Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на професионалната компетентност и капацитета на служителите от общинска администрация Добрич за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Управление на проекта: Със стартиране на проекта ще стартира работата на екипа за управление и изпълнение, ще бъде обсъден планът за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност; ще бъде изготвен детайлен план-график и в случай на възникнала непредвидена ситуация - актуализация на плана за действие. Дейностите по управление, отчетност, мониторинг и контрол ще се изпълняват съобразно изискванията, заложени в Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет”. Ще бъде извършвана регулярна документална проверка на изпълнението на дейностите по проекта, за осъществяване на ефективен и ефикасен вътрешен мониторинг и контрол. Ще бъдат изготвяни необходимите технически доклади и финансови отчети. Община град Добрич чрез свой експерт (бюджетен ред 1. от Приложение 2) ще подготви и проведе процедурите по ЗОП за избор на изпълнители за проектните дейности, които го изискват. 8 913.24 0.00
Дейност 2: Обучение в Института по публична администрация (ИПА): Община град Добрич, на база на идентифицираните потребности от обучение на служителите и предложенията в Каталога на ИПА за 2013 г., формира следните видове обучения в ИПА по направления и брой служители: Управленски умения в администрацията (УА) Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА-1) – 1 брой Организационно развитие. Управление на промяната (УА-5) – 1 брой Публичен имидж - елемент на доброто управление (УА-6) – 1 брой Делова етика (УА-7) – 4 броя Управление на човешките ресурси (ЧР) Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – 5 броя Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР-4) – 4 броя Управление на промяната, времето и стреса (ЧР-5) – 5 броя Ефективни комуникации в държавната администрация (ЕФ) Комуникационна стратегия - разработване и план за реализиране (ЕФ-1) – 1 брой Специфика на междукултурните комуникации (ЕФ-5) – 1 брой Делова комуникация и етикет (ЕФ-6) – 2 броя Държавен протокол и церемониал (ЕФ-7) – 1 брой Практически умения за ефективни комуникации (ЕФ-8) – 5 броя Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупцията (ПР) Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) – 1 брой Административна стилистика (ПР-4) – 3 броя Основни производства по АПК (за юристи (ПР-5) – 4 броя Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) – 5 броя Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за юристи) (ПР-7) – 4 броя Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи) (ПР-8) – 10 броя Семеен кодекс и кодекс на международното частно право -(ПР-9) – 11 броя Форми на сътрудничество между администрацията и граждански и бизнес организации (ПР-19) – 1 брой Финансово и стопанско управление (ФС) Контрол, одит и отчетност в администрацията (ФС-1) – 1 брой Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – 4 броя Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-3) – 2 броя Е-правителство: изграждане, умения (ИТО) Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО-8) – 1 брой Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 1 брой Основни познания за VISUAL BASIC и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS EXCEL (ИТО-19) – 1 брой Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс) (ИТО-23) – 6 броя Специализирано чуждоезиково обучение (ЧЕО) Делови умения - участие в работни срещи, дискусии и посещения (на английски език) (ЧЕО-4) – 1 брой Презентационни умения (на английски език) (ЧЕО-5) – 1 брой 43 790.00 0.00
Дейност 3: Чуждоезиково обучение (различно от предлаганите в ИПА): 20 200.00 0.00
Дейност 4: Обучение за работа със специфични групи граждани (не е включено в каталога на ИПА и в проекта на НСОРБ): Обучение в жестомимичния език - 6 служители 3 000.00 0.00
Дейност 5: Специализирано обучение за общински служители: Правила и практическо приложение на договори по FIDIC – 3 служители Инвеститорски контрол на строежи и ремонти - 6 служители Актуални моменти в практическото прилагане на ЗУТ - 18 служители Установяване, изчисляване и удостоверяване на осигурителен стаж. Работа с учрежденски архиви - 1 служител 13 295.00 0.00
Дейност 6: Дейности за информация и публичност: Предвиждат се две пресконференции – в началото на изпълнение на проекта и заключителна. Ще бъдат изготвени две информационни дипляни - с информация за изпълнявания проект и предвидените дейности и с информация за резултатите от проекта и постигнатите цели. Дипляните ще се предоставят на пресконференциите и ще са на разположение в звената за административно обслужване. В рубриката Проекти на общинския сайт ще се разкрие и поддържа подрубрика за проекта. При изпълнение на всяка дейност в подрубриката ще се публикува информация, която ще се изпраща същевременно като прессъобщение на регионалните и местни печатни и електронни медии. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.