Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване капацитета на служителите в общинска администрация – Елена с цел ефективност и качество при изпълнение на професионалните задължения
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Организация и управление: В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима членове – ръководител, координатор и счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде обстоятелствено подготвен планът за действие и конкретните ангажименти на членовете на екипа, ще бъде подготвен график за ежемесечните срещи на екипа. Те ще отчитат напредъка по изпълнение на проекта, резултатите от постигнатото по проекта, констатирани евентуални пропуски, несъответствия и начини за тяхното преодоляване. Екипът за управление на проекта е изцяло ангажиран с организацията на дейностите, съблюдаване и отчитане на резултатите от тях. 7 692.33 0.00
2. Обучения в Института по публична администрация: 2.1 Управление и оценка на изпълнението /сигнатура по Каталога за 2013 - ЧР–2/. В обучението ще се включат двама ръководни кадри, работещи в областта на управлението на човешките ресурси. 2.2 Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси /сигнатура по Каталога за 2013 - ЧР–6/. В обучението ще се включи един общински служител, работещ в сферата на човешките ресурси. 2.3 Държавен протокол и церемониал /сигнатура по Каталога за 2013 - ЕФ–7/. В обучението ще се включи един общински служител, работещ в областта на връзките с обществеността. 2.4 Управление на отпадъците. Европейски норми и практики /сигнатура по Каталога за 2013 – ПР-16/. В обучението ще се включи един общински служител. 2.5 Системи за управление на информационната сигурност на административното звено /сигнатура по Каталога за 2013 – ИТО-3/. В обучението ще се включи един общински служител, работещ в сферата информационната сигурност. На участниците в обученията са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната. Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат. 2 150.00 0.00
3. Компютърни и информационни технологии в администрацията: Обучението ще включи теми, свързани с усъвършенстване уменията за работа с текстообработващи програми, електронни таблици и електронен подпис. Ще бъдат отделени часове за запознаване с възможностите на специализираният софтуер в общината /деловодна система, каса и т.н./. Общите модули на обучението ще се провеждат в подходящи за целта компютърни зали. В обучението ще се проведе в две групи от по 13 служители. Продължителността на обучението е 60 уч. часа. 11 700.00 0.00
4. Обучение за подготовка по английски език – Ниво А1: Обучението ще включва подготовка на служителите за работа с английски език на ниво А1. В обучението ще бъдат включени 16 служители. Продължителността на обучението е 100 уч. часа. 12 800.00 0.00
5. Обучения на служителите по ключови компетентности: 5.1 Ефективно взаимодействие на служителите в администрацията с хора от уязвимите групи В обучението ще се включат 10 служители, а продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предназначено за експертните длъжности в общинската администрация. 5.2 Лидерски умения и екипна ефективност В обучението ще се включат 20 служители, продължителността му ще е 20 учебни часа. Обучението е предвидено за всички ръководни длъжности в администрацията и кметовете по населени места. 5.3 Повишаване мотивацията на служителите и създаване на организационната принадлежност Обучението е продължителност 20 учебни часа и в него ще се включат 30 служители. Предназначено е за всички служители в общинската администрация. 39 900.00 0.00
6. Дейности за информация и публичност: Провеждане на две пресконференции: начална (за запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати на проекта) и заключителна (за представяне на постигнатите резултати). Изработване на брошури с темите на обученията, предназначени за служители с цел информиране за предстоящите обучения и начините за участие в тях. Изработка на банер - ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Блок-листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Регистрационни форми за формиране на желанията на участниците за включване в съответните обучения. Флаш-памет с логото на програмата. 2 718.55 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.