Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 771 дървета
English

Програма: Административен капацитет

Район за планиране: Всички

Описание

Повишаване капацитета на Общинска администрация Стралджа за успешно прилагане принципите на добро управление чрез обучение на служителите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 : Изготвяне на документация за провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнител на отделните дейности и провеждане на тръжните процедури.: Разработването на документацията за избор на изпълнител по дейност 2 и дейност 4, както и провеждането на процедурите, ще бъде извършена от екипа по проекта. Екипът ще разработи 2 пакета тръжни документи: 1. Тръжна документация за избор на изпълнител по дейност 2: Провеждане на модулно обучение на 2 групи от по 60 служители, състоящо се от следните модули: -І модул: Работа в екип и лидерски умения, решаване на конфликти. -ІІ модул: Работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и глухонеми 2. Пакет тръжна документация за избор на изпълнител на дейности по информация и публичност. Процедурите ще бъдат осъществени чрез публична покана по реда на глава VІІІ от ЗОП. 0.00 0.00
Дейност 2 : Провеждане на модулно обучение на две групи от по 60 служители: -І модул: Работа в екип и лидерски умения, решаване на конфликти; -ІІ модул: Работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и глухонеми. : Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител чрез процедура по ЗОП. Община Стралджа чрез екипа за управление на проекта, ще контролира работата на избрания изпълнител и ще заплати получената услуга. Изпълнителят ще извърши: Две 3-дневни модулни обучения ( І група и ІІ група) на служители от Общинска администрация Стралджа по следните теми: - І модул: Работа в Екип и лидерски умения, решаване на конфликти, който включва теми: създаване и работа в екип, мотивиране на членовете на екипа, управление и решаване на конфликти, лидерски умения, водене на работни срещи и съвещания, презентационни умения и др. В това обучение ще се включат ръководители и експерти с ръководни функции, специалисти, работещи в бек-офиса. - ІІ модул: Работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и глухонеми. В това обучение ще се включат специалисти от фронт-офисите на общинския център и изнесените работни места в съставните села на общината. Изпълнителят ще осигури за всеки модул: - обучителна програма, която предварително ще съгласува с възложителя; - комплекти с обучителни и помощни материали за всички участници. Комплектите ще включват: папка, ноут-пад, химикал, както и презентациите, които ще бъдат представени по време на обучението. - зала и техническо оборудване за провеждане на обучението; - регистрация на участниците в обучението; - транспорт на обучаваните до и от населеното място, в което ще се проведе обучението; - престоя на обучаваните в хотела (2 нощувки) и храненето (4 кафе-паузи, 3 закуски, 3 обяда и 2 вечери), застраховка. 70 140.00 0.00
Дейност 3 : Провеждане на обучение в ИПА на 10 служители по теми от Каталога за 2013.: По дейност 3 10 служители от Общинска администрация ще преминат курсове за обучение в ИПА по каталога за 2013 г., а именно: - Административно регулиране на стопанската дейност / ПР-2/- 2 служители - Политика на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България/ПР-10/ - 2 служители - Делова етика / УА-7/ - 2 служители - Основни производства по АПК / ПР- 6/ -4 служители След успешно завършване на курса на обучение служителите ще получат сертификат. 3 880.00 0.00
Дейност 4 : Дейности за информация и публичност: Дейността включва: • Провеждане на 2 пресконференции : - Встъпителна пресконференция за откриване и започване изпълнението на проекта с не по-малко от 80 участника. - Заключителна пресконференция за отчитане изпълнението на проекта и постигнатите резултати – с не по-малко от 80 участника • публичност на проекта в медиите – минимум 2 публикации, 2 прессъобщения, 2 интервюта; • 1 рекламен банер на Интернет-страницата на Община Стралджа; • Изработване на рекламни материали - 100 пакета с рекламни материали (папка А4, химикал, блокнот, USB); - 200 брошури, представящи финансиращата програма, идеята, целите и начина на изпълнение на проекта за встъпителната пресконференция и разпространение; - 300 брошури представящи резултатите от проекта, допринасящи за споделяне на опита по проекта; - Изработване на информационен транспарант с размери 200 см х 80 см. Върху транспаранта ще се посочат: − вида и името на проекта; − емблемата на ЕС в съответствие с графичните стандарти и наименованието „Европейски съюз”; − логото и слогана на ЕСФ; − логото и слогана на ОПАК; - 1 табела: за входа на Общината 6 228.00 0.00
Дейност 5 : Дейности по административно управление на проекта: Проектът ще се управлява от екип, създаден със заповед от кмета на общината. В екипа ще се включат : ръководител, координатор, експерт „Мониторинг и вътрешна оценка”, счетоводител, технически сътрудник. Всеки от членовете на екипа ще изпълнява конкретни функции съобразно добрия проектен мениджмънт /описани в т. 4 от формуляра/. Отговорностите и задълженията на членовете на екипа са съобразени със спецификата на интервенцията и ще залегнат в длъжностните характеристики за съответните позиции 8 024.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.