Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване достъпа на местното население до публични услуги 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност №1: Организация, управление и тръжни процедури :  Изготвяне на документи, свързани с отчитане изпълнението на дейностите по проекта;  Изготвяне на тръжна документация за избор на изпълнители по дейностите от проекта;  Подготовка и провеждане на тръжни процедури 8 900.00 0.00
Дейност №2: Провеждане на функционален анализ чрез прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ : Съгласно Наръчника, изготвен от консорциум, воден от „КПМГ България” ООД и включващ „Ню Ай” ООД и „София Консултинг” ООД (наричани Консултант), съгласно договор № 57/17.05.2008 г. с Министерството на държавната администрация и административната реформа (МДААР) за изпълнението на проект „Разработване и прилагане на Единна методология за функционален анализ на административните структури” функционалният анализ ще бъде проведен в четири етапа: Етап 1 – планиране и подготовка на функционалния анализ  Сформиране на екип  Дефиниране на заинтересованите страни  Уточняване на акцента на анализа  Изготвяне на времеви график и разпределяне на отговорностите  Комуникация и гарантиране на ангажираност; Етап 2 – провеждане на функционалния анализ  Анализ на текущото състояние  Идентифициране на области за подобрение  Формулиране на предложения за подобрения; Етап 3 – приключване на функционалния анализ  Приоритизиране на областите и предложения за подобрение  Изготвяне на план за действие  Изготвяне на проект на доклад  Обсъждане на изготвения проект на доклад с представители на съответната администрация  Изготвяне на окончателен доклад  Комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни; Етап 4 – Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението  Анализ на изпълнението на препоръките  Информиране на заинтересованите страни за изпълнение на препоръките  Публичност на резултатите от проведения функционален анализ. За изпълнение на функционалния анализ ще бъдат използвани следните методи:  Проучване на документи и информация  Анкетни проучвания  Интервюта  Фокус групи  Наблюдение  Експертна оценка 45 000.00 0.00
Дейност № 3: Разработване/ усъвършенстване на методологии, вътрешни правила и процедури за организацията в общинската администрация: След провеждане на функционалния анализ и с оглед на получените резултати ще бъдат разработени нови, или ще бъдат усъвършенствани съществуващите вече, методологии, вътрешни правила и процедури за организацията на общинската администрация вкл. стратегия за организационно развитие, правила за оценка ефикасността и ефективността на административните структури, както и един брой инструкции и два броя наръчника за осъществяване на конкретни функции, свързани с дейността на общинската администрация. Всички заинтересовани страни ще получат екземпляри от новите документи. 25 000.00 0.00
Дейност № 4: Провеждане на съпътстващо обучение на служители от общинската администрация: След извършване на функционалния анализ и разработените методологии, вътрешни правила и процедури ще се проведе тридневно обучение на 40 служители от административните структури на община Долна Митрополия. На всички участници в обучението ще бъдат раздадени предварително подготвени папки с:  информациони и обучителни материали  CD с копия на новите документи  химикалка. Обучението ще включва: I ден: Запознаване с резултатите от проведения функционален анализ и кафе пауза; II ден: Запознаване със стратегията за организационно развитие, обяд, правила за оценка ефикасността и ефективността на административните структури; III ден: Запознаване с изготвените инструкции и наръчници, вътрешни правила и други документи, кафе пауза и обяд. 6 000.00 0.00
Дейност № 5: Информация и публичност по проекта:  Ще бъдат проведени две пресконференции – една в началото и една – в края на изпълнението на проекта  След приключване изпълнението на всяка дейност от проекта за нея ще бъде публикувана информация на Интернет страницата на общината  Изработка и монтаж на информационна табела  Печат и разпространение на 400 броя брошури  Изработка на 400 броя тениски с надпис „За добро управление”  Изработка на 400 броя шапки с надпис „За добро управление” 9 400.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.