Подобряване на ефективността на работата в община Долна баня.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност 1 Управление на проекта: Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта на община Долна баня, в чийто състав са включени ръководител на проекта и счетоводител. Моля вижте приложените автобиографии на екипа. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др.
6 881.68
0.00
Дейност 2 Обучение по компютърни знания и умения: По тази дейност е предвидено да се обучат 46 служители, които последователно да преминат през обща подготовка за работа с компютър, след което усвоените знания да бъдат надградени с придобиване на умения за управление на файлове, работа с електронни таблици и бази данни.
Участниците ще бъдат разделени в три модула както следва:
- Обучение по програмен продукт Office 2007/2010 ниво начинаещи с продължителност 45часа
- Обучение по програмен продукт Office 2007/2010 ниво напреднали с продължителност 45часа
- Обучение на тема” Електронни услуги за гражданите и бизнеса” с продължителност 32часа
19 000.00
0.00
Дейност 3 Обучение по английски език: По тази дейност ще бъдат обучени 25 служители, които ще преминат през няколко нива на обучение всяко с продължителност 120часа, с което полагат основи за надграждане на знанията по английски език.
12 500.00
0.00
Дейност 4 Обучение по Ключови компетентности: В дейност 4 са предвидени поредица от обучения по ключови компетентности като Европейско гражданство и работа в интелектуална среда, Умения за управление на времето и стреса, Комуникативни и презентационни умения, както и Социални умения за справяне конфликти. Обученията ще са изнесени извън територията на общината.
27 300.00
0.00
Дейност 5 Обучение в ИПА: По тази дейност са предвидени обучения по Делова комуникация и етикет (ЕФ-6), Конфликт на интереси-правна рамка и практики (ПР-17), Етика и правна превенция на корупцията в държавната администрация (ПР-20).
3 020.00
0.00
Дейност 6 Публичност: Откриваща и закриваща пресконференции по проекта. Публикации в медиите за проекта и полученото финансиране по оперативна програма „Административен капацитет“. Предвижда се разпространение на информационни материали (брошури) за проекта на пресконференциите, обученията, като и публикуване на информация за проекта на Интернет страницатана общината, като на свободен принцип на гражданите и организациите, които се интересуват ще могат да използват документацията за мултиплициране на проекта или за обмен на добри практики.
4 800.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN