Изграждане и внедряване на информационна система на БАБХ за обслужване и автоматизиране на работата на регистрите, свързани с продукти за растителна защита и торове и осигуряване на възможност за автоматизиран обмен на данни с тези регистри.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
2. Надграждане на деловодната система на БАБХ с цел интегрирането й към системата от Дейност 1, осигуряване на възможност за автоматизиран обмен на данни между двете системи и автоматизиране на процеса по обмен на информация в регистрите;: Дейността се състои от следните основни компоненти:
Изготвяне на анализ на процесите и данните свързани с обработката на заявките за регистрация в регистрите за растителна защита и торове. В процеса ще се извърши следното:
- Анализ и дефиниране на информацията и данните, които трябва да се обменят с регистрите при различните стъпки/фази от процеса по обработка на заявлението за регистрация в деловодната система.
- Дефиниране на интерфейса за обмен на данни с регистрите.
Създаване на интерфейс в деловодната система на БАБХ за обмен на данни със системата от Дейност 1. По този начин ще се даде възможност при промяна на статуса на заявката за регистрация да се обменя информация с регистрите и да се актуализира статуса на регистрацията в тях. Този интерфейс ще е свързан с интерфейс на системата на регистрите. По този начин от една стана се автоматизира процеса по въвеждане на данни в регистрите, от друга се осигурява коректността на данните в тези регистри и от трета се осигурява актуалността на тези данни.
30 000.00
0.00
3. Одит на проекта: Одитът се извършва с цел да се провери дали декларираните разходи при изпълнение на проекта са извършени по законосъобразен и целесъобразен начин, съгласно разпоредбите на договорите, регламентите и всички актове, отнасящи се до разходването на средства. Въз основа на извършените одитни процедури се изразява независимо мнение относно достоверността във всички аспекти на същественост на финансовите отчети, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. Заключенията на регистрирания одитор след извършения независим финансов одит се отразяват в одиторски доклад. Одитът се извършва за целия проект.
10 000.00
0.00
5. Управление на проекта: За постигане на целите на проекта е необходимо да бъдат извършени следните дейности:
1. Определяне на ролите, задълженията и отговорностите в екипа за управление на проекта.
2. Изготвяне на подробен график за изпълнение на дейностите.
3. Разработване на технически задания и документации за стартиране на процедури по ЗОП за избор на изпълнител по всяка от дейностите.
4. Управление на изпълнението на всяка от дейностите по проекта.
5. Изготвяне на отчети по проекта.
51 601.00
0.00
1. Изграждане и внедряване на информационна система за автоматизиране на работата на регистрите, свързани с продукти за растителна защита и торове и автоматизиране на процесите по публикуване и извличане на информация от тях;: Дейността се състои от следните основни компоненти:
Изготвяне на анализ на процесите по поддържане на съществуващите регистри за растителна защита и торове. В процеда ще се извърши следното:
- Създаване на препоръки за автоматизиране на тези процеси във връзка с изграждане на интерфейси за автоматизиране на обмена на данни с регистрите.
- Преработка на съществуващите процеси, където има нужда във връзка с предоставянето на ел. услуги свързани със справки в регистрите.
- Създаване на предпоставки за публикуването на тези регистри за достъп през интернет.
- Дефиниране на правата за достъп както до всеки един от регистрите, така и на части от него.
Изграждане на информационна система за автоматизиране на работата на регистрите, свързани с продукти за растителна защита и торове. Системата ще позволи пълна електронизация на регистрите и ще централизира управлението им. Всеки от регистрите ще съдържа всички атрибути, описани в съответния нормативен акт, с който е конституиран. Това ще даде възможност за по-лесно въвеждане на информацията и последващото и използване.
Създаване на интерфейси в системата за регистрите към други сисстеми с цел автоматизиран обмен на данни. По този начин ще се даде възможност при наличие на съответния интерфейс в отсрещните системи да се обменят данни и да се автоматизират процесите по обслужване на регистрите. В тази връзка ще се изградят интерфейси към:
- Деловодната система на БАБХ, от която ще се получава автоматизирано информацията за статусите на заявките за регистрация, както и крайния резултат от регистрацията. Това ще позволи в регистрите да има актуална информация не само за регистрираните и забранените продукти, но и за тези в процес на регистрация, като при възможност ще може да се показва и статуса на регистрацията. Това ще намали значително натовареността на служителите по отношение на попълване на данните в регистрите, ще намали грешките в информацията и ще намали времето за обработка на регистрациите. От друга страна ще оптимизира процеса по регистрация, като предостави обратна връзка към подаващия заявка за регистрация.
- Системите на Държавен фонд “Земеделие”, като по този начин ще се предостави възможност за връзка на системите или служителите на фонда да проверяват различна информация в регистрите с цел да се опримизира процеса по предоставяне и изплащане на субсидии.
Уеб базиран интерфейс за достъп до информацията в регистрите свързани с продукти за растителна защита и торове. През този интерфейс бизнеса и гражданите ще могат да правят различни видове справки в регистрите. В допълнение ще може да се получава обратна информация от БАБХ касаеща статуса на съответната заявка за регистрация в регистр.
Ще се разработи електронна услуга свързана с предоставянена въпросната справочна информация.
Обучение на администратори и потребители на системата. Ще се проведат съпътстващи обучения за:
• работа с информационната система;
• служителите, които ще поддържат системата. (администратори);
Обученията ще се извършват на групи, съгласно предварително изготвени учебни програми и график.
1 340 000.00
0.00
4. Информация и публичност: В рамките на тази дейност ще се провежда популяризиране и представяне на резултатите от проекта до възможно най-широк кръг служители на администрацията на БАБХ, настоящите партньорите и потенциални бъдещите такива, обществеността и медиите.
Тази цел ще бъде осъществена посредством:
- Подготвяне на материали за медиите, които да отразяват дейността по проекта;
- Подготовка и отпечатване на доклад за резултатите от проекта, който ще бъде разпространен до администрациите на централно ниво, потребителите на услуги - 50 броя;
- Подготовка и отпечатване на брошури на български и анаглийски език (по 500 броя)
- Конференция (в края на проекта) за запознаване с постигнатите резултати от проекта и демонстрация на услугите;
- Изготвяне и отпечатване на информационни и рекламни материали;
- Популяризиране на дейностите по проекта чрез електронни медии и Интернет
55 000.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN