Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Обучаване на служителите от общинска администрация Борино, с цел повишаване тяхната квалификация.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Управление на проекта: Ще се използват добри мерки, непрекъснато ще се извършва контрол за начина на изпълнение на предвидените дейности. 5 559.15 0.00
Дейност 2. Обучения по теми от каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 год.: В Дейност 2 са заложени обучения на служителите от общинска администрация Борино по следните теми: 1. Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда. (УА-3), 3 служители 2. Делова етика (УА-7), 3 служители 3. Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2), 4 служители 4. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР-4), 1 служител 5. Управление на промяната, времето и стреса (ЧР-5), 4 служители 6. Оценка на въздействието на новата нормативна уредба (предварителна и последваща) (ПР-1), 1 служител 7. Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси (ПР-3), 6 служители 8. Основни производства по АПК (за юристи) (ПР-5), 1 служител 9. Политиката на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България (за експерти) (ПР-10), 1 служител 10. Конфликт на интереси – правна рамка и практики (ПР-17), 1 служител 11. Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и за прояви на корупция (ПР-27), 1 служител 12. Методи и техники за прозрачна администрация (ПР-28), 2 служители 13. Лична антикорупционна тетрадка – ръководител и подчинен заедно срещу корупцията (ПР-29), 1 служител 14. Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронното управление ( ИТО-2), 8 служители 15. Системи за управление на информационната сигурност на административното звено (ИТО-3), 1 служител 16. Работа с електронно подписани документи (ИТО-5), 4 служители 17. Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD (ИТО-6), 12 служители 18. Работа с дълги документи с MS WORD (ИТО-7), 12 служители 19. Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО-8), 14 служители 20. Обмен на данни между MS EXCEL и MS WORD (ИТО-11), 14 служители 21. Функции в MS EXCEL (ИТО-12), 12 служители 22. MS EXCEL за икономисти (ИТО-15), 5 служители 23. Хитрости (TIP & TRIK) в MS EXCEL (ИТО-17), 5 служители 24. Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс (ИТО-23), 3 служители 25. Английски език (за юристи) (ЧЕО-7), 1 служител 26. Комуникативни умения на немски език (базов курс (ЧЕО-9А), 3 служители 40 280.00 0.00
Дейност 3. Обучения в ключови компетенции извън каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 год. : В тази дейност са заложени две ключови компетенции: 1. Работа със софтуерни продукти – AutoCAD и Corel Draw Това обучение, свързано с тези продукти не се предлага от ИПА, но ще бъде от полза за служителите за повишаване на тяхната квалификация. Тук ще бъдат включени петима служители. 2. Обучение за работа в екип. Това обучение е насочено към оптимизиране ефективността на работата, подобряване и дори уеднаквяване на вътрешно екипните процеси на комуникация, надграждане на специфични управленски и организационни умения за работа, единни комуникационни послания при работа с граждани, бизнес и др. 22 010.00 0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: В тази дейност насоката е за популяризиране на общата и специфичните цели, четирите дейности и очакваните резултати от проекта. 3 026.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.