Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Община Пазарджик за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез провеждане на специфични обучения
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Организация и управление: Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип формиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността екипа е отчетен обхвата на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. Дейността обхваща: • Създаване на организационни предпоставки за управлението на проектния цикъл – контролирана среда. • Правилно разпределение на ресурсите и отговорностите при изпълнението на проекта. • Постигане на заложените цели и резултати. • Логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите. • Провеждане на тръжните процедури предвидени в проекта. 11 100.00 0.00
2. Провеждане на курсове за служителите от районната администрация в Института по публична администрация: Под-дейност 2.1: Обучение ”Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда” – сигнатура- (УА-3)- 16 часа/2 дни Под-дейност 2.2: Обучение „Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронно управление” - сигнатура (ИТО-2) – 12 часа/1,5 дни Под-дейност 2.3: Обучение „Основни производства по АПК” за юристи – сигнатура (ПР-5) – 20 часа/2,5 дни Под-дейност 2.4: Обучение „Правна уредба и приложение на ГПК” за юристи – сигнатура – (ПР-7) – 16 часа/2 дни Под-дейност 2.5: Обучение „Специфика на междукултурните комуникации” – сигнатура (ЕФ -5) – 16 часа/2 дни 9 060.00 0.00
3. Провеждане на специализирани и групови обучения за развиване на ключови компетентности на служителите от администрацията и повишаване на експертизата им: Под-дейност 3.1: Обучение за работа с AUTO CAD за специалисти – 28 човека – 40 учебни часа – 7 дни Под-дейност 3.2: Обучение в областта на строителството и строителния надзор – 33 човека – 60 учебни часа – 10 дни Под-дейност 3.3: Групови обучения по екипна ефективност, мотивация и лична ефективност, асертивно поведение, работа с конфликтни потребители – 150 човека – 20 учебни часа – 2 дни Под-дейност 3.4: Обучение „Информационна сигурност” – 5 човека – 80 учебни часа – 15 дни 56 500.00 0.00
4. Дейности за информация и публичност: Съгласно коригендума на Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/ 2006 от 8.12.2006 г. и Ръководството за информиране и публичност дейностите по информиране и публичност ще се осъществяват чрез: • Изработване на табела за проекта с флага на ЕС, наименование на проекта и посочване на подкрепата от ЕС; • Изработка на 1000 броя брошури за представяне на постигнатите резултати и проведените дейности при реализацията на проекта • Предоставяне на информация за финансовата подкрепа от ЕС по настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна помощ в официалната документация на проекта в съответствие с изискванията, предвидени в Ръководството за публичност. • Провеждане на пресконференция при стартирането на проекта за информиране на обществеността и представяне на проекта. • Провеждане на заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта. Ще се представят заключителните резултати, степента в която проектът е постигнал предварително поставените цели и задачи, перспективите за очаквано устойчиво продължаване на дейността. • Изработване на банер и публикуване на информацията на интернет сайта на общината. 6 900.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.