Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на общественото доверие и затвърждаване престижа на Националния статистически институт като модерна, гъвкава и надеждна администрация, посредством внедряване на Система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Провеждане на процедури по реда на Закона за обществените поръчки, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането им, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта /ЗОП и ППЗОП/.: 1. Ще бъдат проведени процедури при спазване изискванията на Закона за обществените поръчки и най-добрите практики. 2. Ще бъдат избрани изпълнители. 3. Ще бъдат подписани договори с изпълнителите. 3 500.00 0.00
Дейност 2: Разработване на инструмент за Система за управление на качеството в Националния статистически институт и внедряване на Система за управление на качеството: Подобряване качеството на обслужване на гражданите и бизнеса, създаване и въвеждане на ясни, надеждни и унифицирани процедури за разработените електронни услуги поставя изискванията за разработване и внедряване на ефективна Система за управление на качеството по международния стандарт ISO 9001:2008. Според изискванията на стандарта системата обхваща вътрешно-организационната документация, отнасяща се до управлението на качеството в организацията. Следването на изискванията на ISO 9001:2008 и внедряването на Система за управление на качеството осигурява способността на Института да предоставя статистическа информация и електронни услуги с едно и също постоянно качество, в съответствие с изискванията на потребителите и приложимите разпоредби на националното законодателство. Извършването на анализ и оценка на съществуващите административни и статистически процеси на предлаганите услуги в Националния статистически институт от гледна точка на съответствие с изискванията по стандарт ISO 9001:2008 е една от основните дейности по проекта. Общото описание на Дейност 2 включва: 1. Диагностика, анализ и оценка на съществуващите административни и статистически процеси за изпълнение на предлаганите услуги от Националния статистически институт; 2. Разработката на процесите и документите от Система за управление на качеството, които ги описват; 3. Разработка на алгоритми за всеки от включените в Система за управление на качеството процеси; 4. Съгласуване на разработените алгоритми; 5. Общ преглед и проверка за изпълнимост на разработените документи от Система за управление на качеството, които описват процесите от Система за управление на качеството, съобразени с ISO 9001:2008; 6. Изпълнение на „Одит за адекватност“ на разработената документация от обучените вътрешни одитори от Националния статистически институт в съответствие с ISO 9001:2008; 7. Разпространение и инструктиране (обучение) на подчинения състав от съответните структурни звена в съответствие с ISO 9001:2008; 8. Изпълнение на допълнителни анализи за определяне на констатирани реални и потенциални проблеми при изпълнението – основа за предприемане на адекватни коригиращи и превантивни дейности по силата на ISO 9001:2008; 9. Планиране на вътрешен одит; 10. Подготовка за провеждане на вътрешен одит „за съответствие“ в определените звена в изпълнение на изискванията на ISO 9001:2008 и утвърдената процедура от Система за управление на качеството; 11. Подготовка на личния отчет за резултатите от одита и съдействие на Водещия одитор за подготовка на доклада (отчета) от вътрешния одит; 12. Планиране и изпълнение на адекватни коригиращи дейности във връзка с констатирани несъответствия от вътрешния одит в изпълняваните процеси от Система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008; 13. Планиране и изпълнение на анализи и общ Преглед на Системата за управление на качеството от ръководството в съответствие с ISO 9001:2008 14. Сертифициране на Система за управление на качеството по ISO 9001:2008 316 089.99 0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност: Дейностите по информация и публичност включват: - Публикуване на прессъобщения в национални медии в началото и края на проекта; - Публикуване на електронни материали за презентиране на проекта на Интернет и Интранет страниците на Националния статистически институт; - Изготвяне и разпространение на брошури във връзка с проекта; - Организиране на пресконференции по проекта. 2 302.00 0.00
Дейност 4: Независим финансов одит: Дейностите по одита включват: - Консултации по време на реализирането на проекта; - Извършване на цялостен одит след приключване на основните дейности по проекта; - Изготвяне на одитен доклад. 3 000.00 0.00
Дейност 5: Управление на проекта: Тази дейност включва: - Провеждане на процедури, съобразно предвидените по проекта дейности; - Подготовка и анализ на дейностите по проекта; - Осъществяване на текущ контрол върху изпълнението на дейностите по проекта в рамките на предвидения график; - Адекватно и навременно управление на рискове, проблеми и промени; - Изготвяне на вътрешни правила за управление на проекта; - Провеждане минимум 2 броя срещи на екипа месечно; - Осъществяване на текущ контрол върху всички изпълнители на дейности по проекта – проверка на качеството и съответствията с техническите описания и документи, верифициране на направените разходи, мониторинг и оценка на ефективността и ефикасността на изпълнените дейности по проекта; - Подготовка на финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК; - Изготвяне на междинни доклади и окончателен доклад по изпълнение на проекта. 25 108.01 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.