Да се повиши капацитетът и професионализмът на човешките ресурси в Областна администрация - Габрово
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да се осигури доброто управление и изпълнение на проекта и да се гарантира законосъобразността, ефективността и ефикасността при осъществяването му. Дейност 1 включва:
• цялостно управление на дейностите по проекта
• наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта
• финансова и техническа отчетност
• координация между членовете на екипа
В рамките на дейността ще се сключат договори с членовете на екипа, ще им бъдат изготвени задания за работа. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, ще се следи работата на Изпълнителите и спазването на договореностите с тях, ще се прави оценка на резултатите и ще се изготвят необходимите технически и финансови отчети.
5 592.33
0.00
Дейност 2: Разработване на документация и избор на изпълнители по реда на ЗОП: Дейността включва разработването на документация за 2 процедури за избор на изпълнител. Съгласно бюджета на проекта груповите модулни обучения ще бъдат възложени с публична покана, а дейностите по информация и публичност ще бъдат директно възложени. По изпълнението на дейност 2 ще бъдат назначени комисии за оценка на офертите и избор на изпълнители. Цялостният процес на провеждане на процедурите ще бъде организиран в съответствие с принципите на безпристрастност, конфиденциалност и прозрачност и в изпълнение на разпоредбите на Закона за обществените поръчки.
632.84
0.00
Дейност 3: Индивидуални обучения в Институт по публична администрация (ИПА): Индивидуалните обучения на служителите от Областна администрация ще се извършат от Института по публична администрация. На всеки служител бе предоставена възможността да идентифицира своите професионални дефицити и да избере подходящи обучения от каталога на ИПА за 2013г. В рамките на тази дейност служителите от администрацията ще преминат следните обучения:
Програма: Управленски умения в администрацията
1) Модул: Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА–1) – 2 служители
2) Модул: Делова етика (УА–7) – 1 служител
Програма: Управление на човешките ресурси
1) Семинар: Планиране на човешките ресурси (ЧР–1) – 1 служител
Програма: Ефективни комуникации на държавната администрация
1) Семинар: Комуникационна стратегия – разработване и план за реализиране (ЕФ–1) – 1 служител
2) Семинар: Изграждане на публичен имидж (ЕФ–4) – 1 служител
3) Семинар: Специфика на междукултурните комуникации (ЕФ–5) – 1 служител
4) Семинар: Практически умения за ефективни комуникации (ЕФ–8) – 1 служител
Програма: Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупцията
1) Семинар: Оценка на въздействието на законодателство и политики (предварителна и последваща) (ПР–1) – 1 служител
2) Семинар: Административна стилистика (ПР–4) – 5 служители
3) Курс: Основни производства по АПК (за юристи) (ПР–5) – 1 служител
4) Курс: Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР–6) – 1 служител
5) Курс: Прилагане на Гражданския процесуален кодекс (за юристи) (ПР–7) – 1 служител
6) Курс: Правна уредба и приложение на Гражданския процесуален кодекс (за неюристи) (ПР–8) – 1 служител
7) КУРС: Политиката за защита на личните данни на ЕС, правната регулация и практика в България (ПР–11) – 1 служител
8) Курс: Форми на сътрудничество между aдминистрацията, граждански и бизнес организации (ПР-19) – 1 служител
9) Семинар: Управление на отпадъците. Европейски норми и практики (ПР–16) – 1 служител
Програма Финансово и стопанско управление
1) Курс: Одитна дейност на публичните финанси (ФС–1) – 1 служител
2) Курс: Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС–3) – 1 служител
3) Курс: Устройство на територията – политика и управление (ФС–8) – 1 служител
Програма Е-Правителство: изграждане, умения
1) Семинар: Е-правителство: успешни практики и предпоставки за развитие (ИТО–1) – 1 служител
2) Курс: Електронни тaблици с MS Excel (напреднали) (ИТО–9) – 4 служители
3) Курс: Основни познания за Visual Basic и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS Excel (ИТО–19) – 1 служител
4) Курс: Бази данни с MS Access (начинаещи) (ИТО–20) – 1 служител
5) Курс: Презентационни умения. MS Power Point (базов курс) (ИТО–23) – 1 служител
Програма: Специализирано чуждоезикова обучение
1) Курс: Разговорен английски език (надграждащ курс) (ЧЕО–1 Б) – 2 служители
2) Курс: Делови умения – участие в работни срещи, дискусии и посещения (на английски език) (ЧЕО–4) – 2 служители
19 340.00
0.00
Дейност 4: Групови модулни обучения : Тази дейност предвижда организирането и провеждането на 2 групови модулни обучения за целевата група. Първото ще бъде насочено към укрепването на екипността в Областна администрация, а второто ще обхваща теми, свързани с подобряване ключови компетенции на експертите. В първото обучение ще се разгледат следните теми: създаване и работа в екип, мотивиране на членовете на екипа, управление и решаване на конфликти, екипна съвместимост, лидерски умения. Второто обучение ще включва теми като: водене на работни срещи и съвещания, презентационни умения, работа под напрежение и др. Обученията ще бъдат изнесени и в тях ще участват всички щатни служители на Областна администрация (около 30 души), тъй като се цели подобряване на екипността. Всяко обучение ще бъде осъществено в рамките на 3 дни. Ще бъдат използвани интерактивни подходи и разнообразни методи на обучение: ролеви игри, симулации, работа в малки групи, анализ на казуси и др.
43 200.00
0.00
Дейност 5: Дейности по информация и публичност: Тази дейност ще включва:
Организиране и провеждане на конференции – Предвидени са 2 вида конференции: пресконференция – която ще бъде в началото на проекта и ще представи целите и дейностите на проекта; конференцията за споделяне на опита, която ще бъде проведена през последния месец на проекта и ще допринесе за мултиплициране резултатите от проекта и обобщаване на постигнатото.
Отпечатване на 3 статии – Ще бъдат изготвени 3 информационни материала, които ще бъдат отпечатани в регионални издания. Така ще се осигури присъствие на основната информация за проекта и поетапно постигнатите резултати в регионалните печатни и електронни медии. По този начин информацията ще достигне до максимален брой хора – преки и косвени бенефициенти.
Изготвяне на 1 банер - за популяризиране на проекта и осигуряване на визуализация по време на груповите модулни обучения.
Изработване на презентационни комплекти (рекламни клипбордове с капак, блокноут и химикал) – Ще бъдат изработени 100бр. презентационни комплекти, които ще се раздадат на конференциите и на целевата група от Областна администрация. Те ще рекламират ОПАК, ЕСФ, ЕС и проекта.
3 924.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN