Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Постигане на модерно управление на човешките ресурси в община Банско, чрез трансфер на добри практики и приложение на опит от община Кройдън.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 – Организация и управление на проекта: Постигане на ефективна организация и управление на проекта с цел реализиране на специфичните му цели. Това ще се постигне чрез: - Изготвяне на подробен план за действие за изпълнение на заложените дейности; - Организиране на първа работна среща, както и 7 регулярни; - Създаване на механизъм за логистика и координация; - Създаване на процедури за работа на сформирания екип; - Изготвяне на всички необходими документи, свързани с изпълнението на проекта, в това число процедури по НВМОП, протоколи, технически отчети, формуляри и форми, и др.; - Управление на отношенията с изпълнителите по проведените процедури и създаване на механизъм за мониторинг и контрол, с цел проследяване на изпълнението на дейностите по заложените график и бюджет; - Проследяване изпълнението на заложените индикатори; - Изготвяне и съхраняване на проектно досие. 29 854.72 0.00
Дейност 2 – Съвместно разработване на анализи и провеждане на проучвания в община Банско и община Кройдън на съществуващите механизми за професионална реализация, за честни и прозрачни процедури за израстване в кариерата, за равни възможности за мъже: - Работно посещение на 5 експерти по УЧР от община Кройдън в община Банско за проучване на съществуващите механизми в посочените области и двама експерти, от страна на избрания изпълнител; - Работно посещение на 7 експерти от община Банско в община Кройдън за проучване на съществуващите механизми в посочените области и двама експерти, от страна на избрания изпълнител; - Анализиране на събраните данни, от страна на избрания изпълнител, за проучените механизми в посочените области след двете проведени работни посещения и изготвянето на обобщен доклад с препоръки за трансфер на конкретни механизми в община Банско; - Провеждане на Дискусия за представяне и запознаване с резултатите от работните посещения на експертите, проучванията и анализа с участието на 20 представители от община Банско и 5 представители от община Кройдън 49 300.00 0.00
Дейност 3 – Идентифициране и трансфер на добрите практики в община Банско от община Кройдън в областта на атестацията на служителите, подбора на човешките ресурси, дистанционно обучение на служителите, въвеждане на млади специалисти в естеството на р: - Проучване на добрите практики в община Кройдън относно идентифицираните категории в УЧР, чрез работно посещение на експертна група от 7 човека от Община Банско и трима експерти, от страна на избрания изпълнител; - Посещение на експертна група от 3 човека от община Кройдън в община Банско и трима експерти, от страна на избрания изпълнител, за заснемане на съществуващото състояние и провеждане на работни срещи за обсъждане на възможностите и начините за трансфериране; - Анализ и изготвяне на доклад за приложимостта на идентифицираните добри практики в областта на атестацията на служителите, подбора на човешките ресурси, дистанционно обучение на служителите, въвеждане на млади специалисти в естеството на работа, организация и управление на обученията и в областта на медиацията относно приложимостта й в управлението на човешките ресурси; - Разработване на процеси за трансфер в звената по УЧР и внедряване на идентифицираните добри практики в община Банско; - Провеждане на Конференция с обобщение на анализираните теми с участието на 3-ма представители на община Кройдън и представители на целевите групи за запознаване с резултатите от анализите и трансфера на добрите практики. 48 600.00 0.00
Дейност 4 – Съвместно разработване на наръчник и ръководство, съдържащи конкретни практики за отделни аспекти на процеса на управление на ЧР, и организиране на обучение за тяхното практическо прилагане с цел повишаване на административния капацитет н: - Провеждане на кръгла маса на тема „Модерното управление на човешките ресурси – предизвикателство пред малки и големи администрации.” - Съвместно разработване на наръчник и ръководство за развитие на човешките ресурси, съдържащо указания за работа, методологии и вътрешни правила по отделни аспекти на процеса на управление на ЧР и свързаните с тях трансферирани практики, в това число и система за прилагане на вътрешен експертен опит; - Изготвяне на нормативни и други вътрешни документи за въвеждане на разработените документи. - Провеждане на двумодулно обучение: теоретичен модул на тема „Приложно поле на системата за коучинг и менторство в работата на общинските администрации и екипи” с участието на цялата общинска администрация на Община Банско с общо 5-ма лектори и представители на община Кройдън, с цел споделяне на добри практики и практически модул за усвояване на знания и умения по изготвените наръчник и ръководство; - Подготовка и подписване на меморандум за постоянно сътрудничество между двете администрации за обмен на иновативни практики в областта на управлението на човешките ресурси. 46 900.00 0.00
Дейност 5 – Организиране на Център за обмен на информация в сферата на човешките ресурси с участие на представители на всички целеви групи, установяване на работни контакти за дискусии и обмен на добри практики и водещ опит с други общини на територи: - Изготвяне на покани до минимум 12 български и чуждестранни общини, в това число партньора по проекта, за вземане на участие в работна група и дискусия по приемане на механизми за обмен на информация и споделяне на опит; - Изработване и приемане на правила за обмена на информация и работа на Центъра, устройствен и функционален статут и средносрочен план за работа 47 800.00 0.00
Дейност 6 – Дейности за информация и публичност: Информиране на всички заинтересовани страни за целите и дейностите на проекта и за резултатите от него. Това включва: - Откриване на проекта с конференция с представители от двете страни за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Изработване банери и рекламни материали; - Организиране на финална конференция за закриване на проекта и популяризиране на резултатите; - Публикуване на съобщения в печатни и електронни медии; - Публикуване на информация на интернет страницата на община Банско за прогреса на проекта. 28 700.00 0.00
Дейност 7 – Провеждане на одит за изпълнението на проекта: Дейността ще включи: - Удостоверяване, че проектът е постигнал специфичните си цели; - Изработване на одитен план; - Изработване на междинен одитен доклад; - Изработване на годишен доклад; - Изработване на окончателен одитен доклад. 5 850.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.