Дейност 1 – Организация и управление на проекта: Под-дейност 1.1 – Мобилизиране на Екипа за управление на проекта.
Управлението на проекта е дейност, която ще се извършва през целия период на изпълнение, като в рамките на тази дейност ще се мобилизира екипът за управление на проекта, състоящ се от ръководител на проекта, координатор и счетоводител. Той ще отговаря за цялостното управление, планиране и контрол при изпълнение на предвидените дейности, планиране и контрол на дейностите по подготовка на тръжна документация за възлагане изпълнение на дейности на външни изпълнители, наблюдение и контрол на изпълнението на дейностите, подготовка на изискваните доклади за изпълнението, наблюдение на планираните разплащания и други управленски дейности. Екипът ще състави работен план за изпълнението на проекта, в т.ч. график за мониторинг на изпълнението на договорните отношения с външните изпълнителите. Планът за изпълнение на проекта ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Екипът ще провежда месечни работни срещи, ще изготвя периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта и ще следи за изпълнението на договорните отношения с външните изпълнители.
Под-дейност 1.2 Разработване на тръжна документация
В рамките на тази под-дейност ще бъде разработена необходимата документация за възлагане на обществени поръчки, проведени при условията и по реда на Закона за обществените поръчки. Планира се процедурите да бъдат следните: 1) процедура за основните дейности по проекта – 2, 6 и 7; и 2) процедура за провеждане на дейностите, свързани с организиране на събития и изпълнение на мерки за информация и публичност – Дейности 3 и 9.
|
0.00
|
0.00
|
Дейност 2 – Извършване на функционален анализ в администрацията на община Созопол съгласно Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация: В съответствие с Единната методология за изготвяне на функционален анализ, външен консултант в координация с общината ще изготви функционален анализ на общинската администрация (вкл. второстепенни звена), в т.ч.:
Под-дейност 1.1 - Планиране и подготовка на функционалния анализ (І етап от Единната методология) – първият етап се явява подготвителна фаза, в която ще бъдат ангажирани както ръководството и администрацията на общината, така и външните консултанти. На този етап ще бъдат уточнени акцента на анализа и идентифицирани заинтересованите страни, както и ще се изготви на времеви график за реализирането на анализа.
Под-дейност 1.2 - Провеждане на функционалния анализ (ІІ етап от Единната методология) – вторият етап ще включва анализ на текущото състояние, преглед на законодателството, регламентиращо структурата и дейността на общината, преглед на организационно-управленския модел на администрацията, идентифициране на области за подобрение.
Под-дейност 1.3 - Приключване (ІІІ етап от Единната методология) – третият етап включва дефиниране на приоритетни области и предложения за подобрение и изготвяне на план за действие. Накрая ще бъде изготвен и доклад за извършения функционален анализ, който преди окончателното му представяне ще бъде обсъден с общинската администрация.
|
18 000.00
|
0.00
|
Дейност 3 – Провеждане на кръгла маса със заинтересованите страни за представяне и обществено обсъждане на резултатите от функционалния анализ: В рамките на тази дейност ще се проведе еднодневна кръгла маса, с цел да бъдат запознати заинтересованите страни с резултатите от проведения функционален анализ в община Созопол. Освен резултатите от анализа ще бъдат представени препоръките за подобряване на работата на администрацията и ще бъдат обсъдени последващите дейности, които ще доведат до по-добро местно управление и мерките за последваща комуникация със социално-икономическите партньори.
В събитието ще вземат участие поне 30 участника – служители на общинската администрация, представители на гражданите и бизнеса, за които ще бъдат предвидени информационни материали и кафе-пауза.
