Повишаване капацитета на администрацията на Община Видин с цел по- ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност №1 „Управление на проекта. Разработване на тръжна документация и провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП“: Управлението на проекта е текуща дейност. Тя се осъществява през целия период на изпълнение. Дейността включва:
- сформирането на екип за управление: ръководител, 2-ма координатори и счетоводител;
- разработване и прилагане на механизми за комуникация и работа на членовете на екипа;
- механизми за осъществяване на текущ мониторинг и оценка на изпълняваните дейности;
- подготовката и провеждането на процедури за избор на външен изпълнител/и в рамките на проекта съгласно приложимото законодателство (ЗОП);
- отчетността по проекта според изискванията на УО;
- доброто финансово управление на проекта и координация на дейностите;
- изготвянето и съхранението на архив на проектната документация;
- административно-техническото обезпечаване на проектните дейности;
- избор на фирма-изпълнител за разработването на тръжни документации за процедури, които ще се проведат по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) в зависимост от заложеният бюджет по отделни дейности;
За нуждите на проектното управление се предвиждат разходи за канцеларски материали и консумативи.
21 524.00
0.00
Дейност № 2: „Провеждане на обучения, включени в каталога за обучения на Института по публична администрация (ИПА)„ - 3 типа: Община Видин ще подаде заявка по образец в ИПА с приложен опис на заявените обучения и съответния брой участници в тях.
В заявката изрично се упоменава, че има групи за обучение с численост над 15 човека, защото в този случай от ИПА се изпращат лектори в общината, като командировъчните на лекторите са за сметка на ИПА, т.е включени са в таксата за обучение. Община Видин разполага със зали, в които могат да се проведат езиковите и компютърни обучения. Обученията са следните:
-Курс: «БЪРЗОПИС ПО БДС» ( ЗА-10) - за 16 служителя
-Курс: «ОПЕРАТИВНА СЪВМЕСТИМОСТ И СТАНДАРТИ ЗА ОБМЕН НА ДАННИ» (УИС-2) - за 1 служител
-Семинар: «СТИЛИСТИКА В НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ И НАРЕДБИ» (ЗА-3) - за 35 служителя
6 210.00
0.00
Дейност №3 „Провеждане на други специализирани обучения“ - 6 типа: - Обучение по английски език (ниво А2) - за 34 служителя
- Организационно развитие (2 групи по 50 човека, изнесено 3 дни, 2 нощувки) - за 100 служителя
- Резултатно-ориентирано управление (1 група, 4 дни, 3 нощувки) - за 30 служителя
- Обучение за управление на риска (1 група, 3 дни, 2 нощувки)-за 30 служителя
- Поведенчески решения при форсмажорни обстоятелства (1 група, 4 дни, 3 нощувки)-за 50 служителя
- Повишаване на личната ефективност и управление на стреса (1 група, 4 дни, 3 нощувки) - за 36 служителя
Община Видин ще възложи на външна фирма-изпълнител, провеждане на шестте типа обучения, пет от които са изнесени.
169 360.00
0.00
Дейност №4 „Информация и публичност”: Мерките за осигуряване на информираност и публичност на изпълнението на проекта ще се реализират през целия период на изпълнение на проекта и включват:
- Организиране на пресконференции - 2 бр. за напредъка по проекта (встъпителна и заключителна)
- Отпечатване и разпространение на 500 бр. брошури
- Изработване на 2 бр. стойки-банер
- Публикуване на информация за хода на изпълнение на проекта в официалния сайт на общината.
Всички информационни и рекламни материали, изработени и разпространени в рамките на изпълнението на проекта, ще съдържат логото на финансиращата програма и информация за финансовата помощ, предоставена от ОПАК.
2 300.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN