Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване на административния капацитет на НАП, чрез подобряване на езиковите и комуникативните умения на служители на агенцията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 : Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки.: Дейността включва следните поддейности: Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейност 1 от дейност 2, както и за изпълнението на дейност 3 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие. Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител; Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител. 3 784.59 0.00
Дейност 2: Провеждане на специализирани обучения по английски език за служителите на НАП: Поддейност 1: Обучение по данъчно-осигурителна терминология на английски език Предвижда се обучението да бъде с продължителност 9 дни, 72 учебни часа. Обучението ще се състои от 3 модула, както следва: • I-ви модул - 3 дни, 24 учебни часа • II-ри модул - 3 дни, 24 учебни часа • III-ти модул - 3 дни, 24 учебни часа Общо в това обучение ще вземат участие 66 служители от НАП, разделени в 3 групи от 16 служители и една група от 18 служители. В обучението ще вземат участие служители от дирекции „Централно звено за връзка”, „Контрол”, „Управление на риска”, „Разследване на особени случаи”, „Обслужване”, „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси”, „Интрастат”, „Стратегическо планиране и управление на промяната”, „Контрол по изпълнението”, „Събиране”, „Комуникации и протокол”, „Център за обучение” и „Информационен център”. При избора на конкретните служители се взима предвид интензивността на работа с информация на английски език, честотата на контактите с европейски институции, чуждестранни приходни администрации и международни организации, както и необходимостта от участие на съответните служители в различни международни прояви, които налагат притежаването на познания по английски език в сферата, която представлява основна дейност на НАП. Поддейност 2: „Комуникативни умения на английски език –надграждащ курс” (ЧЕО-2Б) Обучението е с продължителност 5 дни, 40 учебни часа. Целевата група на обучението включва служители, пряко ангажирани с международната дейност, с поддържане на връзки с европейски институции и имащи практически опит. В тази връзка, в обучението е предвидено да вземат участие служители от дирекции „Данъчно-осигурителна методология“, „Централно звено за връзка“, „Контрол“, „Управление на риска“, „Разследване на особени случаи“, „Обслужване“, „Анализи и прогнози“, „Стратегическо планиране и управление на промяната”, „Интрастат“, „Събиране“, „Контрол по изпълнението“, „Информационен център“, „Център за обучение“, ОУИ София, ТД на НАП София и “Големи данъкоплатци и осигурители“. Обучението ще развие умения за личностно представяне (длъжност, основни служебни задължения и компетенции и др.) и представяне на собствената институция (история, структура, функции, правомощия, административни услуги и др.) в международна делова среда; умения за делова кореспонденция на английски език (лексика, стилистика), умения за провеждане на служебни телефонни разговори на английски език, а също така запознаване със специфичната лексика и морфология, използвани в контекста на международни прояви (преговори, дискусии, конференции и др.). Поддейност 3: „Делови умения - участие в работни срещи, дискусии и посещения (на английски език)” (ЧЕО-4). Обучението е с продължителност 5 дни, 40 учебни часа. Обучението е предназначено за служители, които ползват английски и се нуждаят от изграждане на делови умения при участие в работни срещи, дискусии и посещения. В обучението ще вземат участие служители от дирекции „Данъчно-осигурителна методология“, „Централно звено за връзка“, „Контрол“, „Управление на риска“, „Разследване на особени случаи“, „Обслужване“, “ Информационни системи и моделиране на бизнес процесите“, „Анализи и прогнози“, „Стратегическо планиране и управление на промяната”, „Интрастат“,„Контрол по изпълнението“, „Информационен център“, „Център за обучение“, ОУИ София, ТД София на НАП и “Големи данъкоплатци и осигурители“. Обучителният курс цели да изгради умения за подготовка и провеждане на срещи, участие в дискусии и работни посещения, както и да запознае обучаваните със стандарти и да развие умения за изготвяне и представяне на тема пред аудитория. Участниците в обучението ще придобият знания за специфични фразеологични съчетания, използвани в хода на работни срещи, при водене на разговори за обмен на добри практики и опит, ще бъдат проведени ролеви игри. Всички служители, предвидени да участват в обученията притежават необходимото ниво на познания по английски език и се нуждаят от надграждащо и специализирано обучение. 67 758.68 0.00
Дейност 3: Провеждане на индивидуално обучение по английски език за членовете на висшето ръководство на НАП.: Провеждане на индивидуално обучение за членове на висшето ръководство на НАП „Комуникативни умения на английски език”. Обучението е за 4 (четирима) служители, представители на висшето ръководство на НАП, с продължителност 60 учебни часа (40 астроном. часа), като се предвижда да се проведе в рамките на 4 месеца по индивидуално определен график. Нивото на сложност на лексиката и бизнес терминологията ще бъде съобразено с индивидуалното ниво на подготовка. 6 466.00 0.00
Дейност 4: Дейности за информация и публичност: Поддейност 1: Подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка и провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, при спазване на изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Сключване на договор с избрания изпълнител. Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност. Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта, включващи: Изработване и разпространяване на 170 броя рекламни комплекти (папка, тефтер, химикалка). Изработване на информационна брошура по проекта - 200 броя. Освен горепосочените поддейности, екипът на НАП ще предприеме и следните допълнителни действия при осигуряване на информация и публичност на проекта: Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъде публикувана информация за напредъка по проекта; На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК. 4 952.22 0.00
Дейност 5 : Дейности за организация и управление на проекта.: Дейността включва: • Организиране на цялостното изпълнение на проекта • Сформиране на екип за организация и управление и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта • Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществена поръчка • Управлението на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете • Следене на индикаторите за изпълнение на проекта • Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми • Управление на промените • Контрол на изпълнението на дейностите за информация и публичност • Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране. 1 876.68 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.