Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване на организационната структура и качеството на функциониране на Общинска администрация Никола Козлево
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 „Организация и управление на проекта“: Дейността предвижда: • Сформиране на екип за управление на проекта; • Разпределение на задълженията и отговорностите; • Утвърждаване на график и правила за работа на проектния екип; • Мониторинг и контрол на изпълнението на проектните дейности. 6 069.50 0.00
Дейност 2 „Изготвяне на документация и избор на изпълнители на дейностите по проекта по реда на ЗОП“: В рамките на дейността се предвижда: • Разработване на документация за провеждане на процедури за избор на изпълнители на Дейности 3, 4, 5 и 6 по проекта. • Обявяване и провеждане на процедурите. Разработването на документацията и провеждането на процедурите ще бъдат възложени на общински експерти с необходимите опит и компетенции. • Избор на изпълнители и сключване на договори с избраните изпълнители. 0.00 0.00
Дейност 3 „Провеждане на функционален анализ“: Функционалният анализ ще бъде проведен от екип, съставен от външни експерти. Експерти от Общинска администрация и кметът на Общината ще сътрудничат и осъществяват контрол върху изпълнението на дейността. Функционалният анализ ще бъде разработен на база Единната методология за провеждане на функционален анализ. При оценката на релевантността на функциите, ефективността и ефикасността на дейността на Общинската администрация ще бъдат използвани различни методи: проучване и анализ на документи и информация, анкетни проучвания, интервюта, фокус групи, наблюдение и експертни оценки. Основните етапи при провеждането на функционалния анализ са: • Планиране и подготовка на функционалния анализ: сформиране на екип; дефиниране на заинтересованите страни; уточняване на акцентите на анализа; изготвяне на времеви график и разпределение на отговорностите; комуникация и гарантиране на ангажираност. • Провеждане на функционалния анализ: анализ на текущото състояние: анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; идентифициране на области за подобрение, формулиране на предложения за подобрение. • Приключване на функционалния анализ: приоритизиране на областите и предложения за подобрение; изготвяне на план за действие, изготвяне на проект на доклад, обсъждане, изготвяне на окончателен доклад, комуникиране на резултатите от проведения функционален анализ със заинтересованите страни. • Мониторинг, преглед и публичност на изпълнението: анализ на изпълнението на препоръките; информиране на заинтересованите страни за изпълнението на препоръките, публичност за резултатите от проведения функционален анализ. • Експертна оценка, на всеки етап от анализа. След приключването на функционалния анализ ще бъде проведена кръгла маса за дискусии с всички заинтересовани страни: • Вътрешни: експерти от администрацията, директорите на дирекциите, кмет, зам.-кмет на Общината, секретар. • Външни: представители на други функционално свързани администрации, експерти, участвали в изготвянето на функионалния анализ. Участниците в кръглата маса ще се запознаят с основните констатации от проведения функционален анализ, предложените мерки за преодоляване проблемите, както и с плана за действие за тяхното изпълнение. Подготвеният доклад ще бъде подложен на дискусия и предоставен за мнение на служителите, които носят отговорността за изпълнение на функциите в администрацията, познават спецификата на дейността й и ще бъдат ангажирани с реализирането на плана за действие. Този етап от проекта ще приключи с изготвен окончателен Доклад за извършен функционален анализ, съдържащ план за действие с конкретни мерки за подобрения. 33 000.00 0.00
Дейност 4 „Разработване и/или актуализация на нормативни, стратегически и други вътрешни документи”: Въз осонова на резултатите от функционалния анализ, препоръките за подобряване на ефикасността, ефективността и организационната структура на администрацията и приетите решения след проведените дискусии, дейността предвижда: • Разработване и актуализация на вътрешни правила в Общинската администрация; • Актуализация на вътрешни, нормативни и стратегически документи. Новоразработените и актуализирани документи ще бъдат разпечатани и разпространени в съответните общински звена. 25 000.00 0.00
Дейност 5 „Провеждане на съпътстващи обучения на служителите в администрацията”: След проведения функционален анализ, приетите решения, актуализирането на действащи и разработването на нови документи, ще бъде проведено еднодневно обучение на 25 служители в администрацията, пряко заинтересовани от направените промени във вътрешните документи и отговорни за тяхното прилагане. Ще бъдат подробно представени промените във вътрешните документи и разработените нови вътрешни правила. В рамките на дейността служителите от Общинската администрация ще бъдат обучени да прилагат актуализираните и новоразработени документи. Обучението ще се проведе в зала на Общината. Ще бъде осигурена необходимата мултимедийна техника. На участниците в обучението ще бъдат предоставени: • папка с логото и информация за проекта; • химикалки; • флаш памет, с всички променени и новоразработени вътрешни административни документи; • тефтери с логото и информация за проекта. /рекламните материали ще бъдат изготвени от фирмата-изпълнител на Дейност 6 „Информация и публичност“/ 2 500.00 0.00
Дейност 6 „Информация и публичност”: Дейността предвижда популяризиране на целите, обхвата и резултатите на проекта, както и финансовата подкрепа, с която се реализира той, чрез провеждане на информационна кампания и разпространение на информационни материали: • Провеждане на две пресконференции – /начална и заключителна/, всяка с по 10 участника; • Подготовка на 75 комплекта материали (папки, химикалки, флаш памет, тефтери) за участниците в пресконференциите, кръглата маса и обученията; • Изработване и поставяне на информационна табела в сградата на Общинската администрация; • Отпечатване и разпространение на информационни брошури за целите и дейностите по проекта – 200 броя; • Публикуване на 3 съобщения в регионални печатни медии; • Излъчване на видеорепортаж в местна кабелна телевизия при приключване дейностите на проекта; • Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на Общината; • Отпечатване и разпространение на информационен плакат за проекта в тираж 50 броя. Плакатите ще бъдат разпространени на публични места, както и в залите за провеждане на кръглата маса и обучението на служителите; 3 144.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.