Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Развитие и подобряване на административното обслужване в община Две могили
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Анализ на настоящето състояние на административните услуги в община Две могили и съответствието им с действащата нормативна база.: 40 000.00 0.00
2. Актуализиране на вътрешните правила за предлагане на административни услуги и свързаните с това процеси.: 37 000.00 0.00
3. Проучване и въвеждане на добри практики при предоставяне на електронни услуги на гражданите и бизнеса в друга държава членка на ЕС.: 23 400.00 0.00
4. Разработване на електронни публични регистри.: 40 000.00 0.00
5. Награждаване на Административната информационна система и привеждането й в съответствие със Закона за електронно управление.: 96 500.00 0.00
6. Актуализиране, модернизиране и унифициране на интернет страницата на общината за по-добро обслужване на гражданите и бизнеса: 40 000.00 0.00
7. Информационна кампания за популяризиране на модерните административни услуги, предоставяни от община Две могили.: 2 300.00 0.00
8. Одит на проекта.: 6 000.00 0.00
9. Дейности за информация и публичност.: 4 100.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.