Подобряване на работата на служителите в НАЦИД за реализиране на ефективни политики и качествено обслужване на гражданите и бизнеса.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
І.Организиране и провеждане на обучения: 1. Под-дейност 1: Провеждане на обучение в ИПА: „Политика на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България»- (ПР–10) за 13 служители по 2 дни;
2. Под-дейност 2: Провеждане на обучение в ИПА: „Прилагане на нормативната уредба за планиране на човешките ресурси в държавната администрация»- (ПР–3) за 2 служители по 2 дни;
3. Под- дейност 3: "Управление на предоставянето на услуги" за 16 участника за 3 дни;
4. Под- дейност 4: "Ефективна организация на работното и личното пространство" за 14 участника за 3 дни;
5. Под- дейност 5: "Управление на промяната" за 10 участника за 3 дни.
36 400.00
0.00
II. Дейности за информация и публичност: Организиране на разяснителна кампания за представяне на помощта на програмата „Административен капацитет” за постигане на целите на проекта.
Дейността включва:
• планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта – организиране на пресконференция и презентация пред служители от НАЦИД и обществеността за оповестяване на началото на проекта, целите и очакваните резултати; организиране на заключителна пресконференция;
• публикуване на актуална информация на интернет страницата на НАЦИД и разпространяване на прес-съобщения;
• изготвяне на предметни рекламни материали за популяризиране на резултатите от проекта
3 850.00
0.00
III. Управление на проекта: В тази дейност са включени следните под-дейности:
• Провеждане на тръжни процедури, съобразно предвидените по проекта дейности;
• Изготвяне на междинни доклади и изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта;
• Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи
За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, който ще ръководи и координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг.
Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК.
3 854.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN