Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Община Поморие за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията чрез предоставяне на надграждащи обучения.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: В рамките на дейността ще се формира екип за организация и управление на проекта, който ще се състои от следните членове: ръководител на проекта, координатор и счетоводител. Ще бъдат определени специфичните задължения съобразно конкретните отговорности на всеки един от членовете. Дейността на екипа за организация и управление ще има за цел да подпомага изпълнението на всички дейности по проектното предложение. Ще бъде изготвен подробен план за действие за изпълнение на заложените дейности, с конкретни отговорности и участието на всеки един от членовете на екипа с цел по-точното разпределение на времето и ресурсите за изпълнение на задачите. В съответствие с изискванията на ОПАК ще се изготви график за планираните обществени поръчки. Ще се провеждат редовни срещи на екипа. 9 000.00 0.00
Дейност 2. Подготовка и провеждане на тръжни процедури: По тази дейност ще бъде изготвена документацията за провеждане на процедурите за избор на изпълнители по дейност 4. Провеждане на обучения по ключови компетенции и по дейност 5. Информация и публичност. Процедурите ще бъдат осъществени съобразно Закона за обществените поръчки и свързаните с него нормативни документи. 3 000.00 0.00
Дейност 3. Провеждане на обучения в ИПА: 3.1. Дигитални компетентности 3.2. Новости в ЗУТ Дейността предвижда участие на служители на Община Поморие в курсове и семинари провеждани в ИПА в три направления: Курсове и семинари за дигитални компетентности в ИПА за кметовете и кметските наместници (25 броя): Семинар Електронни документи и електронен подпис (1 ден, 8 часа) Курс; работа с документи с MS WORD – 3 дни, 18 часа Курс електронни таблици с MS Excel, базов – 3 дни, 18 часа Семинар Електронна поща и календар MS OUTLOOK – 1 ден, 8 часа Обучение за новостите в ЗУТ – 2 дни, 16 учебни часа за „Строителство, общинска собственост и устройство на територията” – 4 души 41 160.00 0.00
Дейност 4. Провеждане на обучения по ключови компетенции – надграждащи езикови обучения и други ключови компетентности: 4. 1. Обучение по руски език 9 базово ниво, 150 часа - ЗОП; 4.2. Обучение по руски език – надграждащо ниво, 150 часа, ЗОП; 4.3. Работа със специфични групи граждани – ЗОП; 4.4. Обучение по екипна ефективност за ръководители - ЗОП 36 850.00 0.00
Дейност 5. Дейности за информация и публичност: За промотиране на настоящия проект ще бъде изработена информационна табела с размер 0.55 м/0.85 м, разположена в общинска администрация. Ще бъде изработен един банер с логото на ОП „Административен капацитет” и името на проекта. Периодично ще бъдат публикувани прессъобщения на сайта на общината за напредъка в изпълнението на проекта. По тази дейност са предвидени и специални публикации я медиите. Ще бъде организирана стартираща пресконференция и пресконференция след изпълнението на основните проектни дейности за представяне на постигнатите резултати. 8 580.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.