Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите на НСЗ
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта: Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип, съставен от двама души - ръководител и счетоводител. Съставът на екипа е формиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността екипа, е отчетен обхвата на проектното предложение и спецификата на заложените дейности.
6 897.15
0.00
Дейност 2: Провеждане на обучения по курсове от каталога на Института по публична администрация: В рамките на проекта служителите от администрацията на НСЗ ще посетят следните курсове по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация за 2014 г.:
1. Прилагане на Административно процесуалния кодекс (за неюристи) – ПП – 6.2. Предвижда се в него да вземат участие 2 служители от отдел „Планиране, координация и отчет на инспекционната дейност“
2. Нормативна уредба на комплексното административно обслужване – ПП - 4. Предвижда се в него да вземат участие 1 служител от Дирекция „Административно-правно и финансово-стопанско обслужване", 2 служители от отдел „Лицензиране, регистрация и информационно обслужване“ и 1 служител от отдел „Планиране, координация и отчет на инспекционната дейност“
3. Разработване на програмни бюджети – ЕБ-1. Предвижда се в него да вземат участие 2 служители от Дирекция „Административно-правно и финансово-стопанско обслужване" и 1 служител от отдел „Лицензиране, регистрация и информационно обслужване“
4. Презентационни умения. MS Power Point (базов курс) – ИТО – 5. Предвижда се в него да вземат участие 2 служители от отдел „Лицензиране, регистрация и информационно обслужване“ и 2 служители от отдел „Планиране, координация и отчет на инспекционната дейност“
5. Eлектронни тaблици с MS Excel (базов курс) – ИТО-2. Предвижда се в него да вземат участие 1 служител от Дирекция „Административно-правно и финансово-стопанско обслужване", 1 служител от отдел „Лицензиране, регистрация и информационно обслужване“ и 1 служител от отдел „Планиране, координация и отчет на инспекционната дейност“
1 820.00
0.00
Дейност 3: Провеждане на специализирани обучения
: Дейността предвижда провеждане на индивидуални специализирани обучения за придобиване на специфични компетенции по следните теми:
1. Съвременни технологии при запазване качеството на зърното и рискове при неговото съхранение – 31 служители от Главна дирекция „Зърно и зърнени продукти" с териториални звена и 14 служители от Дирекция „Лабораторна дейност";
2. Реализиране на контролната дейност в условията на прилагане на системата за обратно начисляване на ДДС - 31 служители от Главна дирекция „Зърно и зърнени продукти" с териториални звена;
3. Изисквания за компетентността на лабораториите за изпитване и метрологичните аспекти на техническите изисквания на стандарт БДС EN ISO 17025 от 2006 г. - 14 служители от Дирекция „Лабораторна дейност".
78 100.00
0.00
Дейност 4: Дейности за информация и публичност: Дейността ще се реализира по време на целия проект. Чрез реализирането й ще бъде предоставена информация на всички заинтересовани страни, както и на широката общественост, за целите, които настоящия проект преследва. В рамките на дейността ще се осъществи:
• Разработване, предпечатна подготовка и печат на брошури за популяризирането на проекта;
• Стартираща пресконференция за представяне на целите, дейностите и очакваните резултати от проекта;
• Заключителна пресконференция за представяне на постигнатите резултати по проекта;
• Публикации в интернет страницата на НСЗ;
3 900.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN