Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на работата на районната администрация – Пловдив, район „Централен“ за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Управление на проекта: В тази дейност са включени следните под-дейности: • Подготовка и провеждане на тръжни процедури, съобразно предвидените по проекта дейности; • Изготвяне на отчетни междинни и окончателен доклади към ОПАК за изпълнение на проекта; • Наблюдение и контрол на изпълнението на проектните дейности. 5 232.10 0.00
Дейност 2: Обучение по „Ефективно лидерство“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Бизнес среда на лидера – фактори, оказващи влияние върху лидерската среда; фактори, които въздействат върху оперативната среда (на организацията); външни фактори, въздействащи върху организацията и ефектът на всички изброени върху задачите на лидера/мениджъра; 2. Лидерът и ролите, които изпълнява като мениджър – какво се очаква от мениджъра, задачи на мениджъра, задачи на лидера; промени след като „колегата“ стане „началник“, йерархично зависими и йерархично независими задачи на мениджъра 3. Теории за лидерството – лидерство, основано на качеството на личността; управленски стилове (авторитарен, демократичен, либерален§; ситуационно лидерство; поведение на лидера според променливите „задача, отношение, власт“; управленска решетка на стиловете на мениджъра; мениджмънт чрез цели и мениджмънт чрез подход. 4. Визия и мисия – смисъл на визията и мисията; принципи на лидерството. Етичен мениджмънт, корпоративна социална отговорност; 5. Цели – стратегически цели; финансови цели; цели на персонала; цели на клиентите; конфликтни, допълващи се, неутрални цели; цели на заинтересуваните лица; 6. Подходящи тестове, бизнес казуси и ролеви игри. 8 500.00 0.00
Дейност 3: Обучение по „Лична ефективност“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Необходимост от самоанализ, принцип на Парето, основни предпоставки и приложения на АВС анализа; принципи и умения за ефективно управление на времето 2. Ефективно управление на времето 3. Процеси и правила на планиране 4. Процеси и правила на вземане на решение 5. Планиране и провеждане на успешни срещи 6. Комуникация 7. Тестове за проверка на знанията, бизнес казуси, ролеви игри 34 450.00 0.00
Дейност 4: Обучение по „Екипна ефективност“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Екип и група 2. Очаквания към членовете на екипа 3. Фази в развитието на екипа 4. Планиране и провеждане на успешни срещи 5. Работни инструкции и делегиране 6. Комуникация 7. Мотивация 8. Вземане на решения 9. Решаване на тестове за проверка на знанията, бизнес казуси и упражнения, ролеви игри. 12 000.00 0.00
Дейност 5: Обучение по „Планиране и управление на дейността на общината в условия на криза“: Обучението ще обхване най-малко следните основни теми: 1. Криза, определения, видове кризи, магнитуд на кризите 2. Преглед на добри международни практики и стандарти за действие в кризисни ситуации 3. Създаване на организация за управление на кризи и инфраструктура 4. Идентифициране възможни кризи; заплахи и причини, които могат да доведат до проявата им; анализ на последствията 5. Избор на стратегии за действия при криза на различните организационни нива и структури 6. Разработване на кризисни планове 7. Тестване и упражняване на плановете за действия при криза. Видове тестове и упражнения. 8. Поддържане и развитие на мероприятията за действия при криза 9. Съгласуване на действията при криза със заинтересуваните лица – граждани, организации на територията, специализирани структури 10. Тестове, упражнения, разработване на кризисни планове и мероприятия, комуникационен план, разработване на сценарии за тестване и упражняване на кризисните планове. 8 000.00 0.00
Дейност 6: Обучение по „Административно обслужване“ (ИТО–4) от каталога на ИПА: Обучението ще обхване следните теми: • Визия за организация на административното обслужване. • Комплексни административни услуги, принципи на изграждане, правна рамка. • Основни компоненти на хартата на клиента. • Системи за управление на качеството на административното обслужване. Блок схеми за анализ на процедурите. • Въвеждане на единни принципи за определяне на таксите за административно обслужване. • Механизми за обратна връзка и комуникация в процеса на административно обслужване. • Работа с трудни и проблемни клиенти. Разрешаване на конфликти. • Работа в екип и междуличностно взаимодействие. 3 100.00 0.00
Дейност 7 : Информация и публичност: Отпечатване и разпространение на материали за популяризиране на предстоящия проект: - подготовка и изнасяне на презентация на проекта пред служителите на общинската администрация и обществеността; - изготвяне на информационна табела и на флаг на ЕС (2 броя); - изготвяне на плакати (10 броя) и стикери (70 броя); - платени публикации и реклами (общо 4 броя); - изготвяне на информационни брошури (1 000 броя). Презентация при стартиране на проекта и пресконференция при приключването му с медии и регионални телевизии. 4 285.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.