Дейност 1: Управление и отчитане на проекта.: Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др.
Поддейност 1: Управление на проекта-
В управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие 3 души – ръководител, координатор и счетоводител. Със събирането на екипа ще се разпределят задълженията и ще се планира организацията на дейностите по проекта.
Поддейност 2: Отчитане на проекта-
Ще се изготвят междинни отчети - технически и финансови, съгласно договора за финансиране. Ще се събират документи и материали, доказващи напредъка и изпълнение на дейностите по проекта (договори, фактури, декларации, протоколи, заповеди, снимки, присъствени форми, удостоверения, сертификати, графици, списъци за получени материали и консумативи, анкетни карти и други). След приключването на проекта ще се изготвят и заключителните отчети.
|
6 660.83
|
0.00
|
Дейност 2. Подготовка на тръжна документация за обществена поръчка и избор на изпълнители (комплексна поръчка) по Дейности: 3.: Обучение „Успешният екип – създаване, мотивиране и развитие”; 4. Обучение „Тактики за ефективна комуникация”, 5. Обучение : Тази дейност ще се възложи на външен изпълнител след публична покана и разглеждане на постъпилите оферти. Поканата ще бъде публикувана на страницата на Община Стражица и екипът за управление на проекта, заедно с привлечени експерти по обществените поръчки от администрацията, ще направи избор и определи изпълнителя, който да подготви тръжната документация в съответствие с изискванията на ЗОП.
След подготовката и одобряването на тръжните книжа ще бъде обявена процедурата съгласно изискванията на ЗОП, ще се наберат офертни предложения и ще се избере изпълнител на дейности 3, 4, 5, 6 и 8 от проекта
|
4 200.00
|
0.00
|
Дейност 3: Обучение „Успешният екип – създаване, мотивиране и развитие”.: Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран след проведена процедура по ЗОП.
Самата дейност представлява изнесено тридневно обучение по предварително представен учебен план за 16 учебни часа.
|
22 700.00
|
0.00
|
Дейност 4. Обучение „Тактики за ефективна комуникация”.: Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран след проведена процедура по ЗОП.
Самата дейност представлява изнесено двудневно обучение по предварително представен учебен план за 12 учебни часа.
|
15 300.00
|
0.00
|
Дейност 5. Обучение „Електронното правителство - как да
станем част от него”.
: Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран след проведена процедура по ЗОП.
Самата дейност представлява изнесено двудневно обучение по предварително представен учебен план за 12 учебни часа.
|
18 500.00
|
0.00
|
Дейност 6. Обучение „Инвестиционен процес – участници, документооборот и задълженията на общините”.: Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран след проведена процедура по ЗОП.
Самата дейност представлява изнесено двудневно обучение по предварително представен учебен план за 16 учебни часа.
|
11 300.00
|
0.00
|
Дейност 7. Специализирани обучения по теми от каталога на Института по публична администрация (ИПА) – ЕФ- 5 и ИТО- 2.: В резултат на анализ на потребностите от обучение, направен в процеса на подготовка на проекта, са избрани темите за обучението за повишаване на квалификацията, както и конкретните служители, с потребност от такова обучение. Стъпките за реализиране на дейността са:
1. Изпращане на заявки до ИПА.
2. Обучение на 5 служители в курс „Специфика на междукултнурните комуникации” (ЕФ-5) по график на ИПА.
3. Обучение на 5 служители за „Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление” (ИТО-2) по график на ИПА.
|
3 700.00
|
0.00
|
Дейност 8. Дейности за информация и публичност: Дейността съдържа следните поддейности:
Поддейност 1: Провеждане на встъпителна и закриваща пресконференции.
Поддейност 2: Периодична информация в регионални вестници.
Поддейност 3: Периодична информация в общинския вестник.
Поддейност 4: Изработка и разпространение на 2 брошури за представяне на целите и резултатите на Проекта.
Поддейност 5: Документиране на дейностите от проекта със снимков и видео- материали.
|
2 500.00
|
0.00
|