Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Да се повиши удовлетвореността на гражданите и бизнеса чрез развитие на модерно и качествено административно обслужване в община Лом
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Д1 Оптимизиране на процедсите на административното обслужване на гражданите и бизнеса във връзка с повишаване на качеството на предлаганите административни услуги: Анализ на процесите на адм. обслужване и на предлаганите адм. услуги. Въз основа на анализа ще се се направи ре-инженеринг на административните процеси в общинската администрация 0.00 0.00
Д2 Проучване на опит и добри практики в административното обслужване, включително предоставяне на електронни административни услуги в държава член на ЕС: Ще бъде проведено проучване на общини със сходни характеристика от държави членки на ЕС 0.00 0.00
Д3 Актуализиране на вътрешните правила за работа на администрацията във връзка с подобряване на административното обслужване на потребителите: Преглед, анализ и актуализиране на съществуващите вътрешни правила в общинската администрация 0.00 0.00
Д4 Изграждане на единна автоматизирана информационна система: Изготвяне на техн. задание за надграждане на ИС, разработване на софтуерни решения, надграждане на "едно гише" 0.00 0.00
Д5 Модернизиране на Интерент страницата на общинската администрация: Създаване на нови секции, привеждане в съответствие с унифицираната визия и разработване на английска версия 0.00 0.00
Д6 Автоматизиране на дейностите за работа с регистрите по гражданско състояние: Разработване на софтуер, автоматизиране на дейностите за работа с регистрите 0.00 0.00
Д7 Улесняване на достъпа на гражданите и бизнеса до информацията за предоставяните услуги: Въвеждане на интерактивно електронно обслужване на потребителите чрез обществен информационен терминал 0.00 0.00
Д8 Въвеждане на системи за обратна връзка и измерване на удовлетвореността на потребителите: Въвеждане на системи за обратна връзка и измерване на удовлетвореността на потребителите 0.00 0.00
Д9 Дейности за информация и публичност: Популяризиране на дейностите по проекта и ОПАК 0.00 0.00
Д10 Одит на проекта: Задължителен одит 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.