Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Насърчаване на доверието на гражданите в съдебната система чрез въвеждане на мерки за подобряване на взаимодействието между Министерство на правосъдието, Върховен касационен съд, Апелативните и окръжни съдилища и повишаване на ефективността и прозрачността при прилагане на материалното и процесуалното законодателство по несъстоятелност
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Създаване на условия за еднообразното прилагане на материалното и процесуално законодателство по несъстоятелност: Мониторинг по приложението на част ІV от Търговския закон (ТЗ)"Несъстоятелност"; Провеждане на 10 (по две на апелативан район) съвместни заседания на съдиите от окръжните и апелативните съдилища,които участват в производствата по несъстоятелност, на които съдиите да обсъдят и уеднаквят практиката си, съобразно чл. 85, ал.3, т.2 и чл. 104, ал. 2 от Закона за съдебната власт(ЗСВ); Анализ на нужсите за промяна в нормативната уредба и подготовка на проекти за изменения на нормативната база 186 582.24 0.00
2. Осигуряване на прозрачност на производството по несъстоятелност посредством обновяване на Информационна система за производството по несъстоятелност и осигуряване на пълнотата на базите й от данни: 2.1 Анализ на спецификацията на изискванията от промени в Информационната система за производството по несъстоятелност (ИСПН) и обмена със системите за управление на съдебните дела (СУСД) – четири на брой за окръжни, апелативни съдилища и ВКС, и Търговския регистър; 2.2 Разработване на промените в ИСПН и СУСД и реализация на обмена; 2.3 Дейности по първоначално въвеждане на данни за откритите производства по несъстоятелност, както и за приключилите производства, при които длъжникът е обявен в несъстоятелност; 2.4 Обновяване на интеграцията между ИСПН и Търговския регистър; 2.5 Провеждане на тестове за внедряване в реална експлоатация на реализираните промени; 2.6 Провеждане на съпътстващи обучения за работа с обновените системи. 2.7 Подготовка на проект на нормативен акт за поддържане в електронен вид на книгата по чл. 634в от ТЗ 187 866.56 0.00
3. Разработването на критерии за измерване на натовареността на синдиците и осигуряване на справочен инструментариум: В рамките на тази дейност ще се извърши следното: 3.1 Разработване на критерии за измерване натовареността на синдиците; 3.2 Подготовка на промени в нормативната уредба във връзка за планирането на конкурсите за синдици; 3.3 Обновяване на ИСПН със справки относно натовареността на синдиците на база на разработените критерии; 3.4 Първоначално въвеждане на данни относно действията на синдиците в приключилите производства по несъстоятелност за последните 3 години; 3.5 Съпътстващо обучение за използване на справочния инструметнариум. 78 832.88 0.00
4. Дейности за информация и публичност: 4.1 Подготовка на банери и други рекламни материали 4.2 Откриване на проекта с пресконференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта 4.3 Провеждане на пресконференция с избраните изпълнители по проекта 4.4 Закриване на проекта с пресконференция относно постигнатото по проекта 4.5 Организация на 5 кръгли маси по апелативни райони за представяне на резултатите от проекта на съдии, синдици и адвокати 4.6 Организация на публикации в печатните медии и излъчвания в електронните медии 52 700.00 0.00
5. Одит: В рамките на тази дейност ще бъде избран одитор на проекта, който ще извърши одит след приключване на дейностите по проекта. 10 000.00 0.00
6. Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реализация и постигане на заложените цели. Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. В рамките на тази дейност ще бъдат организирани и проведени срещи на екипа за управление, за разпределяне на конкретните задачи и отговорности, както и за разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта. По време на изпълнението на проекта ще бъде провеждан ежемесечен мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му. Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват изготвянето на междинни технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. С особено внимание ще се следи правилното попълване и поддържане на Досието на проекта. 57 198.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.