1. Управление на проекта. Организация, наблюдение и контрол на проектните дейности: 1.1. Организация на дейността на екипа.
1.2. Наблюдение и контрол. |
42 480.00
|
0.00
|
2. Анализ на състоянието на предлаганите от АПИ услуги и на административната готовност за въвеждане на ГИС функционалност в предоставяните административни услуги: Ще бъде извършен анализ на готовността на АПИ. Ще бъдат описани и анализирани услугите, които АПИ предоставя в момента по отношение на разрешителните за специално ползване на пътищата, при изграждане и експлоатация на рекламни съоръжения, въвеждане на нови функционалности. Ще бъде извършено сегментиране на групите потребители по различни признаци. Ще бъде направен анализ на информационното обезпечаване на информацията от АПИ и необходимостта от подобряване в тази сфера. Ще се изготвят препоръки за реинженеринг на процесите за обмен на данни между АПИ, централната администрация и областните пътни управления. Ще се изготвят препоръки за оптимизиране на процесите и развитие на наличните ГИС решения като модерна организационна среда за АПИ. Ще се идентифицира дали има необходимост от промяна на нормативната уредба в АПИ и ще се представят препоръки за нормативни промени. |
47 230.00
|
0.00
|
4. Развитие на ГИС за пътната инфраструктура (ГИС базирана информационна система): 4.1. Анализ и проектиране.
4.2. Геобаза данни
4.3. Разработка.
- Публичен модул към съществуващото уеб ГИС приложение за достъп до данните на АПИ
- Модул "Бек офис приложение за приходните дейности"
- Подсистема "Редактиране"
- Подсистема "Аналитични справки"
4.4. Интеграция
4.5. Ъпгрейд на наличния базов ГИС софтуер
4.6. Внедряване и тестване |
497 489.82
|
0.00
|
3. Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП : Екипът ще подготви тръжна документация, включително техническо задание и методика за оценка в съответствие с изискванията на ЗОП за три процедури за избор на изпълнители по дейности, както следва:
- Дейности 2,4,5,6,7,8
- Дейност 9
- Дейност 10
Ще се проведат процедури за избор на изпълнител. |
0.00
|
0.00
|
5. Въвеждане на ГИС базирани онлайн електронни административни услуги за дейностите на АПИ (е-услуги): Ще бъдат внедрени 2 онлайн ГИС базирани електронни административни услуги; съгласно СУНАУ:
- Издаване на разрешения за специално ползване на пътищата чрез изграждане на рекламни съоръжения;
- Издаване на разрешения за специално ползване на пътищата чрез експлоатация на рекламни съоръжения;
Ще се извършва също така електронна справочна услуга, предоставяща информация за републиканските пътища, за които се събира винетна такса. Услугите ще бъдат интегрирани с бек-офиса на тази система и ще бъдат разработени съгласно изискванията на ЗЕУ. Ще се обработи, анализира и въведе първичната информация на крайпътните рекламни съоръжения. Услугите ще се предоставят чрез раздел в сайта на АПИ, както и ще се осигури възможност за интеграция с единния портал за достъп до електронни административни услуги. Ще бъде създадена възможност и за достъп на хора в неравностойно положение. |
165 982.00
|
0.00
|
6. Създаване на публични онлайн регистри (е-регистри): Ще бъдат създадени ГИС базирани публични електронни регистри за паспортизация на крайпътни рекламни съоръжения.
Същевременно ще бъдат разработени и внедрени регистър на товароносимост и габарити на пътните съоръжения, с цел създаване на автоматизирани маршрути за движение на извънгабаритни и/или тежки пътни превозни средства (ГТПС), както и ГИС базиран електронен регистър за търговски крайпътни обекти; а също така ГИС базиран електронен регистър за подземни или надземни линейни съоръжения.
Регистрите ще бъдат интегрирани в съществуващата ГИС и ще предоставят онлайн възможности за справки, анализи и визуализация на обектите върху динамична карта, публикувана от системата, по отношение на крайпътни рекламни обекти. Данните от другите два регистъра ще бъдат ползвани от АПИ и нейните структури за улесняване и ускоряване обслужването на гражданите и бизнеса, както и от други администрации за улесняване съгласувателните процедури. |
78 654.00
|
0.00
|
7. Обучение на служителите за работа с ГИС базираната информационна система (обучение): В рамките на дейността ще бъде направен план за обучение за работа с новите елементи от ГИС базираната информационна система и ще бъдат изготвени програми за обучение в съответствие с ролите и задачите по отношение на системата на АПИ и нейните структури.
Ще се изготви план-програма за провеждане на обученията и ще се подготвят обучителни материали в цифров и хартиен вид.
Ще бъдат обучени служители на АПИ и нейните структури за работа с новите модули на ГИС базираната информационна система за пътната инфраструктура, както следва:
- Въведение в информационната система - 3 дневен курс за обучение на 35 бр. служители на АПИ и нейните структури, който ще се проведе преди инсталацията на готовите информационни решения;
- Практическа работа с информационната система - 5 дневен курс за обучение на 35 бр. служители на АПИ;
- Администриране на новите модули от ГИС базираната информационна система за пътната инфраструктура - 3 дневен курс за обучение на 3 бр. служители на АПИ. |
54 320.00
|
0.00
|
8. Изграждане на електронна форма за комуникация с гражданите и бизнеса (Обратна връзка): Ще се разработи геобазирана електронна форма, чрез която гражданите и бизнесът ще имат възможност да комуникират онлайн чрез публичния модул към съществуващото уеб ГИС приложение за достъп до данните на агенцията по отношение на предоставяните от АПИ услуги - да отправят запитвания, сигнали или мнения с посочване на мястото от републиканската пътна мрежа. |
24 253.00
|
0.00
|
9. Дейности за популяризиране на проекта, визуализация и публичност (Публичност): Чрез провеждането на информационна кампания ще бъде извършено популяризиране на новите възможности, които АПИ предоставя на обществото за достъп до ГИС базирани онлайн електронни административни услуги за дейностите на АПИ и до информационни регистри за гражданите и бизнеса за рекламните съоръжения край пътищата. |
35 580.00
|
0.00
|
10. Одит: Дейността е в пряко изпълнение на общата цел и на специфична цел 4 на проекта.
Тя включва извършване на одит съгласно нормативните изисквания:
- Осъществяване на консултации по време на реализацията на проекта;
Извършване на цялостен одит след приключване на основните дейности по проекта; Изготвяне на одитен доклад. |
0.00
|
0.00
|