Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проекта включва повишаване на квалификацията на служителите и капацитета на администрацията в община Плевен, по-ефективно изпълнение на задълженията,  постигане на по-високи резултати от цялостното представяне на общината.  
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Обучения на служителите от община Плевен: Обучения от каталога на ИПА на следните теми: 1. Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА–1) 5 човека 2. Публичен имидж – елемент на доброто управление (УА–6)– 2-ма 3. Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията (ЕФ-2) - 10 човека 4. Делова комуникация и етикет (ЕФ–6) – 5 човека 5. Административно регулиране на стопанската дейност (ПР–2) - 5 човека 6. Административна стилистика (ПР–4) – 10 човека 7. Основни производства по АПК (за юристи) (ПР–5) - 2ма 8. Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР–6) – 6ма 9. Прилагане на гражданския процесуален кодекс (за юристи) (ПР–7) – 2ма 10. Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи) (ПР–8) - 2ма 11. Семеен кодекс и кодекс на международното частно право (ПР–9)– 5 човека 12. Политикaтa на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България (ПР-10) – 5ма 13. Прилагане на правото на ЕС в държавите членки (ПР–12) – 7 човека 14. Форми на сътрудничество между aдминистрацията, граждански и бизнес организации (ПР-19) – 4ма човека 15. Актуални въпроси при изготвяне на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2)– 3 човека 16. Счетоводна отчетност в бюджета на средства по проекти финансирани от оперативни програми (ФС-5) – 5 човека 17. Работа с електронно подписани документи (ИТО–5) – 3ма 18. Създаване на добре изглеждащи документи с MS Word (ИТО-6)– 10 човека 19. Електронни тaблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО–8) – 15 души 20. Електронни тaблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО–9) –5души 21. MS EXCEL за икономисти (ИТО–15) – 3ма 22. Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс) (ИТО–23) - 4ма 23. Управление изпълнението на проекти с MS PROJECT (ИТО–25) – 5 човека 24. Разговорен Английски език (базов курс) (ЧЕО–1 А) – 7 човека 25. Разговорен английски език (надграждащ курс) (ЧЕО–1 Б) – 7 човека 26. Разговорен немски език (базов курс) (ЧЕО–8 А) – 5 човека 27. Разговорен френски език (надграждащ курс) (ЧЕО–14 Б) – 1 човек Обучения извън каталога на ИПА на следните теми: 28. Обучения за работа с граждани от уязвими групи – 5 човека 29. Географски информационни системи – 20 човека 30. Практическо приложение на Жълта и червена книга на FIDIC – 20 човека 74 964.00 0.00
2. Дейности по Управление на проекта: Управлението на проекта ще се осъществява от екип от двама души: Ръководител и Счетоводител. И двамата членове на екипа са служители на общинска администрация Плевен. Подбрани са кадри, които да имат достатъчен опит в управлението на проекти и тяхната ангажираност да позволява качественото изпълнение на дейностите по проекта. Дейностите по Управление на проекта включват: 1. Дейности по координация и организация на обученията; 2. Провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнител на идентифицираните обучения извън каталога на ИПА и избор на изпълнител по дейностите за информация и публичност. Ще бъде нает външен изпълнител, който да подготви тръжна документация за планираните процедури по реда на ЗОП с цел осигуряване на целесъобразност и законосъобразност. Процедурите ще бъдат проведени в пълно съответствие с изискванията на българското законодателство. 3. Дейности по отчитане (изготвяне на междинни и окончателен доклад) към Управляващия орган на ОПАК 4. Упражняване на контрол върху изпълнението на дейностите. Автобиографиите на членовете на екипа са приложени към настоящото проектно предложение. 9 429.12 0.00
3. Дейности за информация и публичност: Дейностите за информация и публичност се изразяват в провеждането на две пресконференции – пресконференция за оповестяване на началото на проекта и пресконференция за приключване на проекта. Междувременно публичността на проекта ще се реализира и чрез изготвянето и разпространението на 100 брошури, чрез които ще се информира широката общественост за дейностите по проекта и за неговото финансиране. Тази дейност ще бъде извършена в пълно съответствие с изискванията, посочени в Приложение 13 „Задължения на бенефициента за осигуряване на информация и публичност”, част от Документите за информация. 2 260.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.