1. Подготовка, организиране и реализация на проекта. Контрол и мониторинг: Екип от 3 души ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите. Основни поддейности:
1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа.
1.2. Провеждане на регулярни екипни срещи – всеки месец - за разпределяне на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното.
1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на пряко ангажираните в изпълнението на проекта.
1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности.
1.5. Текущо обработване и поддържане на документацията.
|
8 096.00
|
0.00
|
2. Провеждане на правни обучения:
2.1. Основни производства по АПК – ИПА;
2.2. Правна уредба и прилагане на ГПК - ИПА;
: Провеждане на два обучителни курса от каталога на ИПА. За обучението са предвидени 5 работни дни по 4 учебни часа на ден. За осигуряване на по-голяма ефективност обучителят от ИПА ще бъде поканен в община Поморие, където ще се проведат курсовете. |
3 300.00
|
0.00
|
3. Финансово управление, отчетност и промени в законодателството касаещи общинските предприятия - ЗОП: В рамките на дейността ще бъде проведено едно обучение по посочената тема. Предвидено е обучението да се проведе в три работни дни по 4 учебни часа на ден. Обучението ще бъде възложено на изпълнител след провеждане на съответната процедура по ЗОП. |
1 540.00
|
0.00
|
4. Придобиване на ключови компетенции - първа част. Езикови обучения.
4.1. Обучение по английски език (100 учебни часа) - ЗОП;
4.2. Обучение по руски език (100 учебни часа) - ЗОП
: В рамките на дейността ще се проведат две езикови обучения.
4.1.1. Разговорен Английски език – 100 учебни часа;
4.2.1. Разговорен Руски език – 100 учебни часа;
В обученията ще се включат служители от следните дирекции: „Образование, култура, хуманитарни дейности и спорт”, „Приходи, местни данъци и такси”, „Строителство, общинска собственост и устройство на територията” и „Правно-нормативно информационно и административно обслужване”. Предвидено е в курсовете по английски език да участват 40 служителя, а в курсовете по руски език 14 служителя на община Поморие. Обученията ще се проведат в зала на община Поморие. Изпълнителят ще бъде избран след провеждане на процедура по ЗОП.
|
19 170.00
|
0.00
|
5. Придобиване на ключови компетенции втора част. Дигитална компетентност.
5.1. Работа с електронно подписани документи - ИПА;
5.2. Електронни таблици с MS Excel - базов курс и курс за напреднали - ИПА;
5.3. Обмен на данни между MS Excel и MS Wor: В рамките на дейността ще се проведат пет обучения, свързани с развитието на дигиталната компетентност на служителите на община Поморие. Всички обучения ще се провеждат в зала на община Поморие. Предвидено е обученията да се провеждат в модули по 4 работни часа.
В обученията, проведени от ИПА ще се включат служители от четири Дирекции „Бюджет, финанси и счетоводна дейност” – 11 души, „Приходи, местни данъци и такси” – 9 души, „Строителство, общинска собственост и устройство на територията” – 4 души и „Образование, култура, хуманитарни дейности и спорт” – 3 души.
Обучението по AutoCAD не се предлага от ИПА и ще се проведе от външен изпълнител след провеждане на съответната процедура по ЗОП. В това обучение ще се включат служители от дирекция „Строителство, общинска собственост и устройство на територията” – 14 човека.
|
13 400.00
|
0.00
|
6. Придобиване на ключови компетенции - трета част:
6.1. Изграждане на публичен имидж - ИПА;
6.2. Развитие на комуникационни умения - ЗОП;
6.3. Екипна ефективност - ЗОП;
6.4. Лидерство и лична ефективност - ЗОП;
: В рамките на дейността ще се проведат четири обучения. Обучението „Изграждане на публичен имидж” (проведено от ИПА) ще се проведе за 13 участника, ръководители на отдели и дирекции. Обучението ще бъде организирано в 4 дни по 4 учебни часа.
Обучението „Развитие на комуникационни умения” ще се проведе също в зала на община Поморие, за 3 дни по 4 учебни часа. В обучението ще вземат 75 служители на общината, представители на всички дирекции разделени в 5 работни групи. Обучението ще бъде възложено на външен изпълнител, след провеждане на процедура по ЗОП.
В обучението по „Екипна ефективност” отново ще се включат 75 служители от всички дирекции. Обучението ще бъде организирано извън сградата на община Поморие за 2 дни, като служителите ще бъдат разделени в 5 работни групи. Обучението ще бъде възложено на външен изпълнител, след провеждане на процедура по ЗОП. Външният изпълнител ще поеме ангажимент и за осигуряване на настаняване и кетъринг на участниците.
Обучението „Лидерство и лична ефективност” ще бъде организирано за 13 служителя на ръководни длъжности за 2 дни извън сградата на общината. Обучението ще бъде възложено на външен изпълнител, след провеждане на процедура по ЗОП. Външният изпълнител ще поеме ангажимент и за осигуряване на настаняване и кетъринг на участниците.
|
38 315.00
|
0.00
|
7. Дейности за информация и публичност: За промотиране на настоящия проект ще бъдат отпечатани и разпространени 400 броя „Малка книжка на успеха”, съдържащи кратко описание на проекта, заложените цели и очакваните резултати и кратки основни правила, усвоени от служителите при реализацията на проектните дейности. Ще бъде изработена информационна табела с размер 0.55 м/0.85 м, разположена в общинска администрация. Ще бъде изработен един банер с логото на ОП „Административен капацитет” и името на проекта. Ще бъде заснети два информационни клипа, който ще бъдат излъчени по местна телевизия и по време на значими общински събития. Периодично ще бъдат публикувани прессъобщения на сайта на общината за напредъка в изпълнението на проекта. Ще бъде организирана стартираща пресконференция и пресконференция след изпълнението на основните проектни дейности за представяне на постигнатите резултати. |
5 260.00
|
0.00
|