1. Чуждоезиково обучение по английски език от Каталог за 2013 г. на ИПА: Дейност 1 включва 5 поддейности:
Поддейност 1 – Разговорен английски език)(ЧЕО-1Б)
Обучението се фокусира върху доразвиване на уменията за слушане и говорене по определени теми, които са от значение за изпълнение на служебните задължения на служителите. Предвижда се да бъдат обучени 85 служители.
Поддейност 2 – Комуникативни умения на английски език)(ЧЕО-2А)
Обучение за развиване на умения за личностно представяне и представяне на собствената институция – структура, функции, административни услуги; усвояване на стандартите за делова кореспонденция на английски език и най-често използваните формати на документи; развиване на умения за използване на специфичен тон, език и стил при водене на кореспонденция на английски език (имейли, писма); представяне на термини и английски наименования на учреждения, органи, длъжности, видове документи и служби в Европейския съюз и Република България. Обучението предвижда и работа по казуси (писане на писма, съобщения). Предвижда се да бъдат обучени 39 служители.
Поддейност 3 – Делови умения, участие в работни срещи, дискусии и посещения)(ЧЕО-4)
Обучение за изграждане на умения за подготовка и провеждане на срещи, активно участие в дискусии и работни посещения, усвояване на стандартите и развиване на умения за изготвяне и представяне на тема пред аудитория. Обучението предвижда и Ролева игра – среща/дискусия с предварително подготвени теми и роли. Предвижда се да бъдат обучени 59 служители.
Поддейност 4 – Презентационни умения на английски език (ЧЕО-5)
Обучение, което представя и упражнява езика, вербалната комуникация между партньори. Развива умения за презентиране, подготовка на резюме, отговор на възникнали въпроси по време на презентацията. Обучението запознава със специфичните изисквания за структура и организация на съдържанието на презентацията, ключови думи, език и стил на презентацията. Средства за визуализация/илюстрация – видове и начин на използване.
Специфични фразеологични съчетания, използвани в хода на презентацията, и изрази за постигане на интерактивност.
Въпроси от аудиторията – задаване на въпрос и отговор на въпрос. Обучението предвижда представяне на тема от всеки участник, анализ на силните и слаби страни на презентацията – групова дискусия. Предвижда се да бъдат обучени 26 служители.
Поддейност 5 – Английски език (за юристи)(ЧЕО-7)
Обучение за обогатяване на правната лексика чрез фокусиране върху разнообразни теми в областта на правото и използването на автентични текстове за практикуване на правния език. Темите включват държавно управление, право на ЕC, корпоративно и търговско право, облигационно право и интелектуална собственост, и др. Текстовете са придружени от упражнения за разширяване на познанията и изграждане на умения за прилагането им в творчески дискусии по съответната тема. Предвижда се да бъдат обучени 15 служители.
Всеки служител преминал обучение ще получи сертификат.
|
60 480.00
|
0.00
|
2. Обучения по комуникационни умения от Каталог за 2013 г. на ИПА: Дейност 2 включва 4 поддейности:
Поддейност 1- Връзки с обществеността (ЕФ-3)
Обучение за формиране и развитие на практически умения за ефективна работа с медиите. Представяне на особеностите на изграждането на персонални, институционални и държавни публични образи, както и какви са приложимите техники за налагането им в публичното пространство. Обучението представя начини за изготвяне на Комуникационни анализи за мониторинг на имиджа, както и начините за поддържане на ефективни връзки с неправителствени организации, бизнеса и групи в неравностойно положение. Предвижда се да бъдат обучени 10 служители.
Поддейност 2- Специфика на междукултурните комуникации(ЕФ-5)
Обучението пояснява основните понятия за културните различия, междукултурните комуникации и типове култури.
Начините на общуването в междукултурна среда на основата на различните подходи: Хофстеде, Хол, Търнър-Тромпенаарс и др. Изтокът и Западът, Америка и Европа: основните разлики в деловото общуване. Техники за преодоляване на бариери в междукултурното общуване. Ефективност на общуването в междукултурна среда. Обучението включва тестове, диалог по казуси и ролеви игри за овладяване на поведенчески стереотипи и развитие на уменията за междукултурното общуване. Предвижда се да бъдат обучени 9 служители.
