Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на работата на служителите в НАЦИД за реализиране на ефективни политики и качествено обслужване на гражданите и бизнеса.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
І.Организиране и провеждане на обучения: 1. Под-дейност 1: Провеждане на обучение в ИПА: „Политика на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България»- (ПР–10) за 13 служители по 2 дни; 2. Под-дейност 2: Провеждане на обучение в ИПА: „Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация»- (ПР–3) за 2 служители по 2 дни; 3. Под- дейност 3: "Управление на предоставянето на услуги" за 16 участника за 3 дни; 4. Под- дейност 4: "Ефективна организация на работното и личното пространство" за 14 участника за 3 дни; 5. Под- дейност 5: "Управление на промяната" за 10 участника за 3 дни. 36 400.00 0.00
II. Дейности за информация и публичност: Организиране на разяснителна кампания за представяне на помощта на програмата „Административен капацитет” за постигане на целите на проекта. Дейността включва: • планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта – организиране на пресконференция и презентация пред служители от НАЦИД и обществеността за оповестяване на началото на проекта, целите и очакваните резултати; организиране на заключителна пресконференция; • публикуване на актуална информация на интернет страницата на НАЦИД и разпространяване на прес-съобщения; • изготвяне на предметни рекламни материали за популяризиране на резултатите от проекта 3 850.00 0.00
III. Управление на проекта: В тази дейност са включени следните под-дейности: • Провеждане на тръжни процедури, съобразно предвидените по проекта дейности; • Изготвяне на междинни доклади и изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта; • Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, който ще ръководи и координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг. Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК. 3 854.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.