|
3 600.00
|
0.00
|
Дейност 4 - Изготвяне на процедура за наблюдение и публичност на изпълнението на плана за действие: След изготвяне на окончателния доклад от функционалния анализ, екип от 3 експерти (2 от общинската администрация и 1 външен) ще изготви и предложи на ръководството на общината процедура за наблюдение и публичност на изпълнението на плана за действие, която да гарантира постигането на предвидените резултати. Процедурата ще бъде съгласувана с ръководството на общината и накрая утвърдена от кмета. |
0.00
|
0.00
|
Дейност 5 – Изпълнение на мерки за оптимизиране на структурата в община Созопол : Въз основа на предложенията, изготвени в резултат от извършването на функционалния анализ, ще бъдат изпълнени следни под-дейности:
• Под-дейност 5.1. – Изготвяне на проект за промяна на Устройствения правилник на община Созопол - 2 експерти от общинската администрация и 1 външен експерт ще изготвят проект за изменение и допълнение на Устройствения правилник на общината, който ще бъде обсъден с ръководството на общинската администрация и представители на Общинския съвет. След финализиране на проекта за изменение и допълнение на Устройствения правилник (УП), той ще бъде внесен за разглеждане и приемане от страна на Общинския съвет.
• Под-дейност 5.2. – Изготвяне на предложение за вътрешни правила за работа на общинската администрация, в съответствие с предложенията за нова организационна структура на община Созопол, което ще бъде направено от външен изпълнител. След съгласуване с отделните административни звена в рамките на общинската администрация, правилата ще бъдат представени на кмета на общината за утвърждаване.
|
12 000.00
|
0.00
|
Дейност 6 – Изготвяне на Стратегия за организационно развитие: На база на предложената нова структура на общината, ще бъде възложено на външен консултант да разработи Стратегия за организационното развитие на община Созопол за следващите 5 години. Логиката на стратегията ще следва следните измерения и елементи на организационното развитие:
• управление
• управленска практика
• човешки ресурси
• финансови ресурси
• технически и други ресурси
• предоставяне на услуги.
Стратегията ще бъде обсъдена със служителите на общината и след нейното финализиране ще бъде утвърдена от кмета на общината.
|
18 000.00
|
0.00
|
Дейност 7 – Провеждане на специализирани обучения за общинската администрация: По тази дейност се предвижда предоставяне на две специализирани обучения за служителите на общинската администрация – първото ще е за прилагане на новите вътрешни процедури и правила за работа, а второто ще запознае общинските служители с принципите на организационното развитие и стратегическото планиране.
Всяко обучение ще се проведе в рамките на 2 дни с участието на 20 представители на общинската администрация.
Обученията ще бъдат за служители, заемащи както ръководни, така и експертни длъжности.
Обученията ще имат теоретически и практически аспекти. За теоретичната част ще бъдат изготвени материали, а за практическата част ще се разработят казуси, които ще дадат възможност на общинските служители да приложат на практика придобитите знания.
|
9 600.00
|
0.00
|
Дейност 8 – Анализ на изпълнението на плана за действие: След изпълнението на дейности от 2 до 7 на проекта, ще бъде сформирана работна група от 3 общински служители, които на база утвърдената процедура за наблюдение и публичност на изпълнението на плана за действие, ще извършат анализ на постигнатите резултати, ще направят оценка на изпълнението на плана за действие и ще набележат последващи мерки, ако такива са необходими.
Резултатите от работата на работната група ще бъдат обсъдени с ръководството на общината и ще бъде изготвен аналитичен доклад.
|
0.00
|
0.00
|
Дейност 9 – Мерки за информация и публичност: Мерките за осигуряване на информираност и публичност по време на изпълнението на проекта ще се реализират през целия период на неговия жизнен цикъл и ще включват:
• Организация и провеждане на откриваща пресконференция с минимум 20 представители на регионалните и местни медии и социално-икономическите партньори
• Организация и провеждане на еднодневна закриваща конференция за мин. 30 души – представители на заинтересованите страни, гражданите и медиите с наемане на зала, оборудване и кафе пауза;
• Изработване на 1 бр. информационна табела за проекта;
• Подготовка и отпечатване на 200 бр. брошури с информационни материали за проекта;
• Публикуване на информация в официалния сайт на общината за дейностите по проекта – на всеки три месеца;
• Изработване на 100 комплекта материали – бележници, конферентни папки и химикали за участниците в кръглата маса, обученията и закриващата конференция
• 3 бр. публикации в пресата.
Всички информационни и рекламни материали, изработени и разпространени в рамките на изпълнението на проекта, ще съдържат логото на финансиращата програма и информация за финансовата помощ, предоставена от ОПАК.
|
4 832.00
|
0.00
|