Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на компетентността и ефективността на служителите на общинска администрация гр. Стрелча
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 : Организация и управление на проекта: Ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта и неговите дейности. В рамките на екипа за управление ще бъдат включени следните длъжности:  Ръководител;  Счетоводител  Юрист. Екипът за организация и управление на проекта ще има следните задължения и отговорности: 1/ Организира подготовката и изпълнението на дейностите по проекта; 2/ Контролира провеждането на процедури за избор на изпълнител по ЗОП за целите на проекта; 3/ Отговаря за отчетността по проекта в различните етапи от реализирането му според изискванията на УО; 4/ Следи за доброто финансово управление на проекта и за ефикасното и ефективното разходване на договорените средства; 5/ Отговаря за изготвянето и съхранението на архив на проектната документация; 6/ Следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, постигане на заложените индикатори за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата, както и за осъществяване на непосредствен мониторинг; 7/ Изпълнява всички други дейности, произтичащи от ангажиментите на община Стрелча, свързани с административно-техническото обезпечаване на проектните дейности. 5 713.15 0.00
Дейност 2.1 : Провеждане обучения от ИПА : В рамките на Поддейност 2.1. ще бъдат реализирани 6 броя обучения от каталога на ИПА. Обученията ще бъдат както следва: 1/ Практически умения за ефективна комуникация – Код ЕФ-8. В тази област знания и умения ще придобият четирите кметски наместника. 2/ Управление на конфликтите и техники за решаване на проблеми – Код ЧР-4. Предвижда се в тази област да бъдат обучени 3 бр. служители, както следва: Финансов контрольор, Гл. счетоводител и Гл. специалист „Човешки ресурси“. 3/ Основни производства по АПК – Код ПР-5. Това обучение е насочено към: Старши юрисконсулта и Секретаря на общината, които имат юридическо образование. 4/ Комуникативни умения на английски език – Код ЧЕО-2А; 5/ Комуникативни умения на английски език – Код ЧЕО-2Б; Обученията ориентирани към изграждане и разширяване на езиковата подготовка са насочени към: Кмета и Секретара на общината, Директорите на Общата и Специализираната администрация, както и към 2-ма служителя на отдел „Евроинтеграция и регионално развитие“. Обученията, които ще бъдат осъществени от ИПА ще се проведат на територията на град София. Лицата, които са включени за обучения по проекта ще бъдат командировани за срока на обучение. Осъществяването на обученията ще се извърши по предварително зададен график от ИПА, който ще бъде съобразен със заложените срокове по настоящия проект. След приключване на всяко обучение ще бъде издаван СЕРТИФИКАТ на всяко лице, което успешно е преминало обучението. 14 692.00 0.00
Дейност 2.2 Провеждане на обучения от изпълнители, избрани чрез процедура по ЗОП. : В рамките на дейността ще бъде подготвени документации, проведени конкурси и избрани организации за провеждане на следните обучения: 1/ Управление на екипи и екипни взаимодействия – Тук ще вземат участие всички служители (35 души) на общинската администрация, в т.ч. Кметът, Зам. кметът и Кметските наместници. 2/ Лидерство и мениджмънт в организацията – Това обучение е изцяло насочено към ръководството на община Стрелча в лицето на Кмета и Зам. кмета на общината. 3/ Интегрирано обучение за работа в мултикултурна среда с маргинализирани групи – В рамките на това обучение се предвижда да бъдат обучени спеиалистите чиято работа е свързана с малцинствени групи, а именно: Гл. специалист „Етнически въпроси“, Гл. специалист „Социални услуги“, Гл. специалист „Култура, образование, младежки дейности и спорт“ и Здравен медиатор. 8 880.00 0.00
Дейност 3 : Информация и публичност по проекта.: Провеждане на процедура за избор на изпълнител за изготвяне на информационните материали. Дейността включва изпълнението на следните мерки: 1/ Провеждане на две информационни срещи: – първа информационна среща: след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ; - втора информационна среща – при приключване на проекта. 2/ Публикации в местната пресата - 2 бр.: – при стартиране изпълнението на проекта - 1 бр. ; – при приключване изпълнението на проекта - 1 бр. 3/ Отпечатване на 50 бр. презентационни материали, формат А4; 4/ Отпечатаване на 100 бр. настолни календари. 2 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.