за оценка на получените предложения и др.
1. Тръжна процедура, съгласно ЗОП за избор на изпълнител/и за извършване на дейност Обучения на представители на целевата група.
2. Тръжна процедура за избор на изпълнител за дейността „Информация и публичност”;
3. Тръжна процедура за избор на изпълнител за услуга – Транспорт на участниците до Базите за обучения.
0.00
0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност: 1. Провеждане на пресконференция за информиране и осигуряване на публичност относно целите и дейностите по проекта; Формат на пресконференцията – наем зала, ½ ден; брой участници – 50 /представители на общинската администрация;
2. Изготвяне и разпространяване на информационни материали /брошури/ за дейностите по проекта и източниците на неговото финансиране – 1 000 броя;
3. Изготвяне и отпечатване на публикации в средства за информация, относно етапите на изпълнение на проекта и постигнатите резултати – местни печатни издания – 6 броя;
4. Провеждане на пресконференция за отразяване на постигнатите резултати и цели в рамките на изпълнението на проекта; Формат на пресконференцията – наем зала, ½ ден; брой участници – 50 /представители на общинската администрация, медии/; материали, съдържащи информация за изпълнените дейности и постигнатите резултати по проекта;
5. Поставяне на подходяща по размер информационна табела – 1 брой, която ще бъде поставена на видно място в сградата на Общинска администрация, Свищов;
6. Предоставяне на текуща информация относно целите, дейностите на проекта, постигнатите резултати и източника на финансиране на уеб страницата на Община Свищов;
Всички печатни материали - прессъобщения, материали за медиите, брошури и др. - ще отговарят на изискванията за публичност и визуализация, според Регламента на Комисията (EО) № 1828/2006 и разписаните указания за визуалната идентификация на ОПАК /Приложение 13/.
2 660.00
0.00
Дейност 4: Обучения на целевата група за повишаване капацитета и ефективността на служителите от общинска администрация Свищов.: Тази основна дейност включва следните поддейности:
Обучение 1:
„Контрол на рисковите канали за корупционно въздействие при процедурите за ОП – (ПР-23) от Каталога на Института по Публична Администрация (КИПА).
• Формат на обучението: 2 дни; брой участници - общо 15
Обучение 2:Професионална етика и етично регулиране в ДА. „Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти” (ПР-25) от КИПА.
• Формат на обучението: 2 дни; брой участници - общо – 20
Обучение 3:
„Работа с електронно подписани документи” (ИТО-5).
• Формат на обучението : 1 ден; брой участници –общо 10
Обучение 4:
„Работа с дълги документи с MS WORD” (ИТО – 7) от КИПА .
• Формат на обучението: 2 дни; брой участници – 15
Обучение 5:
„Електронни таблици с MS EXCEL - базов курс (ИТО - 8) от КИПА .
• Формат на обучението: 3 дни; брой участници – 20
Обучение 6:
„Електронни таблици с MS EXCEL – за напреднали (ИТО - 9) от КИПА.
• Формат на обучението : 2 дни; брой участници –общо 15
Обучение 7:
„Бази данни с MS ACCESS” – за начинаещи (ИТО – 20) от КИПА.
• Формат на обучението: 3 дни; брой участници – 10
Обучение 8:
„Комуникативни умения на английски език” – базов курс (ЧЕО – 2А) от КИПА .
• Формат на обучението : 5 дни; брой участници –общо 20
Обучение 9:
„Комуникативни умения на английски език” – надграждащ курс (ЧЕО – 2Б) от КИПА .
• Формат на обучението: 5 дни; брой участници –общо 20
Обучение 10:
„Тим билдинг – техники на управление на екипа – за специалисти от една дирекция/отдел .”
• Формат на обучението: 2 дни; брой участници – 3 групи х 15 човека в група
Обучение 11:
„Тим билдинг – Изграждане на екип и работа в екип – за специалисти от различни дирекции/отдели.”
• Формат на обучението: 2 дни; брой участници – 3 групи х 15 човека в група
78 030.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN