Обучаване на служителите от общинска администрация Борино, с цел повишаване тяхната квалификация.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1. Управление на проекта: Ще се използват добри мерки, непрекъснато ще се извършва контрол за начина на изпълнение на предвидените дейности.
5 559.15
0.00
Дейност 2. Обучения по теми от каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 год.: В Дейност 2 са заложени обучения на служителите от общинска администрация Борино по следните теми:
1. Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда. (УА-3), 3 служители
2. Делова етика (УА-7), 3 служители
3. Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2), 4 служители
4. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР-4), 1 служител
5. Управление на промяната, времето и стреса (ЧР-5), 4 служители
6. Оценка на въздействието на новата нормативна уредба (предварителна и последваща) (ПР-1), 1 служител
7. Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси (ПР-3), 6 служители
8. Основни производства по АПК (за юристи) (ПР-5), 1 служител
9. Политиката на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България (за експерти) (ПР-10), 1 служител
10. Конфликт на интереси – правна рамка и практики (ПР-17), 1 служител
11. Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и за прояви на корупция (ПР-27), 1 служител
12. Методи и техники за прозрачна администрация (ПР-28), 2 служители
13. Лична антикорупционна тетрадка – ръководител и подчинен заедно срещу корупцията (ПР-29), 1 служител
14. Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронното управление ( ИТО-2), 8 служители
15. Системи за управление на информационната сигурност на административното звено (ИТО-3), 1 служител
16. Работа с електронно подписани документи (ИТО-5), 4 служители
17. Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD (ИТО-6), 12 служители
18. Работа с дълги документи с MS WORD (ИТО-7), 12 служители
19. Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО-8), 14 служители
20. Обмен на данни между MS EXCEL и MS WORD (ИТО-11), 14 служители
21. Функции в MS EXCEL (ИТО-12), 12 служители
22. MS EXCEL за икономисти (ИТО-15), 5 служители
23. Хитрости (TIP & TRIK) в MS EXCEL (ИТО-17), 5 служители
24. Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс (ИТО-23), 3 служители
25. Английски език (за юристи) (ЧЕО-7), 1 служител
26. Комуникативни умения на немски език (базов курс (ЧЕО-9А), 3 служители
40 280.00
0.00
Дейност 3. Обучения в ключови компетенции извън каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 год. : В тази дейност са заложени две ключови компетенции:
1. Работа със софтуерни продукти – AutoCAD и Corel Draw
Това обучение, свързано с тези продукти не се предлага от ИПА, но ще бъде от полза за служителите за повишаване на тяхната квалификация. Тук ще бъдат включени петима служители.
2. Обучение за работа в екип.
Това обучение е насочено към оптимизиране ефективността на работата, подобряване и дори уеднаквяване на вътрешно екипните процеси на комуникация, надграждане на специфични управленски и организационни умения за работа, единни комуникационни послания при работа с граждани, бизнес и др.
22 010.00
0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: В тази дейност насоката е за популяризиране на общата и специфичните цели, четирите дейности и очакваните резултати от проекта.
3 026.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN