Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Продължаване процеса на повишаване на квалификацията и професионализма на служителите 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Д 1 – Провеждане на специализирани обучения, пряко обвързани със специфичната дейност, която изпълняват съответните служители на АДФИ: Предвижда по тази дейност на бъдат организирани и проведени следните специализирани обучения: - Нова нормативна уредба за устройството и структурата на публичните финанси - Закон за публичните финанси. Промени в Сметкоплана на бюджетните организации за 2014 г. и счетоводната отчетност, произтичащи от прилагането на Закона за публичните финанси; - Корупция и конфликт на интереси – основни понятия, характерни черти, предпоставки за възникване, форми на проявление и превенция. Измама и установяване на индикатори за измами; - Имуществена и административно наказателна отговорност по ЗДФИ; - Възобновяване на административнонаказателното производство (за юристи и финансови инспектори с юридическо образование). Обученията се предвижда да се организират за всички финансови инспектори и юрисконсулти от Специализираната администрация, както и за част от служителите от Общата администрация в зависимост от изпълняваните от тях функции. Поради тази причина те ще бъдат организирани в групи по около 40 служители и провеждани в различен времеви период, така че да не се нарушава работния цикъл. Предвид наличието на служители на АДФИ в изнесени работни места в областните градове на страната, групите за обучение ще бъдат формирани на регионален принцип, като изборът на мястото за провеждане на обучение ще бъде съобразен с мястото на работа на съответната част от целевата група. Целта е по време на обучението служителите да получат задълбочени знания по съответната тема, нормативната уредба и нейното приложение. Освен лекционен материал по време на обученията ще се разглеждат и обсъждат конкретни примери от практиката и ще се решават казуси. 172 600.00 0.00
Д 2 - Провеждане на обучения в ИПА за служители на АДФИ : В тази дейност се включват обучения по Каталога на ИПА за 2014 г.: - Прилагане на административнопроцесуален кодекс (ПП-6.1) - Прилагане на гражданския процесуален кодекс (ПП-7.1) - Прилагане на Закона за защита на личните данни(ПП-8) - Разработване програмни бюджети (ЕБ-1) - Ефективно бюджетиране: счетоводно приключване на бюджетната година (ЕБ-7) - Ефективно управление на държавната собственост (ЕБ-9) - Прилагане на Закона за достъп до обществена информация ( ОПА - 5) - Оперативна съвместимост - изисквания и реализация (ЕП-3) - Управление на информационната сигурност в администрацията (ЕП-4) - Облачните услуги – иновативен подход за електронно управление (ЕП-6) - Електронни таблици с МS EXCEL (ИТО-2) - MS POWER POINT /базов курс/ (ИТО- 5) - Управление на проекти с МS PROJECT (ИТО-6) - Електронна поща и календар на MS OUTLOOK (ИТО - 7) - CONFIGURING, MANAGING AND MAINTAINING WINDOWS SERVER 2008 SERVERS (BASIC COURSE) (УИС-7) (дистанционна форма) - База данни с MS ACCESS (надграждащ) (ЗА-8) - Презентационни умения - MS POWER POINT (надграждащ) (ЗА - 9) 4 470.00 0.00
Д 3 - Дейности за информация и публичност: За осигуряване на информация на широката общественост и публичност на проекта се предвижда: - организиране на пресконференция за оповестяване изпълнението на проект по ОПАК – цели, заложени дейности, очаквани резултати; - отпечатване и разпространение на информационни и рекламни материали; - публикуване на информация за изпълнявания проект на Интернет страницата на АДФИ. 6 730.00 0.00
Д 4 - Дейности за организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще обхване – организацията и управлението на отделните дейности, управлението на човешките ресурси, управление на времето за изпълнение на проекта и управление на финансовите средства по проекта. Дейностите по организация, управление, отчетност, мониторинг и контрол продължават през целия период на изпълнение на проекта и ще се изпълняват съобразно изискванията на ОПАК. Дейностите за организация и управление ще се осъществяват от екипа по проекта – ръководител, координатор и счетоводител. 15 995.15 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.