Повишаване на знанията и уменията на служителите на НАП за извършване на инвентаризации на специфични стоки и материали
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки.
: Поддейност 1.1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейност 1 от дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие;
Поддейност 1.2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител;
Поддейност 1.3: Подготовка и сключване на договор/и за възлагане на обществената поръчка с избрания/те изпълнител/и.
4 594.48
0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност: Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта:
• Публикуване на 2 бр. платени съобщения в печатни медии;
• Създаване на специална категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъдат публикувани изготвените електронни материали и информация за спечелването и напредъка по проекта;
• На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК.
600.00
0.00
Дейност 2: Провеждане на курс за обучение за служителите на НАП за извършване на инвентаризации на течни горива и стоки и материали, съхранявани в насипен вид.: Дейност 2 ще бъде изпълнена от избрания в резултат от изпълнението на дейност 1 изпълнител по обществена поръчка.
Изпълнението включва организиране и провеждане на обучение на тема „Извършване на инвентаризации на течни горива и стоки и материали, съхранявани в насипен вид“.
Предвижда се обучението да бъде с продължителност 4 (четири) дни. Предвижда се да бъдат обучени 90 служители на НАП на ръководно и експертно ниво, отговарящи за контролната дейност на Агенцията.
103 500.00
0.00
Дейност 4: Управление на проекта: Дейността включва:
• Организиране на цялостното изпълнение на проекта;
• Сформиране на разширен екип и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;
• Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;
• Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;
• Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;
• Управление на промените;
• Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност;
• Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи;
• Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
8 339.50
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN