Повишаване на професионалната компетентност на служителите на Столичен инспекторат към Столична община за по- ефективно изпълнение на служебните им задължения.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Създаване на условия за реализация на дейностите по Проекта и постигане на заложените в него цели.
Екипът осъществява дейности относно:
1. Сформиране на екипа за управлението на Проекта;
2. Изготвяне на план за действие за осъществяването на Проекта;
3. Работни срещи на екипа по управление на Проекта;
4. Изготвяне на различни справки по Проекта;
5. Изготвяне на отчети за развитието на Проекта;
6. Изготвяне на искания за плащания по Проекта;
7. Изготвяне на финансови отчети по Проекта;
8. Изготвяне на междинен технически по Проекта;
9. Изготвяне на окончателен технически доклад по Проекта;
10. Изготвя необходимата документация по Проекта;
11. Осъществява необходимата комуникация във връзка с изпълнение на проектните дейности;
12. Изготвя всички финансови документи;
13. Обезпечава организационно и технически дейностите по Проекта;
14. Съхранява цялостната документация по проекта, съгласно утвърдените правилата на ОПАК.
15. Поддържа постоянна обратна връзка с УО на ОПАК относно изпълнението на Проекта.
6 509.45
0.00
Дейност 2: Обучения на служители от Столичен инспекторат към Столична община в Института по публична администрация.: Подаване на заявка за участие /по образец/ за обучения от Каталога на ИПА за 2013 г.;
След получаване на писмено потвърждение от ИПА, за участието на служителите в заявените обучения, в т.ч. дата, място на провеждане и начален час, член на екипа по управление на Проекта, информира за това служителите на Столичен инспекторат към Столична община чрез системата за документооборот и управление на административните процеси „Акстър-офис”;
Участие в обучението на служителите от Столичен инспекторат към Столична община по следните теми:
Практически умения за ефективни комуникации;
Усъвършенстване на вътрешна комуникация в администрацията;
Организационно развитие. Управление на промяната;
Правна уредба и прилагане на граждански процесуален кодекс;
Практически умения за деклариране и управление на конфликтите на интереси;
Делова комуникация и етикет;
Административна стилистика;
Лична антикорупционна тетрадка- ръководител и подчинен заедно срещу корупцията;
Връзки с обществеността;
68 730.00
0.00
Дейност 3: Информация и публичност: Информиране на обществеността, представителите на целевата група за целите, дейностите, очакваните резултати и финансовия принос от Европейския социален фонд по Проекта, а именно:
1. Провеждане на две информационни срещи при стартиране на Проекта за представяне на неговите цели и дейности и за резултатите при приключването на Проекта.
2. Публикуване в официалната електронна страница на Столичен инспекторат към Столична община - www.inspectorat-so.org на периодична информация за изпълнението на Проекта.
3. Осигуряване на необходимите на информационни материали, както следва :
Изработени 30 рекламни еко- тефтери;
Изработени 400 рекламни химикали;
Изработени 300 бр. рекламни чанти;
Раздадени 24 флаш-памет с информация за проекта;
Изработени и разпространени 200 информационни брошури;
Изработени 5 постери;
Изработен 1 интернет банер, качен на сайта на Столичен инспекторат към Столична община;
Публикувана информация на официалната интернет страница на Столичен инспекторат към Столична община.
4 880.16
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN