Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на капацитета на служителите в община Ветово, чрез провеждане на обучения
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 0. Управление на проекта:  Сформиране на екип за управление на проекта  Изготвяне на граждански договори с екипа на проекта и и разпределение на задълженията и отговорностите;  Изготвяне на граждански договор с външен експерт  Изготвяне на правила за изготвяне и съхранение на документите;  Изготвяне на график на обществените поръчки. 6 793.43 0.00
Дейност 1. Подготовка на документации за провеждане на обществени поръчки по ЗОП:  Подготовка на техническо задание, методика за оценка и правна рамка за провеждане на обществени поръчки, с оглед реализация на дейности 2, 3 и 4;  Приемане на документацията  Провеждане на процедури, съгласно българското законодателство;  Избор на изпълнител;  Сключване на договори с изпълнители. 2 580.75 0.00
Дейност 2. Провеждане на обучения за професионално развитие от Института по публична администрация.: Обученията заложени в проекта са по следните направления: - управленски умения в администрацията; - управление на човешките ресурси; - правни аспекти и управление на административната дейност; - финансово-стопанско управление; - е-правителство: изграждане и умения. В рамките на тази дейност ще бъдат проведени обучения на служители от община Ветово, които ще се организират от лектори на Института по публична администрация. Обученията покриват 9 теми, по посочените по горе направления, както следва: - Семинар: Административна стилистика (ПР-4); - Курс „Управление и оценка на изпълнението” (ЧР-2); - Модул: Организационно развитие, управление на промяната (УА-5) - Курс „Новите моменти при извършването на одитите за съответствие на финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия” (ФС-3); - Курс: Вътрешен и външен одит (ФС-4); - Семинар: Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронното управление (ИТО-2); - Курс: Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали ИТО 9); - Курс: Обмен на данни между MS EXCEL и MS Word (напреднали ИТО 11); - Курс: Презентационни умения. MS POWER POINT (БАЗОВ КУРС ИТО-23) Планираните курсове на обучение по тези теми са 56 на брой и чрез тях ще бъдат обучение 24 общински служители. Продължителността на курсовете варира от 1,5 дни до 3 дни, като същите ще се провеждат в базата на Института по публична администрация в Банкя. 32 057.12 0.00
Дейност 3. Провеждане на обучения за развитие на умения за работа в екип на тема: „Изграждане, управление, развитие и работа в екип”.: Планираното в тази дейност обучение ще се организира и проведе от външна фирма. В рамките на тази дейност ще бъде проведено обучение на служители от община Ветово и кмета, което ще се организира от външна обучителна организация и ще е с продължителност 3 дни, с откъсване от работата. Общият брой на служителите заявили участие за този курс на обучение е 34. За постигане на оптимални условия за обучение, предвид броя на служителите, заявили участие за това обучение и с оглед да не се нарушава нормалната работа на администрацията ще се проведат 2 обучения по 17 човека. Организацията и провеждането на курса ще бъдат на външна обучителната организация и ще се съгласуват с бенефициента. 20 997.12 0.00
Дейност 4. Провеждане на обучение за подобряване на координацията в администрацията на тема: „Ефективни механизми и добри практики при провеждане на вътрешна и външна координация в общината и между структурите на държавната администрации”.: Планираното в тази дейност обучение ще се организира и проведе от външна фирма. Темата на обучението е формулирана в съответствие с указанията за допустимост в Насоките за кандидатстване по тази процедура и включена в анкетно допитване до общинските служители. В рамките на тази дейност ще бъде проведено обучение на служители от община Ветово, които ще се организира от външна обучителна организация. Обученията е на тема: „Ефективни механизми и добри практики при провеждане на вътрешна и външна координация в общината, и между структурите на държавната администрации”, с продължителност 2 дни. Общият брой на служителите заявили участие за този курс на обучение е 20. За постигане на оптимални условия за обучение, предвид броя на служителите, заявили участие за това обучение и с оглед да не се нарушава нормалната работа на администрацията ще се проведат 2 обучения по 10 човека. Организацията и провеждането на курса ще бъдат възложени на външна обучителната организация и ще се съгласуват с бенефициента. 8 657.12 0.00
Дейност 5. Дейности за информация и публичност: В рамките на тази дейност ще се:  проведе откриваща конференция за представяне на целите на проекта с участието на представители на всички заинтересовани страни. За участниците ще се подготвят и предоставят необходимите рекламни и информационни материали.  проведе заключителна конференция за представяне на резултатите от проекта с участието на представители на всички заинтересовани страни. За участниците ще се подготвят и предоставят необходимите рекламни и информационни материали.  изготвят банери, рекламни и информационни материали (папки, химикалки) за постигане на публичност на проекта и неговото финансиране;  публикуват рекламни съобщения в национална печатна/електронна един медия. 6 137.64 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.