Поддейност 3 – Практически умения за ефективни комуникации (ЕФ-8)
Обучението развива практически умения за ефективно общуване, като запознава участниците с комуникационния процес, представя правила и примери за ефективни вербални и невербални комуникации и начините и средствата за успешна комуникация, безсловесна комуникация – езикът на тялото, използване на обратна връзка. Обучението включва казуси и ролеви игри за развиване на практически умения за ефективна комуникация. Предвижда се да бъдат обучени 60 служители.
Всеки служител преминал обучение ще получи сертификат.
|
12 640.00
|
0.00
|
3. Управление на проекта: Дейността включва осигуряване на мерки и конкретни задачи, фокусирани към доброто управление, изпълнение, контрол и отчетност по проекта.
• Сформиране на екип, който осъществява цялостното
• изпълнение на проекта.
• Създаване на условия и организация за изпълнението на дейностите.
• Изготвяне на междинни и окончателни доклади.
• Осъществяване на контактите с външни за ДАНС организации във връзка с изпълнение на дейностите
• Непрекъснат контрол с цел постигане на резултатите от дейностите
• Изготвяне на междинните и окончателните финансови отчети.
Дейността ще стартира с детайлно разпределение на задачите и функциите на всеки член от екипа на проекта, разработване на детайлен план-график за изпълнение на дейностите с включени срокове, индикатори за постигането на съответната дейност и йерархичната структура на участниците в проекта.
Екипът по проекта е съставен само от служители на Държавна агенция "Национална сигурност", като се отчита индивидуалният им професионален опит и включва следните длъжности/позиции:
Ръководител на проекта – отговаря за цялостното изпълнение на проекта, планира работата на екипа, координира дейността на координаторите и счетоводителя, следи за изпълнението на дейностите и организира изготвяне и обобщаване на междинните и окончателния доклади. Утвърждава цялата документация във връзка с извършване и отчитане на дейностите по проекта, включително финансово-отчетните документи. При необходимост изпълнява и други функции във връзка с осъществяването на проекта.
Първи координатор – отговаря за изпълнението на плана за работа на екипа, осъществява мониторинг и координира работата по Дейност 1. Чуждоезиково обучение по английски език от Каталог за 2013 г. на ИПА по проекта, участва в подготовката на междинните и окончателния доклади.
Втори координатор – отговаря за контактите с трети страни във връзка с изпълнението на дейностите по проекта (медии, организации изготвящи рекламни материали и др.), осъществява мониторинг и координира работата по Дейност 4. Дейности по информация и публичност, участва в подготовката на междинните и окончателния доклади.
Трети координатор – осъществява мониторинг и координира работата по Дейност 2. Обучения по комуникационни умения от Каталог за 2013 г. на ИПА, участва в подготовката на междинните и окончателния доклади, при необходимост указва съдействие на счетоводителя.
Счетоводител – извършва осчетоводяване на операциите, изготвя междинните и окончателния финансови отчети.
Професионалният опит на лицата, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на тези длъжности, до голяма степен е гаранция за качествено и добро управление на проекта.
При разпределението на отговорностите на членовете на екипа ще бъде спазен чл. 13 от Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор (ЗФУКПС) и така ще бъде осигурен механизъм, който не позволява един служител едновременно да има отговорност по одобряване, изпълнение, осчетоводяване и контрол.
В рамките на дейността ще бъдат провеждани и ежемесечни срещи за осъществяване на вътрешен мониторинг по изпълнението на проекта.
|
7 994.15
|
0.00
|
4. Дейности за информация и публичност: Дейността включва:
• Организиране и провеждане на откриваща конференция, представяща целите и дейностите по проекта.
• Организиране и провеждане на закриваща конференция представяща и популяризираща резултатите от проекта.
• Публикации и съобщения в централни медии.
• Разработване, отпечатване и разпространение на
информационни материали
|
5 769.92
|
0.00
|