Дейност 4: Обучения на служителите на РЗИ - Перник за повишаване на компетенциите за създаване на ефективни комуникации: Тази дейност ще се осъществи чрез изпълнението на следните поддейности:
1. Обучение по „Комуникационна стратегия – разработване и план за реализиране“;
2. Обучение по „Усъвършенстване на вътрешните комуникации – залог за ефективност на управленския процес и добър имидж в обществото“;
3. Обучение по „Ефективни връзки с обществеността“;
4. Обучение по „Изграждане на публичен имидж“;
5. Обучение по „Делова комуникация и етикет“;
6. Обучение по „Практически умения за ефективни комуникации“
Обученията ще се реализират от ИПА.
|
7 872.00
|
0.00
|
Дейност 8: Организиране и провеждане на практическо обучение по „Екипна ефективност” за служителите на РЗИ - Перник;: Тази дейност ще се проведе от избран изпълнител съгласно ЗОП. Избрания изпълнител ще трябва да осъществи цялостната организация по подготовката и провеждането на практическото обучение, да осигури обучители, които да проведат практическото обучение по екипна ефективност, изполвайки иновативни подходи. Практическото обучение ще се проведе под формата на тим билдинг, който ще допринесе както за сближаване и опознаване на служителите, така и ще предостави възможност на всеки участник да прояви личността си в невиждана до сега за колегите му светлина. Всичко това допринася изключително много за по-креативната дейност, както и за по-лесната комуникация между колектива, което е основнен фактор за ефективна работа. |
10 000.00
|
0.00
|
Дейност 3: Обучения за повишаване на професионалните компетенции свързани с управлението на човешките ресурси в администрацията на РЗИ - Перник: Тази дейност ще се осъществи, чрез провеждане на обучения от ИПА, както следва:
1. Обучение по „Планиране на човешките ресурси“;
2. Обучение по „Управление и оценка на изпълнението“;
3. Обучение по „Управление на конфликтите и техники за решаване на проблеми“;
4. Обучение по „Управление на промяната, времето и стреса“;
5. Обучение по „Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси“;
|
7 900.00
|
0.00
|
Дейност 5: Обучения насочени към повишаване на компетенциите по отношение на правните аспекти в управлението на административните дейности. Превенция и противодействие на корупцията. : Тази дейност ще се осъществи, чрез изпълнението на следните под дейности:
1. Обучени по „Оценка на въздействието на новата нормативна уредба”
2. Обучение по „Административно регулиране на стопанската дейност“;
3. Обучение по „Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси“;
4. Обучение по „Административна стилистика“;
5. Обучение по „Основни производства по АПК (за юристи)“;
6. Обучение по”Правна уредба и прилагане на ГПК „ – за юристи
7. Обучение по „Прилагане на правото на ЕС в държавите членки“;
8. Обучение по „Конфликт на интереси – правна рамка и практики“;
9. Обучение по „Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси“;
10. Обучение по „Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации“;
11. Обучение по „Етика и превенция на корупцията в държавната администрация“;
12. Обучение по „Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация . Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти възникващи при извършваните дейности и процедури – за служители на експертни длъжности в държавната администрация“
13. Обучение по „Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация . Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти възникващи при извършваните дейности и процедури – за служители на експертни длъжности в държавната администрация“ за ръководители
14. Обучение по „Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и за прояви на корупция;
15. Обучение по „Методи и техника за прозрачна администрация“;
16. Обучение по „Лична антикорупционна тетрадка – ръководител и подчинен заедно срещи корупцията“
Обученията ще се реализират от ИПА
|
14 698.00
|
0.00
|
Дейност 2:Обучения за подобряване на управленските умения на служителите, заемащи ръководните длъжности в РЗИ - Перник: Тази дейност ще се реализира чрез изпълнението на следните поддейности:
1. Обучение по „Стратегически мениджмънт в държавната администрация“;
2. Обучение по „Превенция на корупционния риск“;
3. Обучение по „Организационно развитие. Управление на промяната“;
4. Обучение по „Публичен имидж- елемент на добро управление “;
5. Обучение по „Делова етика“;
Обученията, елемент на дейност 2 ще се осъщетвят от ИПА
|
8 212.00
|
0.00
|
Дейност 6: Обучения за повишаване на професионалните компетенции по отношение на финансовото и стопанско управление: Тази дейност ще се реализира чрез провеждане на следните обучения от ИПА:
1. Обучение по „Контрол, одит и отчетност в администрацията“;
2. Обучение по „Новите моменти при извършване на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на ГФО на бюджетните предприятия“;
3. Обучение по „Вътрешен и външен одит“;
4. Обучение по „Управление на собствеността“;
|
1 728.00
|
0.00
|
Дейност 7: Обучения за изграждане на професионални компетенции и умения за работа с Е-правителтво: Тази дейност ще се реализира чрез изпълнението на следните поддейности:
1. Обучение по „Е-правителство: успешни практики и предпоставки за развитие;
2. Обучение по „Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронното управление;
3. Обучение по Системи за управление на информационната сигурност на административното звено;
4. Обучение по „Административно обслужване;
5. Обучение по „Работа с електронно подписани документи;
6. Обучение по „Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс);
7. Обучение по „Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали);
8. Обучение по „Визуализирай идейте си с MS EXCEL;
9. Обучение по „Обмен на данни между MS EXCEL и MS WORD;
10. Обучение по „Функции в MS EXCEL;
11. Обучение по „Анализиране на данни с PIVOTTABLE;
12. Обучение по „Работа със списъци и база данни в MS EXCEL;
13. Обучение по „MS EXCEL за икономисти;
14. Обучение по „Хитрости (TIP and TRIK) в MS EXCEL;
15. Обучение по „Анализиране на данни, съхранени в MS EXCEL със средствата на MS ACCESS;
16. Обучение по „Основни познания за VISUAL BASIC и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS EXCEL;
17. Обучение по „Бази данни с MS ECCESS (начинаещи);
|
11 090.00
|
0.00
|
Дейност 9: Дейности за информираност и публичност: По време на изпълнението на проекта ще бъдат спазвани правилата за публичност, като за целта ще бъдат изработени и разпространени рекламни и информационни материали – 3000 информационни брошури, 2000 листовки, 1000 подложки за компютърни мишки Всички информационни и рекламни материали ще съдържат логото на Европейския съюз , слогана на ОПАК и слогана на ЕСФ Ще бъдат проведени две пресконференции – встъпителна, на която пред местни медии ще бъде представен проекта, неговите цели, дейности и очакваните резултати от изпълнениетому и заключителна, на която пред местни медии ще бъде разпространена информация за постигнатите резултати от изпълнението на проекта и ползите, които е донесъл както за служителите на РЗИ – Перник, така и за обществото. При провеждането на двете пресконференции задължително ще бъде упоменато, че проектът се осъществява с финансовата подкрета на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европексия социален фонд. За постигане на публичност и информираност на проекта са предвидени 5публикации в регионални вестници и 5 информационни излъчвания в местните телевизии; Тази дейност ще се проведе от избран изпълнител съгласно ЗОП , |
6 000.00
|
0.00
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта
: Управлението на проекта ще се осъществи от екип от 3-ма души – ръководител, координатор и счетоводител, които ще отговарят за своевременното изпълнение на заложените дейности в проекта, за изготвянето на междинни, годишни и окончателен доклади, финансови отчети, за поддържането на редовна комуникация с УО на ОПАК, както и за качественото изпълнение на проекта. |
6 147.00
|
0.00
|