Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Подобряване качеството на административно обслужване за гражданите и бизнеса посредством развитие на електронните услуги, ре-инженеринг и оптимизация на административните процеси, чрез въвеждане и интегриране на съвременни информационни системи в Община Габрово  
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Организация и управление на проекта: Сформиране на екип за управление на проекта; технически доклади и финансови отчети; мониторинг; подготовка и провеждане на тръжна процедура 41 580.00 0.00
2. Проучване и анализ на административните процеси и обслужване в сферата на кадастъра, устройство на територията и общинска собственост: Проучване на административните процеси в сдерата на кадастър, устройство на територията и общинска собственост в общината и анализ на нуждата от оптимизация; проучване на настоящия модел на обслужване в сферите на кадастъра, устройство на територията и общинска собственост и анализ на необходимостта от промени във връзка с прилагането на ЗЕУ и въвеждането на електронни административни услуги 45 000.00 0.00
3. Ре-инженеринг на процесите и проектиране на електронни административни услуги: Ре-инженеринг на процесите в общината, свързани с поддържането на актуална кадастрална информация; проектиране на единна геобаза данни за кадастър, регулация и общинската собственост; ре-инженеринг и оптимизиране на процеса на обмен на данни с Агенция по геодезия, картография и кадастър, съгласно ЗЕУ; проектиране на електронни административни услуги 66 060.00 0.00
4. Разработка на бек-офис ГИС система за интегрирано управление и обслужване в сферата на кадастър, устройство на територията и общинската собственост в общината : Доставка на базов ГИС софтуер; разработка на бек-офис ГИС за интегрирано управление и обслужване в сферата на кадастър, ТСУ и обшинска собственост в общината; интегриране на ГИС системата със системитена електронното правителство 236 160.00 0.00
5. Разработка на електронни административни услуги и електронен публичен регистър: Разработване на административни услуги; интегриране на услугите със системите на електронното правителство; разработване на електронен публичен регистър за общинските имоти 172 180.00 0.00
6. Внедряване на системата и интегриране на услугите в уеб сайта на общината: Внедряване на бек-офис ГИС системата за интегрирано управление и обслужване в сферата на кадастър, устройство на територията и общинска собственост в съответните дирекции в общината 30 700.00 0.00
7. Обучение на специалисти в общината : Обучение за работа с ГИС системата 10 800.00 0.00
8. Визуализация и публичност на проекта : брошури, плакати, папки с промоционални материали, трансперанти, постоянно обяснителни табели, прессъобщения в местни и национални медии, електронни съобщения на уеб страницата на община Габрово, информационен форум 28 740.00 0.00
9. Одит на проекта: Дейността е задължителна 5 500.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.