Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1: „Организация и управление на проекта“: Установяването на ефективна система за координация, вътрешен контрол и мониторинг е ключов фактор за качественото изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта. В тази връзка непосредствено след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, ще бъде мобилизиран Екипът за управление на проекта, ще бъдат планирани детайлно дейностите в тяхната последователност и взаимовръзки, в съответствие с предложения График за изпълнение на проекта.
Организацията и управлението на процесите и етапите на изпълнение на проекта ще се наблюдава, контролира и отчита от Екипа за управление на проекта:
Ръководител проект;
Координатор;
Счетоводител.
8 993.02
0.00
Дейност 2: „Избор на изпълнители по реда на ЗОП“: Изборът на изпълнители ще бъде извършен в съответствие с правилата на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагането му.
2.1 Избор на изпълнител за разработване на тръжна документация по реда на ЗОП;
2.2 Разработване на тръжни документации за избор на изпълнител по реда на ЗОП;
2.3 Провеждане на процедура за избор на изпълнител за провеждане на обучения по реда на ЗОП;
2.4 Сключване на договори с избраните изпълнители.
2 496.00
0.00
Дейност 3: „Провеждане на обучения, включени в Каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2014 г., свързани с подобряване на професионалните умения на служителите от общинската администрация в сферите на тяхната компетентност”: Поддейност 3.1 Избор на изпълнител
Метод на възлагане – директно възлагане. Изпълнител - Института по публична администрация (ИПА).
Поддейност 3.2 Провеждане на обученията
В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения, включени в Каталога на ИПА за 2014 г.:
„Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ“ (УА-10);
„База данни с MS ACCESS“ (ИТО - 4);
„Бързопис по БДС“ (ЗА-10).
Следващата таблица представя кратка информация за броя участници в обученията и времето необходимо за усвояване на материята
№ по ред Вид обучение Каталог № Брой участника
1 Комуникационна стратегия и изграждане на публичен образ УА-10 6
2 База данни с MS ACCES ИТО-4 8
3 Бързопис по БДС ЗА-10 7
Общо участници 21
6 200.00
0.00
Дейност 4: „Провеждане на обучения от външна обучителна организация, насочени към развитие на личностните компетенции на служителите от общинската администрация”: В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения:
„Работа в екип“;
„Лидерство и лидерски умения“;
„Ръководни умения“.
Следващата таблица представя синтезирана информация за темите на обучения, броя участници и времетраенето на всяко мероприятие в дни.
№ Тема на обучение Дни Общ брой
ТЕМА № 1 „РАБОТА В ЕКИП“
1. Изграждане и развитие на екипи;
Принципи на работата в екип;
Екипна ефективност;
Комуникация в екипа;
Дискусии и вземане на решения в екипа;
Ефективни срещи на екипа;
Конфликти в екипа;
Сплотяване на екипа;
Учене и творчество в екип;
Различия и екипни роли 3 49
ТЕМА № 2 „ЛИДЕРСТВО И ЛИДЕРСКИ УМЕНИЯ“
2. Понятие за лидерство: същност, видове лидери, лидерски стилове, определяне на собствен лидерски стил;
Качества и умения на лидера: личностни качества и професионални умения.
Възможности за развитие и самоусъвършенстване;
Ръководене на екип – лидерски роли и ситуации;
Управление на конфликти; вдъхновение на другите;
Креативност 3 49
ТЕМА № 3 „РЪКОВОДНИ УМЕНИЯ“
3. Умения за поставяне на цели;
Умения за планиране;
Умения за вземане на високо -ефективни решения;
Умения за делегиране и определяне на приоритети;
Умения за мотивиране на служителите;
Умения за комуникация „лице в лице“;
Умения за управления на взаимоотношенията с вътрешните и външните клиенти на общинската администрация;
Умения за управление на промените в Общината 3 49
Общ брой участници: 147 (сто четиридесет и седем)
73 382.40
0.00
Дейност 5: „Дейности за информация и публичност”: Поддейност 5.1 Избор на изпълнител
Ще бъде избран изпълнител за публикуване на платени съобщения в медиите, във връзка с информиране на обществеността с целите и постигнатите резултати от проекта.
Поддейност 5.2 Изпълнение на дейности за информация и публичност:
Провеждане на пресконференции (2 бр.) в гр. Криводол, в сградата на общината.
За популяризиране на проекта сред обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат проведени две пресконференции. Първото публично събитие ще бъде организирано непосредствено след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Криводол и УО на ОПАК. Заключителната пресконференция ще запознае обществеността с постигнатите резултати от изпълнението на проекта.
Публикации в медиите в началото и в края на проекта – 2 бр.;
Публикуване на актуална информация във връзка с настоящия проект на интернет страницата на община Криводол;
Упоменаване на финансовия принос на ЕСФ чрез Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. във всички доклади за напредък, както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дейностите по проекта.
2 520.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN