Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване ефективността и организационното развитие на Общинска администрация - Попово
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност №1 „Изготвяне на тръжна документация и провеждане на процедури по реда на ЗОП”: Община Попово ще възложи на външна фирма-изпълнител, разработването на тръжни документации за процедури, които ще се проведат по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Външната фирма-изпълнител ще подготви документация, ще бъдат обявявани и проведени процедурите за изпълнители на дейностите по извършване на Функционален анализ и разработването и/или актуализацията на вътрешните документи и обученията на служителите от администрацията. 8 000.00 0.00
Дейност №2 „Извършване на функционален анализ, чрез прилагане Единната методология за провеждане на функционален анализ”: Ще бъде извършен функционален анализ от екип включващ – външни експерти, като експерти от администрацията и кмета на Общината ще осъществяват контрол върху изпълнението на цялата дейност. Функционалният анализ ще се разработи на база Единната методология за провеждане на функционален анализ. Същността на предвидения функционален анализ е да се извърши оценка на релевантността на функциите, ефективността и ефикасността от дейността на общинската администрация чрез използването на различни методи като: проучване и анализ на документи и информация, анкетни проучвания, интервюта, фокус групи, наблюдение и експертни оценки. Основните етапи при провеждането на функционалния анализ са: 1. Планиране и подготовка на функционалния анализ – сформиране на екип; дефиниране на заинтересованите страни; уточняване на акцента на анализа; изготвяне на времеви график и разпределение на отговорностите; комуникация и гарантиране на ангажираност; 2. Провеждане на функционалния анализ – анализ на текущото състояние: анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; идентифициране на области за подобрение, формулиране на предложения за подобрение; 3. Приключване на функционалния анализ – приоритизиране на областите и предложения за подобрение; изготвяне на план за действие, изготвяне на проект на доклада, обсъждане, изготвяне на окончателен доклад, комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни; 4. Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението – анализ на изпълнението на препоръките; информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките, публичност за резултатите от проведения функционален анализ; За провеждането на функционалния анализ ще бъдат използвани следните методи: -Проучване на документи и информация; -Анкетни проучвания; -Интервюта с ръководители и служители от администрацията; -Провеждане на фокус групи. Фокус групите ще бъдат две – от представители на ръководния състав и от служители. Те ще се състоят от по 10 човека. Фокус групите ще обсъдят работния вариант на направения анализ и получените резултати, след което изпълнителят ще пристъпи към окончателното им изготвяне; -Експертна оценка, използвана на всеки етап от анализа. 58 000.00 0.00
Дейност №3 „Провеждане на кръгли маси за дискусия след приключване на функционалния анализ”: Провеждане на кръгла маса за дискусии и оценка на направените препоръки в Доклада от разработения функционален анализ и запознаване с Общия план за действие, изготвен от екипа в Дейност №2 „Извършване на функционален анализ, чрез прилагане Единната методология за провеждане на функционален анализ” След приключването на функционалния анализ ще бъде проведена кръгла маса за дискусии с всички заинтересовани страни: 1.Вътрешни – вътрешните експерти в администрацията, директорите на дирекциите, ръководителите на отделите и звената, кмета на Община Попово, главния секретар. 2.Външни - представители на други функционално свързани администрации; експерти, участвали в изготвянето на функионалния анализ. На обсъждането, ще представят основните констатации, областите и предложенията за подобрение, както и плана за действие за тяхното изпълнение. Подготвеният доклад ще бъде предоставен за мнение на лицата, които носят отговорността за изпълнението на функциите и дейностите на администрацията, познават спецификата на дейността й и ще бъдат ангажирани с реализирането на плана за действие. Във връзка с това ще бъдат разпечатани 30 копия от Окончателния доклад и разработения План за действие, предназначени за участниците в кръглата маса. Целта на проведената