Изграждане на модерна и ефективна общинска администрация с високо ниво на компетентност на служителите за осигуряване на добро управление на община Несебър
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1. Подготовка и управление на проекта: 1.1.Сформиране на екип за изпълнение на проекта – ръководител, счетоводител, технически сътрудник.
1.1.1. Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите
1.1.2. Разпределяне на задълженията между членовете на екипа
1.1.3. Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност;
1.2. Възлагане изпълнението на проектни дейности чрез тръжни процедури по ЗОП
1.3. Отчитане на проекта
7 868.75
0.00
Дейност 2. Специализирани обучения по теми от каталога на ИПА за 2013г.: Дейността предвижда включването на служители от общината в обучения по теми от каталога на Института по публична администрация през 2013 г.
Дейността ще се състои от следните поддейности:
2.1. Обучение по „Стратегически мениджмънт в държавната администрация” с кат. № УА-1
Обучението цели предаване на познания за стратегическия мениджмънт в държавната администрация, да развие практически умения за разработване, мониторинг и отчетност на стратегически документи, да представи и разясни методологията за стратегическо планиране. Обучението се провежда в рамките на 3 дни по 8 часа на ден. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа.
2.2. Обучение на тема „Организационно развитие. Управление на промяната“ с кат. № УА-5
Обучението представя управлението на промяната – необходимост и условия. Цели се развиване на умения за предвиждане на ефектите от промяната върху организацията и служителите и разбирането на ролята на комуникацията в условията на промяна. Ще бъдат представени техники за управление на промяната с цел усвояване на умения за управление на промяната. Общият брой на обучаемите е 4 служители, които ще присъстват на тридневно обучение по 8 часа на ден..
2.3. Обучение по „Планиране на човешките ресурси“ с кат. № ЧР-1
Обучението е насочено към придобиване на знания относно стратегическата роля на управлението на човешките ресури, ключовите дейности и основните административни отговорности при стратегическото планиране и управление на човешките ресурси и други. Общият брой на обучаемите е 3 служители, които ще участват в двудневно обучение.
2.4. Обучение по „Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми” с кат. № ЧР-4
Участниците в обучението ще се запознаят със същността и основните разновидности на конфликта в организацията, с източниците и симптомите на конфликта, предоставяне на възможните ползи и негативни ефекти от конфликтите, както и изучаване на методи и стратегии за справяне с конфликтите. Общият брой на обучаемите е 10 служители, организирани в групи, които ще присъстват на двудневно обучение.
2.5. Обучение по „Комуникационна стратегия – разработване и план за реализиране“ с кат. № ЕФ-1
Обучението цели изграждане на знания и практически умения за разработване на комуникационна стратегия на организацията. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, продължителността на обучението е 2 дни.
2.6. Обучение по „Връзки с обществеността“
с кат. № ЕФ-3
Обучението цели формиране и развиване на практически умения за ефективна работа с медиите, представяне на особеностите на изграждането на персонални, институционални и държавни публични образи; обсъждане и представяне на техники за лансиране в публичното пространство. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, който ще вземат участие в тридневното обучение.
2.7. Обучение по „Електронни таблици с MS Excel (базов курс) с кат.№ ИТО-8.
Обучението предоставя знания и умения за проектиране, създаване на електронни таблици и използване на основни функции за анализ на данните. Обучението ще бъде посетено от 12 участника, разделени в групи в рамките 3 дни.
2.8. Обучение по „Електронни таблици с MS Excel (напреднали) с кат. № ИТО-9
Обучението ще предостави знания и умения за използване на функционалните възможности на MS Excel за обработка на данните в таблиците. На двудневното обучение ще присъстват 6 участника.
2.9. Обучение по „ MS Excel за икономисти“ с кат. № ИТО-15
Ще бъдат представени инструмененти, използвани за решението на задачи, възникващи в икономическата сфера. Общият брой на обучаемите е 5 служителя, организирани в група или в групи, които ще участват в двудневно обучение.
20 520.00
0.00
Дейност 3. Обучение на тема „Успешният екип – създаване, мотивиране, развитие“: Организиране и провеждане на обучителен семинар на тема „Успешният екип – създаване, мотивиране, развитие” за 50 служителя. Обучението ще се извършва на 2 групи по 25 служители за по 2 дни всяка. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал.
22 500.00
0.00
Дейност 4. Обучение на тема "Успешно общуване в неформална и делова среда":
18 000.00
0.00
Дейност 5 - Обучителен семинар „Лидерство и адаптивност”: Организиране и провеждане на обучение на тема „Лидерство и адаптивност” за 15 участника. Обучението ще се осъществи в рамките на 3 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал.
9 000.00
0.00
Дейност 6. Информация и публичност: Дейностите за информация и публичност ще включват:
6 790.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN