Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на капацитета и мотивацията на служителите на общинска администрацията Смолян  чрез обучения
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Управление на проекта: Осигуряване на добри организационни мерки, ефективно управление и превантивен и текущ контрол по изпълнението на всички предвидени дейности по проекта 7 075.70 0.00
Дейност 2. Специализирани обучения по теми от каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 г: В рамките на тази дейност ще бъдат обучени служители на общинска администрация Смолян по теми както следва: 1. Превенция на корупционния риск (УА-2), 2 служители 2. Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда. (УА-3), 2 служители 3. Делова етика (УА-7), 4 служители 4. Планиране на човешките ресурси (ЧР-1), 5 служители 5. Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация (ЧР-2), 4 служители 6. Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси, (ЧР-6), 2 служители 7. Връзки с обществеността (ЧР-6), 2 служители 8. Практически умения за ефективни комуникации, (ЕФ-8), 2 служители 9. Оценка на въздействието на новата нормативна уредба, (ПР-1), 2 служители 10. Административно регулиране на стопанската дейност, (ПР-2), 2 служители 11. Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси, (ПР-3), 2 служители 12. Основни производства по АПК (за юристи), (ПР-5), 2 служители 13. Основни производства по АПК (за неюристи), (ПР-6), 4 служители 14. Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за юристи), (ПР-7), 2 служители 15. Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс (за неюристи), (ПР-8), 2 служители 16. Политика на европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България (за експерти), (ПР-10), 4 служители 17. Управление на отпадъците. Европейски норми и практики. (ПР-16), 2 служители 18. Методи и техники за прозрачна администрация, (ПР-28), 2 служители 19. Е-правителство: Успешни практики и предпоставки за развитие, (ИТО-1), 2 служители 20. Системи за управление на информационната сигурност на административното звено, (ИТО-3), 2 служители 21. Работа с електронно подписани документи, (ИТО-5), 2 служители 22. Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD, (ИТО-6), 4 служители 23. Работа със списъци и база данни в MS EXCEL, (ИТО-14), 2 служители 24. MS EXCEL за икономисти, (ИТО-15), 5 служители 25. LINUX SERVER ADMINISTRATION, (ИТО-26), 2 служители 26. Комуникативни умения на английски език (базов курс), (ЧЕО-2А), 7 служители 27. Комуникативни умения на английски език (надграждащ), (ЧЕО-2Б), 5 служители 28. Делови умения – участия в работни срещи, дискусии и посещения (на англ. Език), (ЧЕО-4), 2 служители 29. Презентационни умения (на английски език), (ЧЕО-5), 2 служители 30. Английски език за работа с институции на ЕС, (ЧЕО-6), 4 служители 31. Комуникативни умения на немски език (базов курс), (ЧЕО-9А), 5 служители 32. Комуникативни умения на немски език (надграждащ курс), (ЧЕО-9Б), 5 служители 33. Разговорен френски език (базов курс), (ЧЕО-14А), 4 служители 42 100.00 0.00
Дейност 3. Обучения в ключови компетенции извън каталога на ИПА: В рамките на дейност 3 ще бъдат реализирани две под-дейности, както следва: 3.1 Работа със софтуерни продукти – ArchiCAD, AutoCAD, Corel Draw Този тип обучение не се предлага в каталога на ИПА, но е от съществена важност за повишаване на квалификацията на служителите в специализираната администрация. В обучението ще бъдат включени 5 служители. 3.2 Обучение за работа в екип. Обучението по под-дейност 3.2 е насочено към оптимизиране на ефективността на работата, мениджмънт и лидерство, формиране, управление и мотивиране на екипа, екипни роли и е на база на актуалните потребности, заявени от служителите в община Смолян. В рамките на обучението ще се цели постигането на умения в посока Уеднаквяване/ стандартизиране на вътрешноекипните процеси на комуникация, надграждане на специфични управленски и организационни умения за работа, отработване на единни комуникационни послания при работа с граждани, бизнес, развитие на ключови комуникационни умения за провеждане на информационни срещи, дискусии и други публични събития; 37 700.00 0.00
Дейност 4. Дейности за информация и публичност: Дейности, насочени към популяризиране на целите, дейностите, очакваните резултати от проекта, за да се информира обществеността чрез различни комуникационни канали за приноса от Общността 3 100.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.