Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване работата на НАПОО за модерно и качествено обслужване на гражданите и бизнеса при достъпа до електронни администра¬тивни услуги и регулаторни процедури, свързани с административното обслужване, осигурявано от Агенцията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Анализ и мониторинг: Ще бъде извършен анализ (количествен и качествен) за предоставяните до този момент електронни административни услуги от страна на НАПОО; Ще бъдат разработени индикатори за бъдещ монитогинг на ефективността на действията на НАПОО при предоставянето им 10 000.00 0.00
2. Преглед и ре-инженеринг: Ще бъде извършен преглед на прилаганите до този момент процедури за предоставяне на електронни административни услуги и ре-инженеринг на процесите за подобряване на качеството на административното обслужване 1 664.40 0.00
3 Интегриране и разширяване на информационната с-ма на НАПОО: 260 000.00 0.00
4 повешаване квалификацията на служителите: 3 328.00 0.00
5 Провеждане на информационна кампания за популяризиране на услугите: 15 472.00 0.00
6 Инфраструктурно осигуряване: 37 400.00 0.00
7 Управление на проекта: 43 810.00 0.00
8 дейности за информация и публичност: 25 269.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.