Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на професионалната компетентност на служителите на Столичен инспекторат към Столична община за по- ефективно изпълнение на служебните им задължения.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Създаване на условия за реализация на дейностите по Проекта и постигане на заложените в него цели. Екипът осъществява дейности относно: 1. Сформиране на екипа за управлението на Проекта; 2. Изготвяне на план за действие за осъществяването на Проекта; 3. Работни срещи на екипа по управление на Проекта; 4. Изготвяне на различни справки по Проекта; 5. Изготвяне на отчети за развитието на Проекта; 6. Изготвяне на искания за плащания по Проекта; 7. Изготвяне на финансови отчети по Проекта; 8. Изготвяне на междинен технически по Проекта; 9. Изготвяне на окончателен технически доклад по Проекта; 10. Изготвя необходимата документация по Проекта; 11. Осъществява необходимата комуникация във връзка с изпълнение на проектните дейности; 12. Изготвя всички финансови документи; 13. Обезпечава организационно и технически дейностите по Проекта; 14. Съхранява цялостната документация по проекта, съгласно утвърдените правилата на ОПАК. 15. Поддържа постоянна обратна връзка с УО на ОПАК относно изпълнението на Проекта. 6 509.45 0.00
Дейност 2: Обучения на служители от Столичен инспекторат към Столична община в Института по публична администрация.: Подаване на заявка за участие /по образец/ за обучения от Каталога на ИПА за 2013 г.; След получаване на писмено потвърждение от ИПА, за участието на служителите в заявените обучения, в т.ч. дата, място на провеждане и начален час, член на екипа по управление на Проекта, информира за това служителите на Столичен инспекторат към Столична община чрез системата за документооборот и управление на административните процеси „Акстър-офис”; Участие в обучението на служителите от Столичен инспекторат към Столична община по следните теми:  Практически умения за ефективни комуникации;  Усъвършенстване на вътрешна комуникация в администрацията;  Организационно развитие. Управление на промяната;  Правна уредба и прилагане на граждански процесуален кодекс;  Практически умения за деклариране и управление на конфликтите на интереси;  Делова комуникация и етикет;  Административна стилистика;  Лична антикорупционна тетрадка- ръководител и подчинен заедно срещу корупцията;  Връзки с обществеността; 68 730.00 0.00
Дейност 3: Информация и публичност: Информиране на обществеността, представителите на целевата група за целите, дейностите, очакваните резултати и финансовия принос от Европейския социален фонд по Проекта, а именно: 1. Провеждане на две информационни срещи при стартиране на Проекта за представяне на неговите цели и дейности и за резултатите при приключването на Проекта. 2. Публикуване в официалната електронна страница на Столичен инспекторат към Столична община - www.inspectorat-so.org на периодична информация за изпълнението на Проекта. 3. Осигуряване на необходимите на информационни материали, както следва :  Изработени 30 рекламни еко- тефтери;  Изработени 400 рекламни химикали;  Изработени 300 бр. рекламни чанти;  Раздадени 24 флаш-памет с информация за проекта;  Изработени и разпространени 200 информационни брошури;  Изработени 5 постери;  Изработен 1 интернет банер, качен на сайта на Столичен инспекторат към Столична община; Публикувана информация на официалната интернет страница на Столичен инспекторат към Столична община. 4 880.16 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.