Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване управленските умения на служители в НАП чрез провеждане на коучинг, придобиване на умения за реализирането му като подход на управление в НАП и изграждане на ефективен публичен образ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 : Провеждане на обществени поръчки с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането им, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки: Дейността включва следните поддейности: Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейност 1 от дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител 2 378.96 0.00
Дейност 2: Обучения по екипен коучинг и комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ: Поддейност 1: Провеждане на обучение по екипен коучинг Три групи по 15 служители на ръководни позиции в НАП Сесии/обучения за всяка група:  8 екипни сесии по 1 ден; Съдържание: екипен коучинг, НЛП модели, коучинг за целеполагане, за делегиране, за ефективна комуникация, за даване на обратна връзка и т.н.  2 екипни сесии с менторство по 3 часа Принципът на срещите за коучинг с менторство е провеждането на екипен коучинг от участниците, който се изразява в трениране на коучинг уменията им. Примерна среща:  Сесия клиент-коуч между двама от участниците  Обратна връзка и въпроси от останалите участници  Обратна връзка от ментор/коуч, който присъства и наблюдава  Общо за трите групи: 24 екипни сесии по 1 ден; 6 екипни сесии с менторство по 3 часа. Цели на обучението: Служители на ръководни позиции в организацията да повишат и придобият нови знания и умения за управление и прилагане на подхода коучинг; Да повишат собствената си ефективност, да изберат модел на поведение и комуникация, да подобрят уменията си за взимане на решения и за избора на възможни варианти за действие. В рамките на горепосочената поддейност ще се подготвят от избрания изпълнител, план-графици на дейностите по провеждане на обученията свързани с коучинга. Също така изпълнителят следва да разработи и предостави пакети с учебни материали за целите на коучинга. Обучените служители на ръководни позиции следва да бъдат сертифицирани по екипен коучинг, както и да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. Обученията по поддейността следва да бъдат проведени на български език. Материалите за целите на обученията да се предоставят на български език, на хартиен и по 2 бр. на оптичен носител. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя. Поддейност 2: Провеждане на обучение по „Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ“ (УА-8) Реализирано обучение за 15 служители 2,5 дни – 20 учебни часа. Цели на обучението: да се усвоят подходи и варианти на решения за изграждане на публичен образ, като елемент на доброто управление. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение. 77 376.45 0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност: Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта включващо:  Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъде публикувана информация за напредъка по проекта;  Изработване и разпространение на 2 броя прессъобщения; На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК. 600.00 0.00
Дейност 4: Организация и управление на проекта: Дейността включва:  Организиране на цялостното изпълнение на проекта;  Сформиране на разширен екип и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;  Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки;  Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;  Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;  Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;  Управление на промените;  Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност;  Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи;  Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране. 8 842.58 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.