кръгла маса е да бъдат представени резултатите от доклада за извършения функционален анализ на Общината, както и да бъдат дискутирани направените предложения за промени във функциите на администрацията и всички и стратегически и нормативни документи. Идентифицираните области и предложенията за подобрения трябва да бъдат оценени от гледна точка на тяхната значимост, ресурсите, които са необходими, определените акценти на функционалния анализ, за да се изпълнят и очакваните резултати. Въз основа на направената оценка следва да се определят областите и предложенията с най-голям приоритет, към които следва да насочи вниманието си администрацията при изпълнението на направените препоръки, включени в окончателния доклад от извършения анализ. 5 000.00 0.00
Дейност №4 „Разработване и/или актуализация на нормативни, стратегически и други документи, методологии, вътрешни правила и процедури”: Въз осонова на резултатите от финкционалния анализ и направените препоръки за подобряване на ефикасността, ефективността и оптимизиране на функциите и организационното структуриране, както и взетите решения от проведените дискусии, дейността ще включва две поддейности: 4.1 Разработване и актуализация на вътрешни правила в Общинска администрация – гр. Попово 4.2 Актуализация в съответствие с националната и европейската нормативна база на вътрешните, нормативни и стратегически документи Новоразработените и актуализираните документи ще бъдат разпечатани и разпространени в съответните дирекции, отдели и звена. 70 000.00 0.00
Дейност №5 „Провеждане на съпътстващи обучения на служителите в администрацията”: След направения функционален анализ, взетите решения, актуализирането и разработването на вътрешните документи ще бъде проведено еднодневно обучение на 40 служители в администрацията, които са пряко заинтересовани от направените промени във вътрешните документи. Ще се представят подробно промените във вътрешните документи и разработените нови вътрешни правила. В рамките на дейността служителите от общинската администрация ще бъдат обучени да прилагат актуализираните и новоразработени документи. Обучението ще се състои в зала на Община – Попово, ще бъде осигурена, необходимата мултимедийна техника. Ще бъдат подготвени обучителни материали, за провеждане на обучението: - Папка с логото и информация за проекта; - Химикалки - Кетъринг - 2 кафе паузи - флаш памет, с всички промени във вътрешните документи на администрацията - бележници с логото и информация за проекта - значки за участниците в обучението, с логото на ОПАК и надпис „Аз съм ефективен”. 4 000.00 0.00
Дейност №6 „Информация и публичност”: Разгласяване на проекта, обхвата на услугите и дейностите, чрез провеждането на информационна кампания и разпространението на информационни материали, в т.ч.: - Провеждане на две пресконференции, една по повод стартирането на проекта и една за оповестяване резултатите от реализацията му; Тази фаза се състои в организиране на пресконференцията, а именно подготвяне на списък с участници, зала, организиране на кафе пауза, подготвяне и изпращане на покани, подготвяне на мултимедийни презентации, покана до медиите. Потенциален брой на участници – 30. - Подготовка на 60 комплекта материали (папки, химикалки, CD, USB флаш памет, бележници) за участниците в пресконференциите - Изработване и поставяне на информационна табела в сградата на Общинска администрация - Попово. - Отпечатване и разпространение на информационни брошури за целите и дейностите по проекта – 500 бр. - публикуване на 5 съобщения в регионално печатно издание: - излъчване на видеорепортаж в местната кабелна телевизия при приключване дейностите на проекта. - публикуване на информация за проекта на интернет страницата на Община Попово. - Изработване и поставяне на информационни плакати- 50 бр;, съдържащ името на проекта, както основната и специфичните цели. Плакатите ще бъдат разпространени на публични места, както и в залите за провеждане на кръглата маса и в залата за провеждане на съпътстващото обучение на служителите; - Изработване на 50 мъжки вратовръзки и 50 дамски шала за служителите от общинската администрация в цветовете и с логото на Оперативната програма; - Изработване на 100 броя подложки за мишки /mousepads/ с отпечатани: името на проекта,както и логото и слогана на Оперативната програма „Административен капацитет”, които ще бъдат раздадени на служителите.” 8 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.