Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Изграждане на модерна и ефективна администрация с високо ниво на компетентност на служителите и осигуряване на добро управление на областна администрация Враца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 – Организация и управление на проекта: 1.1. Сформиране на екип за изпълнение на проекта – ръководител, счетоводител, технически сътрудник; 1.1.1. Запознаване членовете на екипа с целите на проекта, дейностите и резултатите; 1.1.2. Разпределяне на задълженията между членовете на екипа; 1.1.3. Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност; 1.2. Възлагане изпълнението на проектни дейности чрез тръжни процедури по ЗОП; 1.3. Отчитане на проекта. 7 532.47 0.00
Дейност 2 - Специализирани обучения по теми от каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2014 г.: Дейността предвижда включването на служители от Областна администрация Враца в обучения по теми от каталога на Института по публична администрация за 2014 г. Дейността ще се състои от следните поддейности: 2.1. Семинар на тема „Оценка на индивидуалното изпълнение“, със сигнатура УА–4; Семинара има за цел да запознае учстниците с основните принципи на управление на изпълнението чрез формулиране на цели, задачи и индикатори на всички нива в администрацията и на структурните звена. Чрез практически примери, ще бъдат посочени новите моменти и прилагането на елементите на оценка и самооценка, както и задачи, техники и очаквани резултати във връзка с оценка на изпълнението. Семинара се провежда в рамките на 1 ден и е с продължителност 8 часа. Общият брой на обучаемите е 7 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.2. Семинар на тема „Концепцията за комплексно административно обслужване“, със сигнатура УА–7; Семинара има за цел участниците да придобият умения за по–добро обслужване, както и техники и процедури за организация на административно обслужване. Ще бъдат представени принципите на изграждане и предоставяне на комплексни административни услуги. Семинара се провежда в рамките на 1 ден и е с продължителност 6 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.3. Курс на тема „Административно регулиране и подобряване на бизнес средата“, със сигнатура ПП–4; Курса има за цел да запознае участниците с практиката по прилагането на нормативната уредба, касаеща административното регулиране. Ще бъдат представени съвременните концепции за анализ и оценка, във връзка с подобряване на бизнес средата. Курса се провежда в рамките на 2 дни и е с продължителност 16 часа (по 8 часа на ден). Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.4. Семинар на тема „Ефективно управление на държавната собственост“, със сигнатура ЕБ–9; Семинара има за цел да изгради у участниците умения за ефективно и успешно управление на държавната собственост, като представи различни механизми за повишаване ефективността на управление. Семинара се провежда в рамките на 1,5 дни и е с продължителност общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 4 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.5. Семинар на тема „Ефективност на системите за финансово управление и контрол“, със сигнатура ДУ–7; Семинара има за цел да представи нови успешни примери и практически умения във връзка с постигането на ефективност на системите за финансово управление и контрол. Семинара се провежда в рамките на 1,5 дни и е с продължителност общо 12 часа. Общият брой на обучаемите е 3 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 2.6. Семинар на тема „Добри практики в дейността на областните администрации“, със сигнатура ДП–4; Семинара има за цел да запознае участниците с идентифицирани добри европейски практики, насочени към подобряване на цялостната работа в Областната администрация и практическото им прилагане. Семинара се провежда в рамките на 1 ден и е с продължителност 8 часа. Общият брой на обучаемите е 6 служителя, организирани в група или в групи, като се осигури непрекъсваемост на процеса на работа. 7 010.00 0.00
Дейност 3 – Обучение на тема „Управление на риска в публичния сектор”: Организиране и провеждане на обучение на тема „Управление на риска в публичния сектор” за 20 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група от 20 служители за 3 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка, химикал. 10 000.00 0.00
Дейност 4 – Обучение на тема „Личностна ефективност за по–добра организация на работата”: Организиране и провеждане на обучение на тема „Личностна ефективност за по–добра организация на работата” за 30 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 3 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка и химикал. 18 000.00 0.00
Дейност 5 - Обучение на тема „Новаторство и бизнес ориентирано управление“: Организиране и провеждане на обучение на тема „Новаторство и бизнес-ориентирано управление” за 10 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка и химикал. 5 000.00 0.00
Дейност 6 - Обучение на тема „Подобряване на презентативните умения”: Организиране и провеждане на обучение на тема „Подобряване на презентативните умения” за 20 служителя. Обучението ще се извършва на 1 група за 2 дни. За извършване на дейността ще бъде нает изпълнител по смисъла на Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта ще се разработи методика и времеви график за провеждане на обучението. Всеки участник ще получи обучителни материали- презентационни материали, папка и химикал. 0.00 0.00
Дейност 7 – Дейности за информация и публичност: По време на изпълнението на проекта ще бъде гарантирано цялостно изпълнение на мерките за публичност и информация за проекта и дейностите, финансирани по Оперативна програма „Административен капацитет“. Конкретните дейности включват: Изработване на 2 банера, които ще бъдат поставяни при организирането на всички обучения и провеждането на конференциите по проекта – ще бъдат изработени два банера със стойка за всеки от тях, съгласно изискванията за публичност по ОПАК. Изработване на брошура с резултатите по проекта – в тази брошура ще бъдат представени проектните дейности, възникналите идеи, мнения на участниците и т.н. Предвижда се изработването на 600 бр. брошури с формат А5, четири страници, пълноцветен печат. Начална конференция за целите, плануваните дейности и очакваните резултати по проекта, както и източниците на неговото финансиране и финална конференция за равносметка и приключване на проекта. 5 924.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.