Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на ефективността на работата в Община Ихтиман
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 - Индивидуални обучения в Института по публична администрация: Обучения в ИПА ще преминат общо 10 служители на общината, както следва:  Прилагане на административно процесуалния кодекс(за юристи) (ПП-6.1)-1 служител, 2,5 дни, 20 учебни часа  Вътрешен финансов контрол:Ефективност на системите за финансово управление и контрол (ЕБ-4)-3 служители. 1,5дни, 12 учебни часа  Счетоводно приключване на бюджетната година (ЕБ-7)-3 служители, 1,5дни, 12 учебни часа  Методи за определяне размерите на местните такси (ДУО-5)-3 служители, 1,5дни, 12 учебни часа 2 730.00 0.00
Дейност 2 – Обучения по английски език – две нива: В рамките на тази дейност ще бъдат проведени следните обучения: 1.Обучение по английски език – две нива, всяко ще бъде преминато от 30 служителя. Служителите ще бъдат включени в курс на обучение, който отговаря на тяхните нужди в съответствие с нивото на владеене на езика на всеки от тях. Ниво A1 ELEMENTARY с продължителност 120 учебни часа. След завършване на обучението служителя трябва: да знае: да разпознава английска реч; основни граматически правила; основни лексикални правила; основни морфологични правила; основни синтактични правила; основни пунктуационни правила; характерни особености при комуникация с англоговорящи. да може: • при слушане да разбира познати думи и често употребявани изрази, свързани с личността и семейството; • да чете прости изречения в плакати, каталози; • да общува чрез прости въпроси и кратки отговори по познати теми , може да използва прости изрази и изречения, за да опише мястото, където живее, и хората, които познава; • да напише кратък лесен текст върху пощенска картичка (напр. от почивка), да попълни личните си данни във въпросник (напр. името, националността и адреса си в хотелски формуляр). Ниво A2 PRE-INTERMEDIATE е с продължителност от 120 учебни часа. След завършване на обучението служителят ще може: • при слушане да разбира най- често срещани употребявани думи и изрази свързани с личността и семейството, обкръжение и работа, може да разбира смисъла в обяви и съобщения; • да чете кратки текстове, открива определена информация в текстове като проспекти, менюта, разписания, писма, служебни документи; • да общува при изпълнението на обичайни задачи, които изискват пряк обмен на информация по познати теми, да участва в разговор с кратки реплики; • да направи с прости изречения описание на семейството си и други хора, образование и работа в сегашно и минало време; • да напише кратко съобщение, лично писмо, благодарност. 39 000.00 0.00
Дейност 3 – Обучение по ключови компетентности: В настоящата дейност ще бъде включено обучение на тема ”Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективност на екипите в общинската администрация” Обучението ще бъде проведено извън територията на Община Ихтиман за 45 служители на общинската администрация. Обучението ще бъде тридневно с 2 нощувки с обща продължителност 18 учебни часа. Целевата група включва кметът, заместник кметове, всички служители на ръководни постове, както и такива без ръководни функци. Основните цели на тренинга са: Придобиване на повече умения за наблюдение и анализ на личната ефективност; Идентифициране на собствени вярвания и представи на тема „време”; Повишена осъзнатост към причините, които спомагат ефективността/неефективността при управление на времето; Развитие на умения за поставяне на ясни цели и изграждане на план за действие за тяхното постигане; Придобиване на познания и умения за приоритизиране на задачите и целите; Обогатени познания и опит с инструменти за ефективно планиране; Придобиване на практически опит за справяне с „крадците на време”. 31 500.00 0.00
Дейност 4 – Управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще се извърши от служители на Община Ихтиман - ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител на проекта. Приложени са автобиографии на съответните лица. Дейността се състои в организиране на процедури по ЗОП и избор на изпълнители по проекта, сключване и управление на договорите с изпълнителите, навременно организиране на обученията, включително и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, наблюдение на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на интернет страницата на общината, взаимодействие с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта- междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, подаване на авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и т.н 7 467.00 0.00
Дейност 5 - Информация и публичност: Предвижда се по тази дейност да бъдат организирани една заключителна пресконференция при завършване на проекта. На нея ще бъдат поканени журналисти от регионални медии, както и представители на широката общественост пред които ще бъдат представени резултатите от проекта. Информация за проекта ще бъде публикувана в печатни издания, като ще бъде публикувано кратко представяне на самия проект, целевите групи, полученото финансиране от ЕСФ чрез ОПАК, целите и резултатите от неговото изпълнение. В допълнение се предвижда да бъдат подготвени и отпечатани 200 брошури, представящи обученията и постигнатите по тях резултати. 3 200.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.